Wirus HPV - CIN 1- co dalej ?

1. Data: 2007-06-15 12:57:30

Temat: Wirus HPV - CIN 1- co dalej ?
Od: "kreska" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mialam pobierany wycinek z szyjki macicy. Wynik wysezdl CiN 1 a lekarz
prowadzacy orzekl, ze mam wirusa HPV i skierowal mnie na badania genetyczne
zeby okreslic jaki to rodzaj wirusa. Od kilku lat mecze sie z nawracajacymi
zapaleniami (nie wiem czy ma to cos do rzeczy). Chcialam sie zapytac jaka
bedzie procedura leczenia w przypadku gdy gdy wirus wyjdzie onkologenny lub
nie i ile takie leczenie trwa oraz czy przezd wszystkim jest jakas szansa na
pozbycie sie tego wirusa ? Nie bylo dzis czasu by o tym wszystkim
porozmawiac z lekarzem a bardzo sie z mezem denerwujemy. Z gory dziekuje,
Ela