Whirlpool ARC55xx - zassane drzwi :-(

1. Data: 2004-05-08 19:08:32

Temat: Whirlpool ARC55xx - zassane drzwi :-(
Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Tym samym produkuje kolejny watek o tej lodowce. Uzytkowany przeze mnie
egzemplarz jest raczej cichy i sprawuje sie dobrze, ale mam dwa
zastrzezenia :

1. Czasami drzwi tak bardzo sie zasysaja, ze trzeba uzyc ogromnej sily, aby
je otworzyc (lub odczekac kilka minut). Po prostu wytwarza sie
podcisnienie, czasem slychac wtedy bulgot zbiornika (parnika ?) z tylu
lodowki, w ktorym zbiera sie woda. Czy ktos ma ten sam problem ?

2. Skoki temperatury. Termostat ustawiony jest mocno ponizej Medium, a raz
na jakis czas umieszczone na wlasciwej polce twarog czy smietana potrafia
zamarznac. Kiedys wlozylem do lodowki termometr i cyklicznie sprawdzalem
temp. - byly kilkustopniowe wahania. Co z tym zrobic ?

Pozdrawiam,
Wojtek

--
- http://www.skrzypinski.com/
- remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail

1. Data: 2004-05-09 05:32:07

Temat: Re: Whirlpool ARC55xx - zassane drzwi :-(
Od: "Tom" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki to symbol lodowki ?
Tomo

1. Data: 2004-05-09 10:59:38

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-05-08 21:08, Użytkownik Wojciech Skrzypinski napisał:

> [...]
> podcisnienie, czasem slychac wtedy bulgot zbiornika (parnika ?) z tylu
> lodowki, w ktorym zbiera sie woda. Czy ktos ma ten sam problem ?

Musi ma włączoną funkcję "dieta". Poszukaj wyłącznika.

Adam

1. Data: 2004-05-09 11:28:52

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tom" <w...@i...pl> wrote in

> Jaki to symbol lodowki ?
> Tomo

O rzeczywiscie - zapomnialem o tym "szczegole" - ARC5510.

Pozdrawiam,
Wojtek

1. Data: 2004-05-09 18:50:20

Od: "Marvin" <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podcisnienie, czasem slychac wtedy bulgot zbiornika (parnika ?) z tylu
> lodowki, w ktorym zbiera sie woda. Czy ktos ma ten sam problem ?

Wydaje mi się, że gdy jest wilgotno na zewnatrz, w lodówce skrapla się dużo
pary wodnej. Wtedy zbiornik skroplin na sprężarce jest wypełniony i rurka
która doprowadza skropliny jest zanurzona w wodzie. Otwierając drzwi musisz
wtedy zassać wodę, co jest cieżkie.

Może podnieś tę rurkę wyżej?

> [...]
> zamarznac. Kiedys wlozylem do lodowki termometr i cyklicznie sprawdzalem
> temp. - byly kilkustopniowe wahania. Co z tym zrobic ?

Serwis wołać. przeszedłem całą procedurę reklamacyjną u Whirlpoola i z
przekonaniem moge napisać, ze są tutaj bez zarzutu i nie zwlekaja.

M.

1. Data: 2004-05-13 07:04:36

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marvin wrote:

/ciach.../

> [...]
> pary wodnej. Wtedy zbiornik skroplin na sprężarce jest wypełniony i rurka
> która doprowadza skropliny jest zanurzona w wodzie. Otwierając drzwi

Dzieki - sprawdze czy da sie ja w ogole wyciagnac bardziej do gory, tym
bardziej, ze bede niedlugo odsuwal lodowke.

> Serwis wołać. przeszedłem całą procedurę reklamacyjną u Whirlpoola i z
> przekonaniem moge napisać, ze są tutaj bez zarzutu i nie zwlekaja.

Hmm... no zobaczymy. Nie wiesz przypadkiem jakiego rzedu skoki temp. sa
w normie ? (musze zrobic bardziej dokladne pomiary)

Pozdrawiam,
Wojtek

1. Data: 2004-05-24 14:36:18

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś namiar (W-wa)?
JaC

1. Data: 2004-05-25 05:10:32

Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Różnica temp. w chłodzarce w tym modelu może dochodzić do 6 st. Po każdym
wyłączeniu spreżarki lodówka się rozmraża i przez to ociepla się.
Mam na myśli temp. powietrza, bo te skoki w produktach ze względu na
bezwładność cieplną są owiele mniejsze.
To, że drzwi trzymają jak głupie to tak jak ktoś już tu pisał, czyli
niedrożna rurka odprowadzająca skropliny. Powodow może być kilka. Trzeba z
lodowką wyjechać i sprawdzić dokładnie rurkę od początku do końca.
Najczęściej się zatyka w wyniku nieprzestrzegania przez klienta min.
odległości jaka ma być między produktami a tylną ścianką.

Zamki podklamkowe (wpuszczane) - standaryzacja
Re: cena 1m3 podgrzania wody
Włamanie do mieszkania
Puck - Zielona szkola
Funka - letni wypoczynek