Wisienka stepowa - ktoś ma ?

1. Data: 2005-04-20 16:54:46

Temat: Wisienka stepowa - ktoś ma ?
Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Interesują mnie jej walory konsumpcyjne - posiada takie ? Czy te owocki są
niejadalne zupełnie (kwaśne pewnie bardzo). ?
Zastanawiam się, czy ją u mnie zakwaterować...

Natalia

2. Data: 2005-04-21 07:03:32

Temat: Re: Wisienka stepowa - ktoś ma ?
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia wrote:
> Interesują mnie jej walory konsumpcyjne - posiada takie ? Czy te owocki są
> niejadalne zupełnie (kwaśne pewnie bardzo). ?
> Zastanawiam się, czy ją u mnie zakwaterować...

Stepowej nie posiadam. Ale jeśli chcesz oryginalną wiśnie o smacznych
owocach to polecam wiśnię kosmatą.

Pozdrawiam
Bea

3. Data: 2005-04-21 10:13:11

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Interesują mnie jej walory konsumpcyjne - posiada takie ? Czy te owocki są
> niejadalne zupełnie (kwaśne pewnie bardzo). ?
> Zastanawiam się, czy ją u mnie zakwaterować...
>
> Natalia

Owoce jadalne, na szypułkach jak u wysokich wiśni.Trochę mniejsze
od znanych wiśni.Nie trzeba wchodzić na drzewo po owoce.
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2005-04-21 14:06:52

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Owoce jadalne, na szypułkach jak u wysokich wiśni.Trochę mniejsze
> od znanych wiśni.Nie trzeba wchodzić na drzewo po owoce

Wiem, jak wyglądają, ale czy smaczne ? :-)

Natalia

5. Data: 2005-04-21 14:07:15

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Stepowej nie posiadam. Ale jeśli chcesz oryginalną wiśnie o smacznych
> owocach to polecam wiśnię kosmatą.

A to swoją drogą...

Pozdrawiam
Natalia

6. Data: 2005-04-21 16:26:10

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, jak wyglądają, ale czy smaczne ? :-)
>
> Natalia

Smakują mi bardzo, bo wiśnie jem nałogowo.Czy Tobie posmakują,
nie wiem.Jak masz okazję kupić, to nie czaekaj aż zabraknie,
bo to również ładny krzew.
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2005-04-21 20:42:25

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Smakują mi bardzo, bo wiśnie jem nałogowo.Czy Tobie posmakują,
> nie wiem.Jak masz okazję kupić, to nie czaekaj aż zabraknie,
> bo to również ładny krzew.

Na razie nigdzie nie znalazłam niestety, ale w zeszłym roku widziałam w
sprzedaży. Liczę, że znowu się uda, bo teŻ mi się bardzo podoba.

Natalia

Gdzie kupię jeżówkę ?
jeżyny
Moj ogrod z lotu satelity