Wiatr gwiżdże w oknach

11. Data: 2008-12-24 06:15:11

Temat: Re: Wiatr gwiżdże w oknach
Od: ab <a...@i...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli miałeś wymieniane okno razem z parapetem wewnętrznym,
> to czasami jest tak, że źle położony silikon, źle przyklei
> parapet do okna (choć dodatkowo są skręcane) i dmucha wiatr
> pomiędzy oknem i parapetem. Objawia się to takim
> upierdliwym gwizdaniem, które jest tym silniejsze im
> silniejszy wiatr. Jedynym lekiem (oprócz ponownej
> instalacji okna) jest położenie cienkiego wałka z silikonu
> na styku okna i parapetu.

Miałem wymieniane z parapetem, ale to nie ta przyczyna. Tę już
wyeliminowałem.

--
Bestsellery książkowe:
"Los Barwą Malowany" (o reinkarnacji i rozwoju duchowym)

12. Data: 2008-12-24 06:17:11

Od: ab <a...@i...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisane przez "Grupki", dnia 23 gru 2008:

> Ja tam nie wierze w okna plastikowe i wszystkie wyja przy
> silnych wiatrach.

Nie wszystkie. Mam jeszcze inne okno plastikowe, na całą ścianę
(od podłogi do sufitu i na całą szerokość pomieszczenia), z
wystawą na zachodnie wiatry i przez kilkanaście lat ani razu nie
zawyło.

13. Data: 2008-12-24 06:18:21

Od: ab <a...@i...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moim zdaniem to podlega pod gwarancję. Nie ma prawa nic
> wiać przy plastikowych oknach. U mnie w domu zdarzają się
> bardzo mocne wiatry i nigdy nic nie gwizdało.

Niestety za późno. Żadna gwarancja czy inna rękojmia się nie
załapie.

--
Bestsellery książkowe:
"Los Barwą Malowany" (o reinkarnacji i rozwoju duchowym)
"Życie z Reiki" (doskonały podręcznik nt. Reiki i rozwoju)
Ezoteryka: http://alfabeta.of.pl

reklamacja
Jakie drzwi odporne na zalepienie dziurek od kluczy ?
szukam pralki
pralka automat 43x65
ciche odkurzacze