Willa+ ...bo kraść to trza umieć panie!

31. Data: 2023-03-08 11:33:42

Temat: Re: Willa+ ...bo kraść to trza umieć panie!
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.03.2023 o 12:22, Kviat pisze:

> Czyli gdy złodziej okrada kogoś bez pokonywania trudności i pozostaje
> bezkarny, to nie jest złodziejem?
> Masz bardzo intrygujący pogląd na złodziejstwo. Prawie tak samo
> intrygujący, jak twój pogląd na kształ Ziemi.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Idzie tylko o to że porównywanie kunsztu złodzieja-artysty do procederu
jaki uprawiają tzw politycy jest zupełnie nie na miejscu.

32. Data: 2023-03-08 15:04:18

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.03.2023 o 11:33, Trybun pisze:

> Idzie tylko o to że porównywanie kunsztu złodzieja-artysty do procederu
> jaki uprawiają tzw politycy jest zupełnie nie na miejscu.

Dyskutujesz sam ze sobą.
Mowa jest o "szczególnych umiejętnościach w złodziejskim procederze".
Nie ma żadnych wątpliwości, że oni te szczególne umiejętności posiadają.

A twój podziw dla "kunsztu złodzieja-artysty", czy zachwyty nad
"wirtuozerią w złodziejskim fachu" są równie niepokojące, co twoje
poglądy na temat kształtu Ziemi. Naoglądałeś się filmów o złotych
rączkach otwierających sejfy na słuch i znowu myli ci się fikacja z
rzeczywistością.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

33. Data: 2023-03-11 09:21:40

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.03.2023 o 15:04, Kviat pisze:

> [...]
> poglądy na temat kształtu Ziemi. Naoglądałeś się filmów o złotych
> rączkach otwierających sejfy na słuch i znowu myli ci się fikacja z

A nie z tobą, zahukanym facetem który właściwie nie ma zdolności do
samodzielnego myślenia mimo to uważa się za kogoś mądrzejszego bardziej
inteligentnego od wielu innych ludzi. Który wie jaki kształt ma ziemia,
który nie ma pojęcia o rzetelnej robocie, czy odmawia SSmanom prawa do
bycia ludźmi honoru bo to mundur ich definiuje a to co robili.

Nie czas bezmyślny gapiu jakaś samoanalizę psychiczną? Nie widzisz że
twój obraz to obraz/klon średniowiecznego gapia plującego na ludzi
prowadzonych na stos?

34. Data: 2023-03-11 14:01:11

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2023 o 09:21, Trybun pisze:

> A nie z tobą, zahukanym facetem który właściwie nie ma zdolności do
> samodzielnego myślenia mimo to uważa się za kogoś mądrzejszego bardziej
> inteligentnego od wielu innych ludzi.

Mądrzejszego i bardziej inteligentnego od takich bezmyślnych pokemonów
jak ty.
I to nie jest kwestia uważania. To jest fakt.

> Który wie jaki kształt ma ziemia,

Ta wiedza, to nie jest jakiś szczególny wyczyn.
W XXI wieku nawet dzieci wiedzą jaki kształt ma Zieia.
A ty nie wiesz. To znaczy wiesz, ale twierdzisz, że nie wiesz, czyli
jesteś debilem.

> który nie ma pojęcia o rzetelnej robocie, czy odmawia SSmanom prawa do
> bycia ludźmi honoru bo to mundur ich definiuje a to co robili.

Twierdząc, że SSman może być człowiekiem honoru udowadniasz, że jesteś
debilem.

> Nie czas bezmyślny gapiu jakaś samoanalizę psychiczną? Nie widzisz że
> twój obraz to obraz/klon średniowiecznego gapia plującego na ludzi
> prowadzonych na stos?

Ty nie potrzebujesz "samoanalizy psychicznej". Ty potrzebujesz leczenia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

35. Data: 2023-03-21 09:54:40

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2023 o 14:01, Kviat pisze:

> Mądrzejszego i bardziej inteligentnego od takich bezmyślnych pokemonów
> jak ty.
> I to nie jest kwestia uważania. To jest fakt.

Udowodnij, bo jak na razie to tylko wykazujesz cechy zaprogramowanego
androida.

> Ta wiedza, to nie jest jakiś szczególny wyczyn.
> W XXI wieku nawet dzieci wiedzą jaki kształt ma Zieia.
> A ty nie wiesz. To znaczy wiesz, ale twierdzisz, że nie wiesz, czyli
> jesteś debilem.

jakieś 500lat temu tak samo dzieci "wiedziały" że jest płaska. A co do
mnie to wiedzę na którą się mogę powoływać to mam o tym co dzisiaj
miałem na śniadanie a nie o kształtach ziemi żebym wyklinał tych co mają
swoje teorie o wiedzy na ten temat.

> Twierdząc, że SSman może być człowiekiem honoru udowadniasz, że jesteś
> debilem.

Myślę że masz trudności z definicją pojęcia honor. Dla przykładu
proponuję zapoznać się życiorysem np Jochena Pipera i go ocenić pod tym
kątem.

> Ty nie potrzebujesz "samoanalizy psychicznej". Ty potrzebujesz leczenia.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Podpisałeś się - bezmyślny android idący w zaparte ponieważ wgrany
program nie przewiduje głębszej samoanalizy.

36. Data: 2023-03-21 11:06:42

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.03.2023 o 09:54, Trybun pisze:

> Udowodnij, bo jak na razie to tylko wykazujesz cechy zaprogramowanego
> androida.

Sam już to zrobiłeś. Wielokrotnie.

> jakieś 500lat temu tak samo dzieci "wiedziały" że jest płaska.

Nie wiedziały. Nieuku.

> A co do
> mnie to wiedzę na którą się mogę powoływać to mam o tym co dzisiaj
> miałem na śniadanie a nie o kształtach ziemi żebym wyklinał tych co mają
> swoje teorie o wiedzy na ten temat.

Swoją teorię, to możesz mieć na temat koloru śniegu w przyszłym roku.
Kształt Ziemi jest znany i nie ma potrzeby nikogo wyklinać.
Ktoś, kto potrafi czytać i pisać, chodził do szkoły i jednocześnie
twierdzi, że nie wie jaki Ziemia ma kształt, jest albo nieukiem, albo ma
coś z głową.

> Myślę że masz trudności z definicją pojęcia honor.

Bez wątpienia jesteś debilem.

> Dla przykładu
> proponuję zapoznać się życiorysem np Jochena Pipera

Peipera, baranie. Nawet nie znasz nazwiska swojego idola....

> i go ocenić pod tym
> kątem.

Jeżeli dla ciebie SSmański zbrodniarz jest człowiekiem honoru, to nie
dość, że jesteś debiliem, to do tego jesteś zwykłym gnojem.

> Podpisałeś się - bezmyślny android idący w zaparte ponieważ wgrany
> program nie przewiduje głębszej samoanalizy.

Ty nie potrzebujesz samoanalizy. Ty potrzebujesz leczenia.
I izolacji. Bo fascynat SSmańskim zbrodniarzem jest niebezpieczny dla
otoczenia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Zachęcanie do demoralizacji