Witajcie

1. Data: 2002-01-08 13:42:47

Temat: Witajcie
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaglądałam tu kiedyś czasem, a ostatnio zaglądam częściej.
Pora więc przywitać się.
Lubie gotować i lubię eksperymentować :)
Czy na "wkupne" powinnam przesłać jakiś przepis? - ech chyba i tak wyślę...
Magda W.

1. Data: 2002-01-08 13:54:25

Temat: Re: Witajcie
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...
> [...]
> Pora więc przywitać się.
> Lubie gotować i lubię eksperymentować :)
> Czy na "wkupne" powinnam przesłać jakiś przepis? - ech chyba i tak

tak, tak, tak, my tu uwielbiamy eksperymenty kulinarne, mniam!
Własnie skończyłam taki eksperyment i sie obżeram - paluchy z ciasta
francuskiego z serem i solą. Pycha! Szkoda, że nie mam piwa.

Pozdrawiam
Wkn :-))

1. Data: 2002-01-08 15:56:16

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pora więc przywitać się.
> Lubie gotować i lubię eksperymentować :)
> Czy na "wkupne" powinnam przesłać jakiś przepis? - ech chyba i tak

jak to czy powinnas...
przepis na racuchy - raz!

pozdrawiam
Mechcia

1. Data: 2002-01-08 15:56:39

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Własnie skończyłam taki eksperyment i sie obżeram - paluchy z ciasta
> francuskiego z serem i solą. Pycha! Szkoda, że nie mam piwa.

a Tyskie moze byc?

Mechcia

1. Data: 2002-01-08 16:45:41

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> a Tyskie moze byc?

No co Ty, Tyskie ze Szczecina? Chyba Bosmana jej wyślesz ;-)))

Basia
(po ajerkoniaczku)

1. Data: 2002-01-08 16:47:28

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> No co Ty, Tyskie ze Szczecina? Chyba Bosmana jej wyślesz ;-)))
>
> Basia
> (po ajerkoniaczku)

kiedy Bosman kiepski...

Mechcia
daj i mmnie tego ajerkoniaczku
pod ryzyk z jablkami w sam raz:)

1. Data: 2002-01-08 19:12:04

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak to czy powinnas...
> przepis na racuchy - raz!
>
> pozdrawiam
> Mechcia

Przeczytałam kiedyś że racuchy to tylko takei z drożdżami - takich nie robię.
Robię strasznie kaloryczne :) placuszki z jabłkami.
Jabłka obieram i kroję w dużą kostkę, dodaje pojemnik śmietanki 18%, jajo
cukier waniliowy, mąkę, i łyżeczkę proszku do pieczenia.
A potem wszytko posypuję cukrem pudrem....
Hmm chyba zaraz pójdę robić - mniam.

Magda W.

1. Data: 2002-01-08 19:50:17

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Pora więc przywitać się.
> Lubie gotować i lubię eksperymentować :)
> Czy na "wkupne" powinnam przesłać jakiś przepis? - ech chyba i tak

Czesc :o)))))))))))))
Milo Cie poznac :o)))))))))) Czekam na smacznosci. Mniammm.....

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2002-01-08 20:23:32

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MechaGodzilla <m...@n...pl.NOSPAM> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a1f4rm$bac$...@n...tpi.pl...

> a Tyskie moze byc?

jak najbardziej! To kiedy sie go spodziewać? Bo tylko trzy ciasteczka
zostały po powrocie mienszczyzny ;-)

Wkn

1. Data: 2002-01-10 17:06:40

Od: "Bee Jay" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@p...onet.pl> napisał(a) /wrote/ ...
> [...]
> cukier waniliowy, mąkę, i łyżeczkę proszku do pieczenia.
> A potem wszytko posypuję cukrem pudrem....

U mnie w domu jabłka kroi się w cienkie plasterki, można dodać też trochę
rodzynek, a reszta taka sama.
Ale generalnie wolę placki ziemniaczane (nawet posypane cukrem). Te mógłbym
jeść codziennie.

Bolek J. or Bee Jay

e-mail: n...@k...net.pl

kolacja na szybko
quiche
LIMONETKI
sprawdzone surówki poszukuję
Re: Wklejam wypowiedź archiwalną na temat likierów