Wiosenne porządki balkonowe /Wrocław

1. Data: 2006-03-09 10:13:10

Temat: Wiosenne porządki balkonowe /Wrocław
Od: AKS <o...@b...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Piszę pierwszy raz na tę grupę i mam nadzieję otrzymać
tu pomoc i poradę ;-)
Zaczynam marzyć może nie tyle o porządkach, co o samej wiośnie
i w związku z tym zastanawiam się, gdzie we Wrocławiu
znajdę wyrośnięte sadzonki do donic balkonowych np. pelargonie
pasiaste? Jakie miejsca na tego typu zakupy polecacie?
A i najważniejsze - kiedy zacząć je sadzić na balkonie?
Dodam, że pierwszy raz będę zagospodarowywać swój balkon..

Pozdrawiam wiosennie,
AKS

2. Data: 2006-03-09 10:52:37

Temat: Re: Wiosenne porządki balkonowe /Wrocław
Od: _rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 09 Mar 2006 11:13:10 +0100, AKS napisał(a):

> A i najważniejsze - kiedy zacząć je sadzić na balkonie?

Jeszcze ze dwa miesiące poczekaj.

--
pozdrawiam cierpliwie

Moje liliowce:
http://www.fotogalerie.pl/galeria/galeria_raistand

3. Data: 2006-03-09 12:57:37

Od: "Violetta" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znajdę wyrośnięte sadzonki do donic balkonowych np. pelargonie
> pasiaste? Jakie miejsca na tego typu zakupy polecacie?

Jeśli masz niedaleko, to zajrzyj w sezonie na ul. Grecką/Muchobór Mały

pozdrawiam
Violetta

szrotówek kasztanowiaczek
jadalny żywopłot :)