Widziałyście?

1. Data: 2006-11-18 11:54:37

Temat: Widziałyście?
Od: " abebe" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za bezcen!!!
To się spruć chyba opłaca, nie?

Z resztą zobaczcie sami!!!

Co o tym myślicie?

http://www.allegro.pl/item143186205_pomaranczowa_blu
zeczka.html
http://www.allegro.pl/item143068431_kamizelka_wrzoso
wa.html

Pozdrawiam
Abebe

2. Data: 2006-11-18 14:39:15

Temat: Re: Widziałyście?
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za bezcen!!!
> To się spruć chyba opłaca, nie?
>
> Z resztą zobaczcie sami!!!
>
> Co o tym myślicie?
>
> http://www.allegro.pl/item143186205_pomaranczowa_blu
zeczka.html
> http://www.allegro.pl/item143068431_kamizelka_wrzoso
wa.html

Cena wyjściowa jest niska ale to nie znaczy że w czasie licytacji nie
wzrośnie to raz, a dwa osoba sprzedająca mogła zastrzec sobie cenę
minimalną, która nieprzekroczona spowoduje niemożność zakupu towaru. :)

M.

3. Data: 2006-11-18 16:27:17

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

madziula napisał(a):
> Cena wyjściowa jest niska ale to nie znaczy że w czasie licytacji nie
> wzrośnie to raz, a dwa osoba sprzedająca mogła zastrzec sobie cenę
> minimalną, która nieprzekroczona spowoduje niemożność zakupu towaru. :)

Ceny minimalnej nie ma. W przeciwnym razie byłby widoczny napis "cena
minimalna nie została osiągnięta".

--
Pozdrówki,
Aneczka

4. Data: 2006-11-18 19:36:15

Od: " abebe" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A to?

http://www.allegro.pl/item143299969_caly_kosz_welnia
nych_galgankow_od_1zl_bcm_.html#photo

5. Data: 2006-11-18 21:26:34

Od: "Lori" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ceny minimalnej nie ma. W przeciwnym razie byłby widoczny napis "cena
> minimalna nie została osiągnięta".

Niekoniecznie- może być ukryta!
Dopiero gdy skończy się aukcja może pokazać się ten komunikat.

6. Data: 2006-11-19 11:07:15

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

abebe napisał(a):
> A to?
>
> http://www.allegro.pl/item143299969_caly_kosz_welnia
nych_galgankow_od_1zl_bcm_.html#photo

Może lepiej jednak pochodzić po sklepach z używaną odzieżą. Bywa
tam mnóstwo swetrów. Warto poczekać na obniżkę i kupić taki
sweter do sprucia. Ostatnio kupiłam za 1 zł. Sweter jest olbrzymi,
wprawdzie robiony maszynowo, ale nie cięty. Pruje się dobrze. I
włózka piękna - nakrapiana czekolada Chyba to tańsza metoda niż
kupowanie na allegro, za koszty przesylki możesz kupić 5 swetrów.
Powodzenia w łowach :-)) Mono

7. Data: 2006-11-19 15:48:56

Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lori napisał(a):

> Niekoniecznie- może być ukryta!
> Dopiero gdy skończy się aukcja może pokazać się ten komunikat.

Nie może. Jeśli ktoś zamyślił sobie cenę minimalną, a nie ma jej w
formularzu, tylko ew. w opisie aukcji to po prostu oszukuje.

Marzena

8. Data: 2006-11-20 15:40:10

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie może. Jeśli ktoś zamyślił sobie cenę minimalną, a nie ma jej w
> formularzu, tylko ew. w opisie aukcji to po prostu oszukuje.

Może !! i nie jest to oszukiwanie na tym polega allegro między innymi że
licytujesz a sprzedający zaznaczywszy niewidzialną cenę minimalną
zabezpiecza się przed transakcjami "za bezcen"

M.

9. Data: 2006-11-20 19:40:34

Temat: Re: Widziałyście? [OT]
Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

madziula napisał(a):

> Może !! i nie jest to oszukiwanie na tym polega allegro między innymi że
> licytujesz a sprzedający zaznaczywszy niewidzialną cenę minimalną
> zabezpiecza się przed transakcjami "za bezcen"

Oczywiście ja jako kupujący ceny minimalnej nie znam. Ale wiem, czy ona
w ogóle istnieje, a jeśli tak to czy została już osiągnięta, czy jeszcze
nie. Tyle, że "cena minimalna" kosztuje (tylko, jeśli nie zostaje
osiągnięta), więc wielu sprzedawców "oszczędza" infromując o niej tylko
w opisie aukcji. Jest to naruszeniem regulaminu Allegro i tak naprawdę
oszustwem - sprzedający "miga się" od opłat. Sporo takich kwiatków na a.p.a.

Marzena

10. Data: 2006-11-22 17:28:53

Od: "Agnieszka_K" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mono" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...

Może lepiej jednak pochodzić po sklepach z używaną odzieżą. Bywa
tam mnóstwo swetrów.

Popieram :), moja znajoma, uczulona przeze mnie na włóczkę i wszelkiego
rodzaju nici, wypatrzyła mi w takim sklepie 7 motków włóczki bawełnianej po
50g każdy za 2,50 zł od sztuki. Włóczka jest nowa z banderolą.
Pozdrawiam.
Agnieszka (Kalisz)

[szydelko] serwetki z labedziami 3D - pomozcie!
zazdroski, zawieszki okienne
Ażurowy wzór na moherowy DUŻY szal - było, wiem, wiem...
Coś pod choinkę
Ciekawe pt. "koronczarka"