Wierzba i antena satelitarna

1. Data: 2002-05-28 13:25:43

Temat: Wierzba i antena satelitarna
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Sluchajcie, wierzba (taka poskrecana) rosnaca w moim ogrodzie zakloca odbior
sygnalu telewizyjnego sasiada. Antena byla pierwsza niz drzewo. Problemy
pojawily sie latem zeszlego roku. Nie ma watpliwosci, ze winne jest drzewo.
Pytanie, czy przyciecie szczytu cos da? Prawdopodobnie trzeba bedzie
przycinac tak co dwa lata. Jak to wplynie na kondycje drzewa? Wlasciwie
zdecydowany jestem na sciecie calego drzewa. (W niektorych krajach
niemieckich sadzenie tegoz podobno jest zabronione). Ale wole jeszcze Was
spytac. Moze ktos mial juz podobny przypadek. Bardzo prosze o szybka
odpowiedz, ze wzgledu na mistrzostwa piki noznej. Mnie to wisi ale sasiad to
maniak futbolowy.

Irek

2. Data: 2002-05-28 14:27:46

Temat: RE: Wierzba i antena satelitarna
Od: a...@o...pl (Boguslaw Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Irek Zablocki

> [...]
>spytac. Moze ktos mial juz podobny przypadek. Bardzo prosze o szybka
>odpowiedz, ze wzgledu na mistrzostwa piki noznej. Mnie to wisi ale sasiad

Irek

To zalezy ktora odmiane wierzby posiadasz, jesli Salix babylonica
var.pekinensis ,Tortuosa' to ta akurat wzmacnia sygnal.
Byly przypadki ze nawet telewizor czarno-bialy odbieral w kolorach.
Jesli natomiast posiadasz wierzbe Salix matsudana 'Tortuosa Aureopendula' to
klopot jest wiekszy,faktycznie sygnal zanika lub obraz staje sie
trojwymiarowy.
I tutaj sa dwa wyjscia :

--Mozna zastosowac drzewa z atestem antyelektrostatycznym i tutaj sadzi sie
rzad 15-16 wierzb Salix daphnoides tylko z meskimi kotkami ,ktore przyjmuja
na siebie zle fale i odbior jest bez zaklocen.
--Druga mozliwosc to zakup srodka antyelektrostatycznego o nazwie
'Salixcaprol' i oprysk co 4 godziny do czasu zakonczenia mistrzostw
futbolowych.

Za rady nie dziekuj a wierzby nie wycinaj,gdyz to swietokractwo i moze
przyniesc pecha naszym futbolistom.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

3. Data: 2002-05-28 19:04:04

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Boguslaw Radzimierski" <a...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
czny.pl...

> To zalezy ktora odmiane wierzby posiadasz, jesli Salix babylonica
> var.pekinensis ,Tortuosa' to ta akurat wzmacnia sygnal.
/.../
> [...]
> przyniesc pecha naszym futbolistom.
> Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.

Bogus,

mimo wszystko dzieki. Za pozrywane boki. Naszych futbolistow chromole, jak i
reszte sportu. Prawdziwy ze mnie Sarmata i skoro nie moge uganiac sie za
sikorkami albo podchodzic Chowanskiego lub tez harcowac z Turkami, to nie
bede szukal srodkow zastepczych i bawil sie ze gawiedzia. Mistrzostwa spedze
w ogodzie na kochaniu tudziez innych przyjemnych zajeciach. Bede tez
wywracal fikolki z chlopakami i uczyl ich jak ordynusom skutecznie nogi
podcinac, tak zeby juz nie wstali. I bede sie oddawal moim ulubionym
czynnosciom, mianowicie jedzeniu i piciu. Czego i Tobie zycze,

Irek

4. Data: 2002-05-28 20:19:41

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Irek Zablocki" <i...@w...de> writes:

> mimo wszystko dzieki. Za pozrywane boki. Naszych futbolistow
> chromole, jak i reszte sportu.

O, to, to, ta postawa jest mi bliska :-)

> Prawdziwy ze mnie Sarmata i skoro nie moge uganiac sie za sikorkami
> albo podchodzic Chowanskiego lub tez harcowac z Turkami, to nie bede
> szukal srodkow zastepczych i bawil sie ze gawiedzia.

Heh, a pamiętasz Rycerzy Trzech?

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Ziemowit, co mieszkał w Strzyżowie,
Nieboszczyka raz znalazł przy rowie.

5. Data: 2002-05-29 06:13:11

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> schrieb im Newsbeitrag

> O, to, to, ta postawa jest mi bliska :-)

W ten sposob rozpoznaje sie stara szlachta. Co innego na pal ordynca
nadziac, chlopa wybatozyc, mieszczanina koniem po rynku przeciagnac ale
gapic sie jak dorosli ludzie za kawalkiem nadmuchanej skory lataja, to
urodzonego nie godne.

> Heh, a pamiętasz Rycerzy Trzech?

A kto by to zapomnial?! Do konca zycia nie zapomne s.p. A. Waligurskiego we
wroclawskiej XX-latce. Powiedzial nawet nawet (O MNIE!!!): Musze konczyc
drodzy panstwo, bo kolega juz sie poplakal" Ja naprawde placze ze smiechu.
Inaczej nie potrafie.

> Pozdrawiam,
> Grzesiek

Irek

6. Data: 2002-05-29 09:39:23

Od: "piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawdopodobnie trzeba bedzie
> przycinac tak co dwa lata. Jak to wplynie na kondycje drzewa?

Kondycje?! Nie znam innego drzewa które tak lubiloby przycinanie jak
wierzba. Ale proponuje zeby sasiad zamontowal wyzej satelite, przeciez to on
ma problem:-)

7. Data: 2002-05-30 18:57:52

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"piotrek" <p...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
>
> Kondycje?! Nie znam innego drzewa które tak lubiloby przycinanie jak
> wierzba. Ale proponuje zeby sasiad zamontowal wyzej satelite, przeciez to

Jutro bedzie po wierzbie. A jak wierzby nie bedzie to nieco dalej sadze
winorosle. Janusz, kochasz mnie?

Irek

8. Data: 2002-06-03 06:01:25

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irek Zablocki" <i...@w...de> napisał w wiadomości

> . A jak wierzby nie bedzie to nieco dalej sadze
> winorosle. Janusz, kochasz mnie?

Buzi! :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

9. Data: 2002-06-03 06:12:31

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Jagoda" <b...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Irku, nie łudź się! Ten buziak to dla Uty (:-)) A wierzby nie wycinaj
tylko
> przytnij jej koronę zostawiając sam pień, na dowolnej wysokości. Odbije
> piękną brodą, którą też będziesz mógł strzyc.
>
> Pozdrówki - Jagoda

Niestety juz po wierzbie. Lub stety biorac pod uwage alergie Uty. Wlasciwie
jestem zadowolony, ze juz jej nie ma. Rosla bowiem w bardzo niekorzystnym
miejscu. Raz ze wiosna i jesienia cale podworze bylo zasmiecone + rynny
garazy, skad zbieram deszczowke, dwa nagle pojasnialo w poczatkowej czesci
ogrodu i na tarasie Uty gdzie stoja w donicach cytrusy i inne poludniowce.
Wiem, z jednej strony szkoda. Jakby nie bylo, to kazalem sciac zywe drzewo.
Ale zdrowe tez nie bylo. Szef ekipy stwierdzil ze ma chore liscie. Jeszcze
raz potwierdzono mi, ze w niektorych landach nie wolno tej wierzby sadzic.
Sciaga bowiem szkodniki i jest silnie alergiczna. Pociesza mnie mysl, ze
teraz bede mogl posadzic ze trzy winorosle i kiwi dzieciakom a na miejscu
wierzby jakis krzew atrakcyjny caly rok, tak zebym mogl z kuchni cieszyc
oczy. Moze tu cos polecisz?

pachnace kawa buzi,

Irek

10. Data: 2002-06-03 06:26:16

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

przytnij jej koronę zostawiając sam pień, na dowolnej wysokości. Odbije
piękną brodą, którą też będziesz mógł strzyc.

Sposób na krety
Modrzewie i przesadzanie
Re: Projektowanie ogrodów
Okna Rehau - polecam