Wieki ciemne.

11. Data: 2018-07-16 19:55:56

Temat: Re: Wieki ciemne.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.07.2018 o 16:52, XL pisze:

> [...]
> europejskim kapitałem i zasobami kultury oraz technologii na wschód - do
> Polski i innych krajów katolickich tej grupy. Zresztą to już się zaczęło.
> Na Zachodzie pozostaną tylko ci, którzy będą akceptować swoją pozycję
> niewolnika i żywiciela czarnych i muzułmańskich nierobów.
> Normalnego życia już nie zobaczą, bo gdy już raz zostaną zaprzegnięci,
> muzułmański pan nie pozwoli na wycieczki autokarowe do normalności - czyt.
> do Polski. Niewolnik nie ma prawa do swobodnego przemieszczania się -
> jeszcze by mu się zachciało być wolnym, przestać harować na swojego

XL. A może, zamiast poniżać ich wymyślając od nierobów pomyśl i dotrzyj
do wiedzy, która wyjaśni dlaczego tak właśnie się zachowują. To będzie
pożyteczniejsze od wyzwisk i pyskówek, które niczego nie rozwiązują a
jedynie jątrzą i nakręcają wzajemną nienawiść.

LeoTar Gnostyk

12. Data: 2018-07-16 23:02:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> [...]
> pożyteczniejsze od wyzwisk i pyskówek, które niczego nie rozwiązują a
> jedynie jątrzą i nakręcają wzajemną nienawiść.

Myślę, że zachowują się tak dlatego, że tak najprościej. Przemieszczają się
właśnie na nowe pastwisko czy teren łowiecki. Tak robili zawsze, tyle że
tym razem nowym pastwiskiem/terenen_łowieckim staje się Europa.
Zamiast probować mnie politpoprawnie socjalizować - pomyśl i dotrzyj do
tajemnej wiedzy, dlaczego na terenie Afryki tak długo przetrwała wspolnota
plemienna i ustroj feudalny. Dlaczego az do dziś siłami ludów rdzennych nie
powstała tam samodzielnie żadna wyższa cywilizacja, a proby jej tworzenia
(starozytny Egipt) poniosły fiasko w zarodku.

--
XL

13. Data: 2018-07-17 00:27:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> powstała tam samodzielnie żadna wyższa cywilizacja, a proby jej tworzenia
> (starozytny Egipt) poniosły fiasko w zarodku.

Hinty: afrykańskie państwa niewolnicze, podboje muzułmańskie, podboje
francuskie.

--
XL

14. Data: 2018-07-17 08:56:34

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-16 o 16:52, XL pisze:

> O ile tylko nie skończy się to wszystko wojną i nie
> padnie na samym wstępie,

Tak... powinno więcej ludzi zapisać się do ONRu czy innych ich klonów.
Wtedy na pewno wojny nie będzie.

> obywatele kultury łacińskiej podążą wraz z
> europejskim kapitałem i zasobami kultury oraz technologii na wschód - do
> Polski i innych krajów katolickich tej grupy.

Marzą o tym.

> Zresztą to już się zaczęło.

LOL :)

> Na Zachodzie pozostaną tylko ci, którzy będą akceptować swoją pozycję
> niewolnika i żywiciela czarnych i muzułmańskich nierobów.

W Polsce zostaną tylko ci, którzy będą akceptować swoją pozycję
niewolnika i żywiciela czarnych sukienkowych, katotalibskich nierobów.

> Normalnego życia już nie zobaczą, bo gdy już raz zostaną zaprzegnięci,
> muzułmański pan nie pozwoli na wycieczki autokarowe do normalności - czyt.
> do Polski.

Jak jeszcze trochę porządzi pis z Rydzykiem, to też zabronią wycieczek
do normalności - czyt. do Europy.

> Niewolnik nie ma prawa do swobodnego przemieszczania się -

Aaaa... to dlatego marzą ci się granice i żeby Polska wyszła z UE.
I wszystko jasne.

> jeszcze by mu się zachciało być wolnym, przestać harować na swojego
> czarnego muslimskiego pana.

No i dlatego ludzie z Polski wyjeżdżają do pracy w Europie, bo nie chcą
już harować na swych panów w czarnych sukienkach. Polskie firmy muszą
zatrudniać Ukraińców, bo Polaków im już brakuje. A Ukraińcy też już się
zorientowali gdzie jest lepiej...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2018-07-17 09:01:26

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-16 o 23:02, XL pisze:

> Myślę, że zachowują się tak dlatego, że tak najprościej. Przemieszczają się
> właśnie na nowe pastwisko czy teren łowiecki. Tak robili zawsze, tyle że
> tym razem nowym pastwiskiem/terenen_łowieckim staje się Europa.

Tak jakby Polacy nie przemieszczali się na nowe pastwiska...
Tobie się wydaje, że jesteś lepsza od czarnych z Afryki? Białym wolno
się przemieszczać i szukać lepszego życia, a czarnym nie wolno? Bo co?

> [...]
> powstała tam samodzielnie żadna wyższa cywilizacja, a proby jej tworzenia
> (starozytny Egipt) poniosły fiasko w zarodku.

Przeczytaj jakiś podręcznik do historii, to się dowiesz.
I katotalibski kraj w Europie, to nie jest wyższa cywilizacja tylko
dlatego, że znajduje się w Europie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2018-07-17 09:02:17

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-07-15 21:27, Kviat wrote:

> Będzie. Ponad 7,6 mld ludzi (a za parę lat dużo więcej) nie będzie się
> pytać jakieś tam prowincjonalnej Polski o zdanie.
>
> Są dwie możliwe konsekwencje. Albo do Polski wróci rozsądek i dołączy do
> cywilizacji, albo na tym terenie powstanie skansen otoczony drutem
> kolczastym i polem minowym.
> Turystów będą wozić autobusami z obstawą, żeby mogli sobie popatrzeć jak
> pislamiści oddają cześć kapliczkom przy drogach. Będą przez okna rzucać
> dzieciom cukierki i gumę do żucia.

To ja chce te cukierki,
https://www.youtube.com/watch?v=W9vROz8VtI8&feature=
youtu.be&t=11

i gume do zucia, tez
https://www.youtube.com/watch?v=yFsdR71jhy4&feature=
youtu.be&t=244

17. Data: 2018-07-17 11:07:35

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-17 o 09:02, Ilona pisze:

> To ja chce te cukierki,
> https://www.youtube.com/watch?v=W9vROz8VtI8&feature=
youtu.be&t=11

"utworzenia jednego, europejskiego państwa komunistycznego"
LOL :)

A z tym stanem wojennym, to odleciał całkowicie...

Ten manifest trzeba przeczytać ze zrozumieniem i w kontekście historycznym.

Odniosę się tylko do jednego, poruszanego w tym filmie jako pkt 6 zdania
(wyrwanego z kontekstu, oczywiście, u takich ludzi to norma).

Cytat z filmu:
"6. Nowe państwo, a z nim nowa, prawdziwa demokracja powstanie dzięki
dyktaturze rewolucyjnej partii."

https://www.poloniainstitute.net/expert-analyses/man
ifest-z-ventotene-1941/
Cytat z oryginału:
"Na początek dyscyplinę w społeczeństwie adresowaną do nieuformowanych
mas. Dzięki dyktaturze partii rewolucyjnej, tworzy się nowe państwo a
wraz z nim nowa prawdziwa demokracja.

Nie należy obawiać się, że taki reżim rewolucyjny rozwinie się w
odnowiony despotyzm. Może tak się zdarzyć, gdyby budowano społeczeństwo
wiernopoddańcze. Od pierwszych swoich działań partia rewolucyjna musi
konsekwentnie i z determinacją tworzyć warunki niezbędne dla wolności
jednostki - warunki, w których wszyscy obywatele mogą realnie
uczestniczyć w życiu państwa. Reżim rewolucyjny będzie rozwijał się w
kierunku pogłębiania zrozumienia i akceptacji nowego porządku w
społeczeństwie, nawet jeśli pojawią się na tej drodze drugorzędne
polityczne kryzysy. Będzie zatem zwiększał coraz bardziej możliwości
funkcjonowania wolnych instytucji politycznych."

Od razu widać, że nie chodzi o wprowadzenie dyktatury, że nie dyktatura
jest celem, tylko że reżim rewolucyjny (na czas rewolucji) jest
rozumiany (przez autorów) jako tymczasowy środek do osiągnięcia celu. Że
niejako trzeba zmusić ludzi do "przemeblowania", aby totalitaryzmy nie
powróciły. A głównym źródłem totalitaryzmów są państwa narodowe.

Diagnoza i przyczyny wojen i mordów między narodami, to jedno, a to czy
taka metoda reżimu rewolucyjnego jest słuszna, czy nie, to zupełnie inna
sprawa. Czas nie stoi w miejscu. Technika jak i nauki o społeczeństwach
również. Teraz wiemy więcej, mamy komputery, możliwość przetwarzania
gigantycznych ilości danych i wyciągania wniosków z tych danych. Ale w
tamtych czasach, w obliczu szaleńców mordujących całe narody, mogła
wyglądać na jedyną możliwą alternatywę. Czytanie tego manifestu bez
kontekstu historycznego, to skrajna głupota.

> i gume do zucia, tez
> https://www.youtube.com/watch?v=yFsdR71jhy4&feature=
youtu.be&t=244

killuminati...
No weź... :):)

Pozdrawiam
Piotr

18. Data: 2018-07-17 18:03:48

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> już harować na swych panów w czarnych sukienkach. Polskie firmy muszą
> zatrudniać Ukraińców, bo Polaków im już brakuje. A Ukraińcy też już się

Pani XL chce was postraszyc i im wiecej zasieje strachu tym lepiej sie
bedzie czula. Przypomina jehowite, ktory stoi na ulicy i oferuje
broszurki gloszace koniec swiata i triumf szatana. ;-) A ten ksiaze
ciemnosci sidzi w jego glowie. ;-)
Koncepcja upadku Zachodu siaga co najmniej Oswalda Spenglera, ktory w
roku 1922 w ksiazce "Der Untergang des Abendlandes" wylozyl swoja
historiozofie etapow rozwoju i zmian kultur (od egipskiej do zachodniej
i rosyjskiej). Ciekawe, ze polscy autorzy Wikipedii nie uznali jego i
jego ksiazki wartych wzmianek.
Spengler byl pod wplywem Hegla i Nitzschego, a takze A.Toynbeego i
Sorokina. Nawiazywali do niego z reguly krytycznie Heidegger, Scheler,
Cassirer, Thomas Mann, Musil i Popper. W wiezieniu czytal go A.Hitler,
ale nie podzielal jego pesymizmu kulturowego, bo dla niego narody
Zachodu zmartwychwstana, a nie upadna.
Na prace Spenglera powolywal sie Huntington w "Walce kultur", Sedlmayr
(1948) pisal o zmniejszeniu sie znaczenia Boga w swiecie zachodnim, a
belgijski historyk Davod Engels (2013) dostrzegal analogie miedzy
kryzysem Unii Europejskiej i upadkiem Republiki Rzymskiej.

Mam nadzieje, ze pani XL wezmie slownik i podksztalci sie w temacie
upadku Zachodu:

https://de.wikipedia.org/wiki/Der_Untergang_des_Aben
dlandes
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Decline_of_the_Wes
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B0%D0%BA%D0%
B0%D1%82_%D0%95%D0%B2%D1%80%D0%BE%D0%BF%D1%8B
https://ar.wikipedia.org/wiki/%D8%AA%D8%AF%D9%87%D9%
88%D8%B1_%D8%A7%D9%84%D8%AD%D8%B6%D8%A7%D8%B1%D8%A9_
%D8%A7%D9%84%D8%BA%D8%B1%D8%A8%D9%8A%D8%A9_(%D9%83%D
8%AA%D8%A7%D8%A8)

--
saluto
Silvio Balconetti

19. Data: 2018-07-17 18:55:23

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.07.2018 o 23:02, XL pisze:

> [...]
> powstała tam samodzielnie żadna wyższa cywilizacja, a proby jej tworzenia
> (starozytny Egipt) poniosły fiasko w zarodku.

Bo są to wszystko formy pochodne matriarchatu, który wprawdzie zapewniał
przetrwanie gatunku w najcięższych warunkach ale w każdą rodzinę było, i
jest, wbudowane kazirodztwo, którego twórczyniami i strażniczkami są
kobiety. W każdej rodzinie mamy do czynienia z dość typowymi schematami
układów kazirodczych polegającymi na tym, że tylko córki mają
biologicznych rodziców za opiekunów. Opiekunowie ojców nie są natomiast
ich biologicznymi ojcami. Na swoim przykładzie podam tylko, że mój męski
opiekun nie był moim biologicznym ojcem. Moim biologicznym ojcem był
brat mojej Mamy a ja jestem ojcem mojego brata. Taki układ gwarantował
możliwość dokonywania przez kobietę intronizacji młodego króla który
zabijał starego, który chociaż pełnił rolę ojca-wychowawcy ojcem
biologicznym nie był. I tak jest po dziś dzień we wszystkich
społeczeństwach naszego globu i we wszystkich rodzinach. Tylko córka ma
w takim układzie biologicznych ojca i matkę, ale matkę dominującą, która
w razie zagrożenia dla sprawowania przez nią władzy nad rodziną wystawia
córkę ojcu w celu zrealizowania epizodu kazirodczego w diadzie i
związania tajemnicą kazirodztwa dwie kluczowe postaci: córkę, która może
podpowiedzieć ojcu o manipulacjach matki, tak jak to uczyniła moja córka
i ojca, który wsłuchawszy się w głos córki może tę tajemnicę rozwikłać.
Skutkiem wymuszenia kazirodztwa i represji prawnej gwarantowanej przez
prawo jest podporządkowanie się dyktatowi kobiety i wymuszanie rozwoju
ekonomiczno-technologicznego przy zachowaniu niewolniczych (bo opartych
na przymusie) relacji społecznych. Natomiast relacje kazirodcze między
matka a synem, z wykluczonym ze spłodzenia syna ojcem biologicznym,
również prowadzą do niewolnictwa funkcjonującego w oparciu o przymus
seksualny i wykluczają dokonywanie jakichkolwiek zmian dla zastąpienia
niewolniczego systemu matriarchalnego na system od niewolnictwa wolny.
czyli na system partnerski, w którym prawa kobiet i prawa mężczyzn
zostają zrównane. A zostaną zrównane, jeżeli wykluczy się dążenie do
dominacji przez którakolwiek ze stron męsko-zeńskiego konfliktu
wywoływanego przez brak poczucia własnej wartości. Kluczem do
rozwiązania konfliktu jest więc takie wychowanie młodego pokolenia,
dzięki któremu syn poczuje się równy ojcu a córka matce. Tylko w takiej
sytuacji niszczycielska moc kobiecej seksualności zostanie skutecznie
zablokowana. Efekt równości między synem, i ojcem praz między córką i
matką można wywołać tylko w jedne jedyny sposób, kiedy podczas inicjacji
seksualnej syn za zgodą i w obecności ojca odważy się połączyć swoje
narządy płciowe z narządami kobiety ojca, która jest ojca największym
dobrem i która równocześnie była oddaną i czuła opiekunką syna, a więc
jego matką. Podobna relacja musi mieć miejsce między córką i ojcem w
obecności i za zgodą matki, dla której jej mąż jest największym dobrem i
którego ten jeden raz udostępnia ona córce po to by córka stała się jej
emocjonalnie równa. Nie chodzi o gotowość rodziców wyrażoną werbalnie
lecz o doświadczenie, które implikuje głębokie skutki emocjonalne
utrwalane w najgłębszej podświadomości.
Nieco inną konfigurację kazirodczą wytworzyła się w rodzinie Katarzyny
Perlińskiej, którą ja intuicyjnie wybrałem na swoją partnerkę do
zbudowania pierwszej rodziny z dziećmi wychowanymi całkowicie bez
przemocy czyli z wykluczeniem obowiązującego dotychczas zakazu
seksualnego, którego złamanie nazywa się powszechnie kazirodztwem. W jej
kazirodczej konfiguracji jej pierworodny syn jest dzieckiem jej ojca
pochodzącym z gwałtu, którego dopuścił się na niej jej ojciec pedofil.
Dalsze jej działania wyniknęły z nienawiści, którą w stosunku do
mężczyzn wywołał ten akt przemocy ojca, w stosunku do bezbronnej i ufnej
córki. Inicjatorką tego zachowania ojca-pedofila była jednak nieufna
matka Katarzyny, która poniżając seksualnie swego męża spowodowała jego
dążenie do zaspokojenia rozbudzonych przez zonę i niezaspokojonych
potrzeb seksualnych w kierunku córki dążącej do poznania ojca właśnie w
akcie inicjacji. I nieświadom prowokacji żony wykorzystał to dążenie
córki ale bez wiedzy i zgody matki Kasi. Matka Kasi o sprawie się
dowiedziała i związała oboje węzłem tajemnicy kazirodztwa - manipulacją
osiągnęła podświadomy cel zachowania władzy nad mężczyzną, któremu nie
ufała z racji braku wychowania o którym piszę. I tak zaczęła się spirala
nienawiści miedzy Kasią a mężczyznami. Drugi syn i córka są dziećmi jej
pierwszego partnera, który spłodziwszy córkę został zabity na oczach
córki i średniego syna Kasi, przez drugiego partnera Katarzyny. zaś
najmłodszy syn Katarzyny, którego rzekomym ojcem jest jej drugi partner
jest synem jej i jej syna pierworodnego. W ten sposób wszystkie dzieci
Katarzyny zostały zainfekowane zakazanym kazirodztwem i zbrodnią
dokonującą się na mężczyznach rękami mężczyzn po to by nieufna kobieta
zachowała władzę nad mężczyznami.

Ja i Katarzyna szukaliśmy się podświadomie przez całe lata by pomóc
sobie wzajemnie rozwikłać zagadki naszych rodzin, ponieważ człowiek jest
dobry ze swej natury i brzydzi się jakąkolwiek przemocą, o morderstwie
nie wspominając. A jednak czyni zło, które początkowo zapewniało
przetrwanie ludziom żyjącym w skrajnie niekorzystnych warunkach. Dzięki
zakazowi seksualnemu oraz swej nieokiełznanej seksualności zmuszała
kobieta nieświadomych i nieodpowiedzialnych mężczyzn do pracy na rzecz
przetrwania gatunku. Była to współpraca przymusowa, eksploatująca ponad
możliwości jedną z płci, w imię przetrwania gatunku. Ale jak każda
przemoc jest przemoc seksualna destrukcyjną i wywołuje dążenie do
wyzwolenia się od niej na przeróżne sposoby, z których
najskuteczniejszym jest... selektywna, świadoma i wyzwalająca przemoc
sterowana rozwiązaniem, które ujawnione zostało przez współpracującego
przymusowo z kobietą mężczyznę, który pod wpływem ślepej przemocy
wygenerowanej przez nieświadomą kobietę pierwotną osiągnął pełnię
samowiedzy i wydedukował nowe, nieznane rozwiązanie.

Każdy zakaz jest w swej istocie przemocą, gdyż zakazuje dziecku, które
uczy się doświadczając z rodzicami, pierwszego doświadczenia
najważniejszego z życiu każdego człowieka, czyli aktu seksualnego, aktu
potencjalnie stwórczego. Jest to doświadczenie jedyne i niepowtarzalne i
wiedzę o nim dziecko musi odebrać od swoich najważniejszych autorytetów
czyli od swoich rodziców, którzy autorytetami dziecka się stali
zapewniając mu materialne przetrwanie i poczucie bezpieczeństwa.
Dotychczas zapominano jednak o bezpieczeństwie emocjonalnym, którego
żródłem jest poczucie własnej wartości wynikające z pewności wiedzy
niezbędnej do podejmowania odpowiedzialnych decyzji. I właśnie inicjacja
seksualna według mojej propozycji jest tym jednym jedynym wyjątkiem w
relacjach seksualnych między rodzicami i dzieckiem, kiedy skutki tych
relacji z negatywnych, uzależniających dziecko od rodzica zamieniają się
w pozytywne przynoszące dziecku absolutną wolność

LeoTar Gnostyk

20. Data: 2018-07-17 19:33:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-17 o 18:03, Silvio Balconetti pisze:

> Pani XL chce was postraszyc

Chcieć to ona może :)
Jak na razie, to ona jest tą, która się boi. Lewaków, uchodźców,
homosiów, Żydów, UE, ogni piekielnych... i cholera wie czego jeszcze.
Żyje w permanentnym strachu.

> i im wiecej zasieje strachu tym lepiej sie
> bedzie czula.

Wygląda na to, że im bardziej się boi, tym lepiej się czuje :)

Pozdrawiam
Piotr

Wolność słowa i jaskiniowcy
Dlaczego uważam Chrystusa za oszusta.