Wierzyc czy nie wierzyc w to?

11. Data: 2018-03-11 17:47:52

Temat: Re: Wierzyc czy nie wierzyc w to?
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> to juz szybciej by mi bylo pociagnac sobie
> dodatkowe zasilanie do
> lodowki i wylaczac wszystko inne niz przy kazdym wyjsciu i powrocie
> robic taki obchod

Nie wiem, musisz to sobie przemyśleć. Wielu nie przemyślało wcale - i potem płakalo.
https://tech.wp.pl/strazacy-ostrzegaja-ladowanie-kom
orek-przez-noc-moze-spowodowac-pozar-606943829579072
1a
?
Uwaga - mowa tu NIE TYLKO o komórkach.

12. Data: 2018-08-06 10:03:11

Od: ń <ń@ń.ń> szukaj wiadomości tego autora

Niby działa, choć nie zawsze jak byś chciała.
Np. po wylaniu z czajnika całej zagotowanej w nim wody i po próbie odstawienia
pustego jeszcze ciepłego czajnika na podstawkę alarm akustyczny napie....a na cały
dom że czajnik gorący i pusty, i trzeba stawiać gdzieś z boku aż nieco ostygnie.

To co mnie najbardziej denerwuje w czajniku to niesamowity hałas, z jakim gotuje
wodę.
Marketoidzi, wymyślcie ciche czajniki.

-----
> Macie może urządzenia z taką funkcją?