Wieki ciemne.

1. Data: 2018-07-15 10:07:46

Temat: Wieki ciemne.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Francuskie kino w odwrocie.
Kultowi reżyserzy, kultowe filmy - to juz odeszło w niebyt.
Kolebka kina i europejskiej kultury pogrążyła się w ciemności
muzułmańskiego barbarzyństwa.
Kultura francuska to już tylko martwy termin. Ostatnie 20 lat - pustynia.
https://oldcamera.pl/top-20-filmy-francuskie/

Spełniają się najgorsze wizje science fiction - upadek cywilizacji
zachodniej.

,,Upadek cywilizacji zachodniej
Upadek cywilizacji zachodniej to narracja historyka z przyszłości, który
próbuje objaśnić marazm XXI stulecia oraz przyczyny braku działań na rzecz
polityki niskoemisyjnej. Narrator pyta: dlaczego doszło do upadku, skoro
ludzie wiedzieli, co się dzieje? Dlaczego nie potrafili oni zamienić swej
wiedzy w potęgę?
Książka przedstawia dramatyczną historię Ery Półcienia (Penumbral Age),
która trwała na Ziemi w latach 1988-2093. Era Półcienia to epoka wyparcia i
zaprzeczeń. Oreskes i Conway posługują się w tym kontekście określeniem
,,cienia ignorancji". XXI stulecie to epoka drugich Wieków Ciemnych na
Ziemi, podzielona na okres Wielkiego Upadku i dramatyczną erę Masowych
Migracji (które trwały w latach 2073-2093).
Narrator eseju The Collapse of Western Civilization omawia kolejne, trudne
wydarzenia XXI stulecia."

https://ksiegarnia.pwn.pl/Upadek-cywilizacji-zachodn
iej,728063073,p.html

Science fiction ciałem się staje.
--
XL

2. Data: 2018-07-15 11:19:54

Temat: Re: Wieki ciemne.
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/07/2018 o 09:07, XL pisze:
> [...]
> https://oldcamera.pl/top-20-filmy-francuskie/
>
> Spełniają się najgorsze wizje science fiction - upadek cywilizacji

zyjesz za krotko zeby sobie uswiadomic, ze wszystko juz bylo

> Science fiction ciałem się staje.

a nie przyszlo ci do glowy, ze to nigdy nie byla teoria?

--
gazebo

3. Data: 2018-07-15 11:42:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> zyjesz za krotko zeby sobie uswiadomic, ze wszystko juz bylo

> a nie przyszlo ci do glowy, ze to nigdy nie byla teoria?

A co innego tu twierdzę od lat?

--
XL

4. Data: 2018-07-15 12:27:36

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/07/2018 o 10:42, XL pisze:

> A co innego tu twierdzę od lat?

ty z tym walczysz, przyjmij to jako nieuniknione

--
gazebo

5. Data: 2018-07-15 13:40:34

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.07.2018 o 12:27, gazebo pisze:

> ty z tym walczysz, przyjmij to jako nieuniknione

Obyś się nie pomylił/a gazebo

LeoTar Gnostyk

6. Data: 2018-07-15 15:40:52

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/07/2018 o 12:40, LeoTar Gnostyk pisze:

> Obyś się nie pomylił/a gazebo

w ten czy inny sposob wyjdzie na moje, sorry
--
gazebo

7. Data: 2018-07-15 17:46:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> ty z tym walczysz,

A mogę? Zdurniałeś?

> przyjmij to jako nieuniknione

Nie widzisz, że przyjmuję? - jednak w aspekcie ,,wara od Polski". Polska nie
będzie dzielić się z państwami ekskolonialnymi oczywistymi konsekwencjami i
kosztami kolonialnego wyzysku - bo go nie prowadziła.
To twierdzę. Czytaj ze zrozumieniem.

--
XL

8. Data: 2018-07-15 21:27:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-15 o 17:46, XL pisze:

> Nie widzisz, że przyjmuję? - jednak w aspekcie ,,wara od Polski". Polska nie
> będzie dzielić się z państwami ekskolonialnymi oczywistymi konsekwencjami i
> kosztami kolonialnego wyzysku - bo go nie prowadziła.

Będzie. Ponad 7,6 mld ludzi (a za parę lat dużo więcej) nie będzie się
pytać jakieś tam prowincjonalnej Polski o zdanie.

Są dwie możliwe konsekwencje. Albo do Polski wróci rozsądek i dołączy do
cywilizacji, albo na tym terenie powstanie skansen otoczony drutem
kolczastym i polem minowym.
Turystów będą wozić autobusami z obstawą, żeby mogli sobie popatrzeć jak
pislamiści oddają cześć kapliczkom przy drogach. Będą przez okna rzucać
dzieciom cukierki i gumę do żucia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2018-07-16 16:52:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> będzie dzielić się z państwami ekskolonialnymi oczywistymi konsekwencjami i
> kosztami kolonialnego wyzysku - bo go nie prowadziła.

Cywilizacja zachodnia upada pod naporem czarnych imigrantow i kultury
muzułmańskiej. Normalne życie, takie, do jakiego przywykliśmy w Europie,
stanie się niemożliwe. O ile tylko nie skończy się to wszystko wojną i nie
padnie na samym wstępie, obywatele kultury łacińskiej podążą wraz z
europejskim kapitałem i zasobami kultury oraz technologii na wschód - do
Polski i innych krajów katolickich tej grupy. Zresztą to już się zaczęło.
Na Zachodzie pozostaną tylko ci, którzy będą akceptować swoją pozycję
niewolnika i żywiciela czarnych i muzułmańskich nierobów.
Normalnego życia już nie zobaczą, bo gdy już raz zostaną zaprzegnięci,
muzułmański pan nie pozwoli na wycieczki autokarowe do normalności - czyt.
do Polski. Niewolnik nie ma prawa do swobodnego przemieszczania się -
jeszcze by mu się zachciało być wolnym, przestać harować na swojego
czarnego muslimskiego pana.

--
XL

10. Data: 2018-07-16 19:51:39

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.07.2018 o 15:40, gazebo pisze:

> w ten czy inny sposob wyjdzie na moje, sorry

Masz rację.

LeoTar Gnostyk

Wolność słowa i jaskiniowcy
Dlaczego uważam Chrystusa za oszusta.