Wiosna???

1. Data: 2000-03-16 07:47:51

Temat: Wiosna???
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od wczoraj pada snieg. I nie zamierza przestać. Przy temperaturze
w okolicach zera wróży to przesunięcie planów wiosennych o kolejne
dwa tygodnie. I co z tego że zima była łagodna?
Krzysztof

1. Data: 2000-03-16 10:34:22

Temat: Re: Wiosna???
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk wrote:

> Od wczoraj pada snieg. I nie zamierza przestać. Przy temperaturze
> w okolicach zera wróży to przesunięcie planów wiosennych o kolejne
> dwa tygodnie. I co z tego że zima była łagodna?

Co sie martwisz..nie ma tego zlego - .wkrotce gwiazdka,
prezenty...ech... I balawana na balkonie mozna sobie ulepic....(i tylko
szkoda ze mi przez szpary w oknach do domu snieg wdmuchuje).

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2000-03-16 12:09:42

Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk napisał(a):

> Od wczoraj pada snieg. I nie zamierza przestać. Przy temperaturze
> w okolicach zera wróży to przesunięcie planów wiosennych o kolejne
> dwa tygodnie. I co z tego że zima była łagodna?
> Krzysztof

A wczoraj w Lublinie były jednego dnia cztery pory roku: od snieznej
zadymy do prawie upału. Zgłupieć można.
Bo przecież mówiš:
Marzec plecień bo przeplata trochę zimy trochę lata...
:-))))))))))))))))))
Idzie marzec - podkuj buty... :-))))))))))))))))))
Janusz

1. Data: 2000-03-17 11:18:18

Temat: Re: Wiosna???Off topic
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>Bo przecież mówią:
>Marzec plecień bo przeplata trochę zimy trochę lata...
>:-))))))))))))))))))
>Idzie marzec - podkuj buty... :-))))))))))))))))))
>Janusz

I swiety Patryk po wodzie ,Wielkanoc po lodzie.
Juras

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

kawa spożywcza - off topic