Wielkanoc, Dzień Słońca..

11. Data: 2017-04-16 06:10:17

Temat: Re: Wielkanoc, Dzień Słońca..
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> Tak czy inaczej, trudno zaprzeczyć, że jest wielkim przywódcą.
> Pół świata się z nim liczy, nie tak jak z naszymi marionetkami.

Liczą się z nim? Raczej nie dlatego że jest wielkim i szanowanym za
osiągnięcia przywódcą tylko się boją nieobliczalnego wariata ideologicznego
z kompleksami... Właśnie zrobił kolejną (spektakularnie nieudaną) próbę
rakietową.

12. Data: 2017-04-16 15:17:49

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.04.2017 o 06:10, Pszemol pisze:

> [...]
> z kompleksami... Właśnie zrobił kolejną (spektakularnie nieudaną) próbę

Co byś nie powiedział, to jest wielkim przywódcą.
Tak samo jak Putin.
Albo Kaczor.

No, to ostatnie to w związku z dzisiejszym świętem - dla jaj:)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

13. Data: 2017-04-16 23:53:19

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-15 o 08:47, s...@g...com pisze:
> [...]
>>

> ============
>
> Oj kobito.. Trza kawę na ławę, bo inaczej sie dziołcha nie połapie. Kim Ciong Ciul.

Oj chłopie..ja mieszkam w Polsce i inne ciule i w ogóle ciule mnie nie
interesują.

--
animka

14. Data: 2017-04-17 14:22:23

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> Co byś nie powiedział, to jest wielkim przywódcą.

Co bys Ty nie powiedzial - nie jest wcale wielki a tylko nieobliczalny.

> Tak samo jak Putin.

Acha.

> Albo Kaczor.
>
> No, to ostatnie to w związku z dzisiejszym świętem - dla jaj:)

Jasne.

15. Data: 2017-04-17 14:22:24

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Oj chłopie..ja mieszkam w Polsce i inne ciule i w ogóle ciule mnie nie
> interesują.

A powinno Cie interesowac bo odpalona bron atomowa granic panstwowych nie
uznaje.

16. Data: 2017-04-20 00:44:12

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 16 kwietnia 2017 06:13:24 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

> [...]
> z kompleksami... Właśnie zrobił kolejną (spektakularnie nieudaną) próbę

=============

Skąd masz informację o "nieudanej"? CNN? FBI? Bhuahaha !! A może masz jakąś
projekcję ze STARYCH_CZASÓW, kiedy to faktycznie były na falach krótkich podawane
INFORMACJE . Wujowo się to słuchało ze względu na jakość odbioru.. Co chwila trza
było kręcić gałą coby heterodynę dostroić.

Tymczasem, dziwi mnie fakt, iż niektóre ludziska mojego wieku nadal wierzą w:

1) Zamach.. Komentarz: Po co ?!!
2) Trza ratować Uchodźców.. Komentarz: Hęęę ?!
3) Voice of America, Radio Wolna Europa: Komentarz: kto tego będzie słuchał, kto za
to zabuli? To był element CW(Cold War)

Odn. pkt.3 , poszły się za pszeproszeniem j..ć. Bo je..ły bzdety. Poszły dyrektywy,
które nie dały sobie rady z RT (Russia Today). RT, jest dzisiaj naprawdę jedynym
wiarygodnym źródłem informacji. Się porobiło...

17. Data: 2017-04-20 00:51:34

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 16 kwietnia 2017 06:07:54 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

> A tak baj-de-łejem, czy to Ty podawałeś tu niedawno linka do sklepu online
> z ruskimi/wschodnimi produktami spożywczymi? Nie mogę go znaleźć a
> przydałby się teraz :-)

Cheba kwamać to nie ja. Nie mniej jednak, jak znajdziesz namiary, to daj znać TUTAJ,
bo też jestem FANOLEM Dalekowschodnich smaków.

18. Data: 2017-04-20 23:35:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> Tak czy inaczej, trudno zaprzeczyć, że jest wielkim przywódcą.
> Pół świata się z nim liczy, nie tak jak z naszymi marionetkami.

Masz naturę niewolnika - więc bij pokłony na lewo i prawo.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

Kuchenka gazowa pod szkłem
odżywanie a charakter człowieka
Sai Baba o odżywianiu
Różne żołądki - Europa dwóch prędkości