Wieprzowina z szalotkami jabłkami i estragonem

31. Data: 2017-07-23 19:08:39

Temat: Re: Wieprzowina z szalotkami jabłkami i estragonem
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2017 o 18:55 Jivanmukta <j...@p...onet.pl> pisze:

> To ci wytłumaczę: przeciwstawianie się złu jest moralnym obowiązkiem
> człowieka. Wtedy robi się coś dobrego. A jeśli jesteś obojętny na zło, to
> sam robisz coś złego.

Pisałem znacznie wcześniej, co dyplomatycznie pominąłeś:

"Ale rozwiązaniem nie jest egzaltowane przejście na dietę wege i agresywny
atak na mięsożerców.
A tym bardziej przekonywanie, że mięso nie jest naturalnym pożywieniem
człowieka.

Trzeba uderzyć w samo centrum zła - w ubojnie!

Najgorsze, że nawet weterynarze nie są sprzymierzeńcami walki ze znęcaniem
się nad zwierzętami w ubojniach. Oni to często wręcz sankcjonują, a na
pewno się na to godzą.
"

Agresywna propaganda wegetariańska, przy OBOJĘTNOŚCI wobec okrucieństwa
wobec zwierząt jest zwykłym zakłamaniem. Nie słyszałem, żeby wegetarianie
prowadzili choćby akcję uświadamiającą to okrucieństwo na podobnym
poziomie.

To jest dokładnie takie samo zło! Co zrobiłeś w tej sprawie, albo robili
inni wegetarianie?
Wal śmiało przykładami!

--
Trefniś

32. Data: 2017-07-24 21:23:05

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś wrote:

> [...]
> poziomie.
>
> To jest dokładnie takie samo zło! Co zrobiłeś w tej sprawie, albo robili

rozdawałem ulotki fundacji viva
nie jedzac miesa zmniejszasz popyt na prace rzeznikow

33. Data: 2017-07-25 15:58:02

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2017 o 21:23 Jivanmukta <j...@p...onet.pl> pisze:

> rozdawałem ulotki fundacji viva

OK - robię więcej, uświadamiając mięsożerców o świniach wrzucanych żywcem
do wrzątku (dla zabawy) w ubojniach "chrześcijańskich". I jak idiotycznie
i bezsensownie brzmią protesty przeciw ubojowi "rytualnemu" (bo to
przecież żydzi i isamiści!) przy naszych polskich doświadczeniach.

Zamiast walczyć z pożywiającymi się racjonalnie roślinami i mięsem -
zacznijmy wspólnie walczyć z patologią!
Mięso zwierząt hodowanych w warunkach opresyjnych, a także ubijane
bestialsko jest zwyczajnie
n i e s m a c z n e !!!

Wegetarianie i mięsożercy wspólnie zrobią więcej. Walcząc z nami
zwyczajnie marnujecie zasoby.
Walczmy wspólnie z _ubojniami_ a nie ze sobą wzajem!

> nie jedzac miesa zmniejszasz popyt na prace rzeznikow

Ile osób jesteś w stanie przekonać do diety wegetariańskiej w ciągu życia?
Ilu rzeźników w ten sposób pozbawisz pracy?
Tracisz swój cenny czad, część życia.

A ilu _wspólnie_ z mięsożercami możesz przekonać do zwyczajnej rzetelności
w hodowli, zapewnienia dobrych warunków życia zwierząt, uboju w warunkach
- o zgrozo "humanitarnych" (w j. polskim nie dopracowaliśmy się niestety
innych określeń)?

Lepiej walczyć o zwierzęta wspólnie, nie walczcie z mięsożercami!

--
Trefniś

34. Data: 2017-07-30 10:42:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> [...]
> wobec zwierząt jest zwykłym zakłamaniem. Nie słyszałem, żeby wegetarianie
> prowadzili choćby akcję uświadamiającą to okrucieństwo na podobnym

Ano właśnie!

> To jest dokładnie takie samo zło! Co zrobiłeś w tej sprawie, albo robili
> inni wegetarianie?
> Wal śmiało przykładami!

Ano właśnie!

35. Data: 2017-07-30 10:56:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jivanmukta <j...@p...onet.pl> wrote:

> rozdawałem ulotki fundacji viva
> nie jedzac miesa zmniejszasz popyt na prace rzeznikow

Chybione absolutnie - ludzie nie wyrzekną się mięsa, bo muszą jeść, a trawy
by brakło, żeby dostarczyć im tyle składników w małej masie i tak
efektywnie jak w mięsie.

A te hasła o likwidacji miejsc pracy od z tzw. automatu i na tzw. wejściu
wzbudzają negatywne odczucia i to nie tylko u samych rzeźników, ale u
wszystkich - u producentów mięsa, konsumentów mięsa, handlujących mięsem
oraz u całej reszty.

Mięso MA BYĆ, bo jest niezbędne do wyżywienia skumulowanej masy ludzi, jaka
obecnie zamieszkuje szczególnie miasta. To sposób jego pozyskania MUSI
zostać poprawiony pod względem LUDZKIM, tzn. musi zostać wyeliminowane
znęcanie się nad zwierzętami w hodowli, transporcie i uboju!!!

36. Data: 2017-07-30 12:31:45

Od: "tandoori.curry" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Podoba mi się droga Jivanmukty chociaż nie jestem wegetarianinem i być
może nigdy nie bedę. Ludzie mają po to rozum żeby zmieniac świat.

37. Data: 2017-07-30 12:59:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tandoori.curry <t...@g...com> wrote:
> Podoba mi się droga Jivanmukty chociaż nie jestem wegetarianinem i być
> może nigdy nie bedę. Ludzie mają po to rozum żeby zmieniac świat.

Że rozdawanie ulotek to zmienianie świata?
Nie żartuj.

38. Data: 2017-07-30 13:08:07

Od: "tandoori.curry" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Tobie zacząłem gotować fasolkę szparagową w parówce ))))
Wyszło bardzo dobrze.Miałaś racje że jest bardziej smaczna niż gotowana
we wodzie.

39. Data: 2017-07-30 13:20:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tandoori.curry <t...@g...com> wrote:
> Dzięki Tobie zacząłem gotować fasolkę szparagową w parówce ))))
> Wyszło bardzo dobrze.Miałaś racje że jest bardziej smaczna niż gotowana
> we wodzie.

Bo smak pozostaje w fasolce, a nie w kompocie z niej :-)

PS. Ważne jest rozmieszczenie - warto układać strączki a la siano - tak aby
między nimi było jak najwiecej przestrzeni dla pary.

40. Data: 2017-07-30 13:27:32

Od: "tandoori.curry" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zmieniłaś mnie.
Więcej nie chcę o tym pisać.

pozdrawiam

> Bo smak pozostaje w fasolce, a nie w kompocie z niej :-)
>
> PS. Ważne jest rozmieszczenie - warto układać strączki a la siano - tak aby
> między nimi było jak najwiecej przestrzeni dla pary.

Re: plaga
Chłodnik na gorące dni
Nie kupuję towarów halal!
Jak zrobić perfekcyjną jajecznicę ?