Wieloletnie rosliny na balkonie

1. Data: 2005-07-04 13:06:10

Temat: Wieloletnie rosliny na balkonie
Od: "marcysia" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam pytanko do osob uprawiajacych swoj ograd na balkonie.
Marza mi sie jakies wieloletnie rosliny glownie mysle o o wiekszych
roslinach z duzymi kwiatami, w formie pnacza lub drzewka (np: clematis,
roze). W tamtym roku podjelam probe z Clematisem, ktory owiniety geowloknina
i przykryty stroiszem nie przezyl zimy. Teraz to juz ostatni dzownek, zeby
kupic jakas wieloletnia roslinke. Powiedzcie prosze jak sie za ten tamat
zabrac. Co z kwitnacych roslin wiekszych gabarytowo, mozna posadzic na
balkonie w wieilkiej donicy i jak sie za to zabrac, na co zwrocic uwage?
Nudzi mi sie balkon pelen pelarginii, surfinii i lobelii......

Pozdrawiam serdecznie
Marcysia z ukwieconym (jendorocznie) balkonem