Wiosna się zbliża dużymi krokami.... :)

21. Data: 2002-02-01 23:13:23

Temat: Re: Nowy konkurs. Może i bez nagród!
Od: "P.Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to takie dunder?
>
> Irek

Nie wiesz?
Dunder to odmiana kreta, która morduje jerze poprzez ściskanie. Występuje
głównie w Danii.
(wg.Moja Prywatna Encyclo)

Pozdrowienia
p...@r...pl

22. Data: 2002-02-01 23:46:00

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

23. Data: 2002-02-02 00:11:19

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Piorun. Po angielsku "thunder", ale chyba to raczej z niemieckiego
> przyszlo. Z tym, ze on raczej swista niz sciska.
Masz rację, sprawdzę skąd mi się to wzięło?!!!
Może podświadomie napisałem?
Pozdrowienia, Jerzy

24. Data: 2002-02-02 00:55:36

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiesz?
> Dunder to odmiana kreta, która morduje jerze poprzez ściskanie.
Występuje
> głównie w Danii.
> (wg.Moja Prywatna Encyclo)
Wiesz co Piotrze?
Nie wykopuj kreta , bo kto kretem wojuje ten od kreta ginie.
A jerz jest nieśmiertelny o ile mnie pamięć nie myli.
I idź spać dziecino, w twoim wieku o tej porze to ja robiłem ....
;-)))
Pozdrowienia Jerzy

25. Data: 2002-02-03 01:19:30

Od: "P.Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I idź spać dziecino, w twoim wieku o tej porze to ja robiłem ....
> ;-)))
> Pozdrowienia Jerzy

Dopiero w moim wieku??? To co Ty robiłeś gdy byłeś młodszy???
;-D

Pozdrowienia
p...@r...pl

26. Data: 2002-02-03 17:27:28

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dopiero w moim wieku???
Źle mnie zrozumiałeś, w twoim aktualnym wieku też, ale już byłem grzeczny.

> To co Ty robiłeś gdy byłeś młodszy???
Wybacz, ale nawet żona mnie o to nie spytała. ;-)))

> ;-D
Widzę, że jesteś w dobrej formie.
;-)))

Pozdrowienia Jerzy

27. Data: 2002-02-04 09:14:22

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisal:

> Masz rację, sprawdzę skąd mi się to wzięło?!!!

Ściskają drzwi.

> Może podświadomie napisałem?

Może bawiłeś się w łączenie i przestawianie powiedzonek? :-)

Krycha&Co(ty)

28. Data: 2002-02-04 09:28:21

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ściskają drzwi.

> Może bawiłeś się w łączenie i przestawianie powiedzonek? :-)
Często to robię ale to raczej przez nieuwagę chociaż zupełnie przypadkiem
usłyszałem to [w sobotę] dokładnie w podanej przeze mnie wersji. Może to
jakaś "warszawska" specyfika?
Chociaż prawidłowo powinno być - dunder świśnie.
pozdr. Jerzy

bluszcz
Land, Home design
trawnik zimową porą