Wieprzowina z szalotkami jabłkami i estragonem

41. Data: 2017-07-30 13:42:28

Temat: Re: Wieprzowina z szalotkami jabłkami i estragonem
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

tandoori.curry pisze:

> Dzięki Tobie zacząłem gotować fasolkę szparagową w parówce ))))

Bywa też soja w parówce.

--
Jarek

42. Data: 2017-07-30 21:40:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tandoori.curry <t...@g...com> wrote:
> Zmieniłaś mnie.
> Więcej nie chcę o tym pisać.
>
> pozdrawiam

Jeszcze tylko bym prosiła, żebyś odpowiadał pod, a nie nad :-)

43. Data: 2017-07-30 21:55:02

Od: "tandoori.curry" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze tylko bym prosiła, żebyś odpowiadał pod, a nie nad :-)

Oczywiście.Sorry

44. Data: 2017-07-30 23:42:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tandoori.curry <t...@g...com> wrote:

> Oczywiście.Sorry

Dzięki :-)

45. Data: 2017-08-07 17:18:46

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś wrote:
> Trzeba uderzyć w samo centrum zła - w ubojnie!

Ale jak to zrobić?

46. Data: 2017-08-07 17:39:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jivanmukta <j...@p...onet.pl> wrote:

> Ale jak to zrobić?

Tak:

http://www.szczecin.po.gov.pl/2017/07/akt-oskarzenia
-przeciwko-sprawcom-podejrzanym-o-znecanie-sie-nad-z
wierzetami-na-terenie-ubojni-w-witkowie-sprawa-proku
ratury-rejonowej-w-stargardzie/

Biedne, biedne zwierzaki! Jaki straszny los przed śmiercią im zgotowały te
nieludzkie bestie! Bezbronne, niewinne istoty - bez możliwości ucieczki,
bez obrońcy, nawet bez skargi!!!

Poobcinać jaja tym bestiom w ludzkiej skórze to za mała kara!

47. Data: 2017-08-07 21:05:09

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .08.2017 o 17:18 Jivanmukta <j...@p...onet.pl> pisze:

> Ale jak to zrobić?

Najpierw zainwestować w wiedzę konsumenta, np:

https://www.cenyrolnicze.pl/wiadomosci/produkcja-zwi
erzeca/trzoda-chlewna/6849-stres-u-swin-wplyw-na-jak
osc-miesa

http://weekend.gazeta.pl/weekend/1,152121,16658707,R
zeznik_Grzegorz_Kwapniewski__Poledwica_jest_jak_Pari
s.html

Z jajami kurzymi się udało, można mówić wręcz o modzie na jaja "od
szczęśliwych kur".
Struktury UE doprowadziły nawet do regulacji rynku drobiu i jaj kurzych.
Trochę w tym oszustwa, ale przynajmniej jest wiedza i potrzeba
społeczeństwa.

To samo powinno być z rynkiem mięsa!

Natomiast jak pisałem, przekonywanie mięsożercy do diety wege jest
nieskuteczne, a często nawet wywołuje niechęć do całej idei.
Znacznie skuteczniejsze jest przekonywanie, że zapewnienie dobrych
warunków hodowli i co najważniejsze, uboju, jest kluczowe dla jakości
mięsa i czystego sumienia człowieka!

Ktoś (hehe) pisał o sądach i wyrokach...

To jest dokładnie jak ze znęcaniem się nad psami, czy kotami. Sądy będą
surowe, jeśli będą przekonane do _konieczności_ ochrony praw zwierząt.
Na razie w miarę sprawiedliwy (czyli surowy) wyrok jest pretekstem do
artykułów w prasie i peanów na cześć sędziego.
Czyli rzadkość! Pewnie tylko dlatego, że sędzia ma pieska!
Cała reszta jest przekonana o niskiej szkodliwości a to jest rażąco
nieprawdziwe!!!

--
Trefniś

48. Data: 2017-08-08 01:48:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> [...]
> Czyli rzadkość! Pewnie tylko dlatego, że sędzia ma pieska!
> Cała reszta jest przekonana o niskiej szkodliwości a to jest rażąco

No to pozostaje zrobić jedno - zamiast puszczać znudzonym ludziom kaczek
np. o epidemii odry - rozpowszechnić wreszcie prawdę o szkodliwości mięsa
zwierząt, które cierpiały przed śmiercią...
W przeciwstawieniu do warunków uboju w rzeźni jedynie ubój gospodarski
spełnia warunki, które pozwalają na minimalizację cierpienia i stresu
zwierzęcia - zwierzę nie cierpi w transporcie (a widziałam kiedyś, jak
jedna ludzka bestia na pełnej prędkości skręciła gwałtownie wielką
ciężarówą wypełnioną krowami... Gdybym go dorwała, to bym zabiła na
miejscu) oraz nie przeżywa stresu bezpośrednio przed ubojem w obcym
środowisku...

PS.
Mąż (zootechnik) mi opowiadał, jak płaczą prawdziwymi łzami cielęta przed
ubojem. One WIEDZĄ.
Od tej pory jestem za ubojem przez skrwawienie - gdy zwierzę usypia, nie
zdaje sobie sprawy, nie ma stresu, nie odczuwa bólu.
Nie bez powodu ludzie tak często wybierają przecięcie żył jako sposób
zadawania SOBIE śmierci - wiedzą, co najmniej boli, a zwierzakom odmawiają
bezbolesnej śmierci.... ??

49. Data: 2017-08-09 01:53:38

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Trefniś" <t...@m...com> wrote in message

> Bo przecież baranek to roślinność przetworzona naturalnie
> i zgodnie z BOSKIMI prawami!

Na tatrzańskich halach! :-)

> Dlatego nie rozumiem tego wegetariańskiego/wegańskiego terroru.

Hi, hi :-)

50. Data: 2017-08-09 01:54:38

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> To ci wytłumaczę: przeciwstawianie się złu jest moralnym obowiązkiem
> człowieka. Wtedy robi się coś dobrego. A jeśli jesteś obojętny na zło, to
> sam robisz coś złego.

Co jest dokładnie tym złem? Jedzenie mięsa czy sposób uboju zwierząt?

Bo jeśli chcesz cytować Biblię, to sam widzisz że Ci pokazano że się mylisz.

Re: plaga
Chłodnik na gorące dni
Nie kupuję towarów halal!
Jak zrobić perfekcyjną jajecznicę ?