Willa+ ...bo kraść to trza umieć panie!

11. Data: 2023-02-12 17:50:21

Temat: Re: Willa+ ...bo kraść to trza umieć panie!
Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

niedziela, 12 lutego 2023 o 12:22:00 UTC+1 Kviat napisał(a):

> Czyli miało być lepiej, a jest tak samo?

> Tu masz skróconą listę, pominięto pierdyliard mniejszych:
> https://tvn24.pl/polska/dotacje-dla-fundacji-powiaza
nych-z-pis-pieniadze-plyna-szerokim-strumieniem-6644
423

Nie ma 55 mln rocznie. 55 uzbiera się przez kilka lat, przy czym za Donka też im
sypali.

> Dlaczego kłamiesz?
> https://tvn24.pl/polska/fundacja-politykow-pis-kupuj
e-od-panstwowej-spolki-wille-na-mokotowie-za-pieniad
ze-od-ministra-czarnka-6635413

Dotacje czarnkowe są w necie, nie ma tam 5 mln.
Tefaueny nie piszą (tak sądzę) o dotacji, tyko o zakupie za 5 mln.

> https://www.bankier.pl/wiadomosc/Nie-2-a-prawie-3-ml
d-zl-dla-TVP-PiS-ukratkiem-dosypuje-pieniedzy-Telewi
zji-Polskiej-8449010.html

cyt.
Funduszy Norweskich i EOG. Zostały podpisane międzyrządowe umowy, na mocy których do
naszego kraju trafi 809,3 mln

12. Data: 2023-02-13 00:32:36

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.02.2023 o 17:50, alojzy nieborak pisze:

> [...]
>
> cyt.
> Funduszy Norweskich i EOG. Zostały podpisane międzyrządowe umowy, na mocy których

Piłeś - nie pisz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2023-02-13 00:45:46

Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat napisał(a):

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Obrazek.
https://pbs.twimg.com/media/FowdMOtWcAAoTlz?format=j
pg&name=large

14. Data: 2023-02-14 08:34:40

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Która Kaczoroska Dostała 55 mln?

Racja. To nie była fundacja.

https://next.gazeta.pl/next/7,151003,29461834,dyrekt
or-ncbir-odwolany-po-tym-jak-przyznano-55-mln-zl-fir
mie.html

"Paweł Kuch stracił posadę w następstwie afery ujawnione na początku
lutego. Dziennikarze Radia ZET i radiozet.pl ustalili, że Narodowe
Centrum Badań i Rozwoju przekazało prawie 55 milionów złotych spółce
zarejestrowanej w Gdańsku, która została założona zaledwie 10 dni przed
ostatecznym terminem składania wniosków."

"W ramach drugiego wątpliwego projektu 123 mln zł otrzymała firma, która
w 2020 wykazała 132 złote przychodów, a w kolejnych latach w ogóle nie
prowadziła działalności."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2023-02-14 15:15:56

Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat napisał(a):

> [...]
>
> "W ramach drugiego wątpliwego projektu 123 mln zł otrzymała firma, która
> w 2020 wykazała 132 złote przychodów, a w kolejnych latach w ogóle nie

Wtępnie ok, jednak na niskie statystyki sprawdzalności GWnianych niusów
nie mam ochoty poświęcać czasu na oddzielenie ziarna od plew.

16. Data: 2023-02-14 20:55:03

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.02.2023 o 15:15, alojzy nieborak pisze:

> [...]
>

> Wtępnie ok, jednak na niskie statystyki sprawdzalności GWnianych niusów
> nie mam ochoty poświęcać czasu na oddzielenie ziarna od plew.

No pewnie. Bo łatwiej jest udawać, że to deszcz i być fanatycznym
wyznawcą tych, którzy plują.
A statystki sprawdzalności by ci wzrosły, gdyby ci się zechciało chociaż
raz samodzielnie zweryfikować brednie i kłamstwa, które wciskają twoi
idole w pilsamskich mediach za miliardy ukradzione podatnikom.
Ale to dla ciebie zbyt trudne, bo trzeba chcieć.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2023-02-14 22:56:57

Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 14 lutego 2023 o 08:34:45 UTC+1 Kviat napisał(a):

> Racja. To nie była fundacja.
>
> https://next.gazeta.pl/next/7,151003,29461834,dyrekt
or-ncbir-odwolany-po-tym-jak-przyznano-55-mln-zl-fir
mie.html

Nic nie przyznano.

Przyjeto projekt do rozpatrzena.
W dodatku wszystko "ż" poprzekręcali.

Marnujesz czas innych.
Czego "ż" nie zrobią dla klikalności?

https://www.portalsamorzadowy.pl/finanse/mfipr-wszcz
eto-kontrole-w-ncbr-ws-konkursu-szybka-sciezka-aktua
lizacja,440664.html

18. Data: 2023-02-14 23:01:41

Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

alojzy nieborak napisał(a):

> [...]
> Czego "ż" nie zrobią dla klikalności?
>

> https://www.portalsamorzadowy.pl/finanse/mfipr-wszcz
eto-kontrole-w-ncbr-ws-konkursu-szybka-sciezka-aktua

Podobnie było z głośnymi grobami w kanadzie.
I pfffff zszedł balon z powietrza.

Mniej niż 20% prawdy. Szkoda czasu, ale jak ktoś jest głeboko wierzący
i potrzebuje emocji niech se czyta.

19. Data: 2023-02-15 10:21:17

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.02.2023 o 22:56, alojzy nieborak pisze:

or-ncbir-odwolany-po-tym-jak-przyznano-55-mln-zl-fir
mie.html

> Nic nie przyznano.

Kłamiesz.
Nie zdążyli wypłacić i teraz się głupio tłumaczą, a ty to łykasz jak
pelikan. Bo chcesz.

"Paweł Kuch, p.o. dyrektora Narodowego Centrum Badań i Rozwoju został
odwołany. "
Dla jaj go odwołali...

Na szczęście ktoś tym się zainteresował.

> Przyjeto projekt do rozpatrzena.

I nie zdziwiło cię, że nie wylądował od razu w koszu na śmieci?

> W dodatku wszystko "ż" poprzekręcali.
> Marnujesz czas innych.
> Czego "ż" nie zrobią dla klikalności?

Fobie z "ż" można leczyć.
Nie wiem czy się da wyleczyć, ale powinieneś spróbować.

> https://www.portalsamorzadowy.pl/finanse/mfipr-wszcz
eto-kontrole-w-ncbr-ws-konkursu-szybka-sciezka-aktua
lizacja,440664.html

Ten też już "wyjaśnili"?:

20. Data: 2023-02-15 15:15:44

Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat napisał(a):

> Ten też już "wyjaśnili"?:
> "W ramach drugiego wątpliwego projektu 123 mln zł otrzymała firma, która
> w 2020 wykazała 132 złote przychodów, a w kolejnych latach w ogóle nie
> prowadziła działalności."

Czemu mam sprawdzać następny przypadek skoro wcześnej napisałeś że dali 55 mln, a
widzę że nie dali?
Nastepny mam srawdzić? Po chj? Już Ci pisałem wcześnej ,"ż" niusy sprawdzają się w
mnej niż 20%. I ten który zapodałeś również się nie sprawdził. Zapodaj coś co się
sprawdziło.

Zachęcanie do demoralizacji
1939 nadchodzi ?
Prawda po żydowsku.