Wielce przepraszam

1. Data: 2002-01-09 22:11:43

Temat: Wielce przepraszam
Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale mam okres (zaburzeń
emocjonalno-psychopato-psychologiczno-chorobowo-odch
yłowych) i mogę być
(strasznie strasznie ale to strasznie delikatnie ujmując) wkur......ący więc
przepraszam za ewentualne docinli ;) i za moją ewentualną niedyspozycję
psychiczną na psp

--
To jest to, co tygryski lubią najbardziej!
Viadro

1. Data: 2002-01-16 15:30:31

Temat: Re: Wielce przepraszam
Od: "Grzegorz Malicki" <G...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Viadro" <u...@i...pl>
> [...]
> wkur......ący więc przepraszam za ewentualne docinli ;)
> i za moją ewentualną niedyspozycję psychiczną na psp

Mysle, ze nie powinno to nikomu przeszkadzac,
oczywiscie, pod warunkiem, ze nie bedzie zbyt
wulgarnie, bedziesz cial cytaty i lama linie :-)

Pozdrawiam i ... powrotu do zdrowia (czy normy) ???
Grzegorz Malicki
G...@m...com

przekaz informacji za pomoca obrazu
Bulimia