Winnice Milesti Mici

1. Data: 2014-05-15 23:07:24

Temat: Winnice Milesti Mici
Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na końcu strony
http://stefan.siudalski.pl/moldawia-2013.html
250 km tuneli pod ziemią ze składami win
Dobre wina mają ale to co u nas jest sprzedawane jakoś odbiega od tego
co tam piłem
-- Winogrona jak pisaliście podmarzły ale odbijają, dużo wody, jak
będzie lato dużo słońca to powinno byc z czego nastawić.
Orzech podmarzł solidnie, truskawki mają czarne od mrozu oczka ale
znawcy mówią, że owoc będzie.
Na razie ceny truskawek odstraszają prawie tak samo skutecznie jak
zielone ogonki sprzedawanych truskawek'
--
Będzie wyjątkowo dużo os w tym roku - ja takiego "wysypu" matek os
jeszcze nie widziałem. Jak teraz założą gniazda to za dwa miesiące
będzie ich zatrzęsienie.
--
Z pszczołami dziwnie - duże straty w zimie ale - po raz drugi na
przestrzeni 35 lat klony intensywnie kwitną i miodzą aż z daleka słychać

--
sjs

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.