Wielka Cipa

1. Data: 2015-06-30 14:46:33

Temat: Wielka Cipa
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.wagina.com.pl/index.php/Cipka-na-jezykach
/Wielka-Cipa-serce-Rzeszowa.html

Stoi w Rzeszowie i jak wieść niesie mieszkańcy uwielbiają, poezje nawet tworzą na
cześć i jak klerowi za 1% wartości dali tą ziemie to ci chcieli wyburzyć, jednak
mieszkańcy staneli murem w obronie swojej wielkiej Cipy. Miłe prawda, bo raczej nie
ma państwa którego miasta mają symbol w centrum tego wspaniałego narządu. Tak
właściwie można by było i ulice ponazywać ...Waginalna, Plac penisa, Łechtaczkowa,
Park Erekcji, Orgastyczna itd... i takich fajnych rzeźb więcej. Cudzoziemny byliby
zachwyceni i turystyka jak by rozkwitła . A tak jakieś poszczane krzyże powbijane,
ulice zwyrodniałych świętych, niedobrze się robi od kiczowatych obleśnych pomników z
JP2, że nawet ptaki bardziej srają.

2. Data: 2015-06-30 16:01:28

Temat: Re: Wielka Cipa
Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.06.2015 o 14:46, Penetrator pisze:
> [...]
ulice zwyrodniałych świętych, niedobrze się robi od kiczowatych obleśnych pomników z

:))) wolisz zeby ptaki sraly na waginy i penisy? to by mnie kapke razilo :]

--
gazebo

3. Data: 2015-06-30 16:16:44

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
> [...]
JP2, że nawet ptaki bardziej srają.

:))) wolisz zeby ptaki sraly na waginy i penisy? to by mnie kapke razilo :]

O waginy i penisy ludzie dbają i czyszczą a jakieś zasrane JP2 kogo to obchodzi.

4. Data: 2015-06-30 16:21:22

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.06.2015 o 16:16, Penetrator pisze:

> O waginy i penisy ludzie dbają i czyszczą a jakieś zasrane JP2 kogo to obchodzi.

a jak tak to wszystko w porzadku, zreszta z madroscia narodu nie ma co
dyskutowac :)

--
gazebo

5. Data: 2015-07-01 02:42:43

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
http://www.wagina.com.pl/index.php/Cipka-na-jezykach
/Wielka-Cipa-serce-Rzeszowa.html

Ja tam widzę zakopanego królika, przekonaj mnie że to wielka cipa ;)

Dębska

6. Data: 2015-07-01 09:03:58

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski
[...]

A co mnie obchodzi co ty widzisz dewantko ty ;)

Anonse
Pedały :)
Wspaniały koncert w Kielcach
BI