Wielkanoc!

1. Data: 2015-04-05 19:16:04

Temat: Wielkanoc!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, czy się ją tu jeszcze świętuje, ale może życzenia z nią związane
nikogo nie zbulwersują (w odróżnieniu od krzyża na ścianie w Sejmie...):
zdrowia, nowej wiosennej energii do realizacji nowych wiosennych
postanowień, przede wszystkim zaś Pokoju wszystkim życzę - Alleluja!

--

Ikselka
pewni siebie."

2. Data: 2015-04-05 19:21:00

Temat: Re: Wielkanoc!
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdrowia, nowej wiosennej energii do realizacji nowych wiosennych
> postanowień, przede wszystkim zaś Pokoju wszystkim życzę - Alleluja!

W imieniu wszystkich grupowych ateistów: dziękuję zbulwersowany! :-)

3. Data: 2015-04-06 16:51:54

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-05 o 19:16, Ikselka pisze:
> [...]
> zdrowia, nowej wiosennej energii do realizacji nowych wiosennych
> postanowień, przede wszystkim zaś Pokoju wszystkim życzę - Alleluja!

Przemówienie sejmowe oraz wzmianka o krzyżu, idealnie pasują do życzeń
pokoju i świąt.Nieudane podjudzanie i tyle.

4. Data: 2015-04-06 17:24:16

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Dawid" <x...@n...pl> wrote in message

> Przemówienie sejmowe oraz wzmianka o krzyżu, idealnie pasują
> do życzeń pokoju i świąt.Nieudane podjudzanie i tyle.

Też tak jak ja odebrałeś perfidię w życzeniach pokoju u mąciciela? :-)

5. Data: 2015-04-07 15:30:19

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-05 o 19:16, Ikselka pisze:
> Nie wiem, czy się ją tu jeszcze świętuje

Niektórzy wolą tradycyjnie - w domu z rodziną.

Ewa

6. Data: 2015-04-07 16:10:24

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdrowia, nowej wiosennej energii do realizacji nowych wiosennych
> postanowień, przede wszystkim zaś Pokoju wszystkim życzę - Alleluja!

No właśnie, co z tym POKOJEM?
Wszyscy wiedzą, że idzie wojna, a nikt prawie nie używa tego słowa, jakby
było ruwnoznaczne ze słowem wojna.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

7. Data: 2015-04-07 17:08:07

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Niektórzy wolą tradycyjnie - w domu z rodziną.

:-) dobre!

8. Data: 2015-04-07 18:02:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 06 Apr 2015 16:51:54 +0200, Dawid napisał(a):

> Przemówienie sejmowe oraz wzmianka o krzyżu, idealnie pasują do życzeń
> pokoju i świąt.

Tak, Duwdy.

> Nieudane podjudzanie i tyle.

Chanukę świętujesz w Sejmie, a ja krzyż swój tam wieszam. Tyle że ja do
twej chanuki sprzeciwu nie wnoszę. Tym się różni MÓJ pokój od twojego.
--

Ikselka
pewni siebie."

9. Data: 2015-04-07 18:05:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Apr 2015 16:10:24 +0200, Stokrotka napisał(a):

> No właśnie, co z tym POKOJEM?
> Wszyscy wiedzą, że idzie wojna, a nikt prawie nie używa tego słowa, jakby
> było ruwnoznaczne ze słowem wojna.

Zaklinają deszcz.

--

Ikselka
pewni siebie."

10. Data: 2015-04-08 14:04:19

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-07 o 18:02, Ikselka pisze:

> Tak, Duwdy.

> Chanukę świętujesz w Sejmie, a ja krzyż swój tam wieszam. Tyle że ja do
> twej chanuki sprzeciwu nie wnoszę. Tym się różni MÓJ pokój od twojego.

ani chanuka, ani sejm mnie nie interesują.
twój pokój to zakłamanie, podjudzanie i obrzucanie wszystkich
wyzwiskami, dziękuję za taki pokój.
niczym się nie różnisz od tego bydełka sejmowego.

Czy z mąki owsianej wyjdzie chleb?
Ikselko!! Zakupiłem sem syropa klonowego
BPA
Pojemniki z tworzywa a kontakt z tłuszczami.
Mazurki