:-) Więcej słońca...

1. Data: 2002-03-13 11:48:53

Temat: Re: :-) Więcej słońca...
Od: Bogdan <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

AjBiEm wrote:

> Morze - odpada (jak najmniej tłumów). Myślałam o Kazimierzu Dolnym... Może
> ktoś ma jakieś doświadczenia i mógłby się z nimi podzielić. ( skład ekipy:
> mama, tata, dzieci - 10 i 4 lata).

A może na Mazury? My byliśmy rok temu w czerwcu w Krzyżach. Cisza i
spokój. Polecamy. A byliśmy w tym ośrodku:

http://www.firmy.ta.pl/_wczasy/_warminskomazurskie/k
rzyze/transmlecz/index.html

Pozdrawiam!
Bogdan

2. Data: 2002-03-13 12:13:03

Temat: :-) Więcej słońca...
Od: "AjBiEm" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo smutno zrobiło się na grupie. Czyżby wiosenne przesilenie?
A mnie wiosenne słońce nastroiło do marzeń o wakacjach. Gdzie można odpocząć
od miejskiego zgiełku, stresu i pośpiechu?
Chyba już trzeba nad tym myśleć.
Morze - odpada (jak najmniej tłumów). Myślałam o Kazimierzu Dolnym... Może
ktoś ma jakieś doświadczenia i mógłby się z nimi podzielić. ( skład ekipy:
mama, tata, dzieci - 10 i 4 lata).

\ | /
-- O -- AjBiEm
/ | \

3. Data: 2002-03-14 08:20:08

Od: "grzesiek" <g...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AjBiEm" <a...@p...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
> ktoś ma jakieś doświadczenia i mógłby się z nimi podzielić. ( skład ekipy:

Witam

Tylko nie Kazimierz Dolny, zwlaszcza ze jestes z drugiego konca Polski, tam
jest juz od lat 90% warszwiakow, a co za tym idzie tlumy wieksze niz na
rynku w Krakowie.

pozdrawiam grzesiek

Pomocy - Kryzys rodzinny z 15 latkiem w tytule
moje dziecko i jego tatus :-( (dlugie)
Pozegnanie -(bardzo dlugie - sorry)
SKARBNIK2 prowadzenie budżetu domowego
pomocy