Witam!

1. Data: 2002-06-09 17:01:35

Temat: Witam!
Od: "Agnieszka " <m...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegoś czasu czytam wszystkie info na grupie i w końcu postanowiłam
ujawnić się :-), a trafiłam tu dzięki haft.sedno.pl.Mam nadzieję, ze
przyjmiecie mnie do grupy.

Mongo Twój serwerek to istna skarbnica dla osób interesujących sie robótkami:-
))) Udało mi się skorzystać jeszcze przed zamknięciem go dla szerszego grona
odbiorców. Czy moge liczyć na założenie konta. Mam trochę fajnych wzorów,
moze mogłabym sie nimi podzielić z Wami:-)

mój adres, z którego korzystam: m...@f...pl

1. Data: 2002-06-10 09:46:26

Temat: Re: Witam!
Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> Od jakiegoś czasu czytam wszystkie info na grupie i w końcu postanowiłam
> ujawnić się :-), a trafiłam tu dzięki haft.sedno.pl.Mam nadzieję, ze
> przyjmiecie mnie do grupy.

Witamy w naszych skromnych progach :-) Arleta

1. Data: 2002-06-10 13:16:57

Od: "Agnieszka " <m...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> napisał(a):

> Witamy w naszych skromnych progach :-) Arleta

Raczej w bogatych progach:-) w życzliwosć i wzajemna pomoc, a to bardzo duzo;-
) Agnieszka

1. Data: 2002-06-11 08:00:42

Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od jakiegoś czasu czytam wszystkie info na grupie i w końcu postanowiłam
> ujawnić się :-), a trafiłam tu dzięki haft.sedno.pl.Mam nadzieję, ze
> przyjmiecie mnie do grupy.

Witaj serdecznie w gronie robótkowych maniaczek))))
Pusia
/ Białystok/

1. Data: 2002-06-24 20:27:10

Temat: Serdecznie witam wszystkich !!!!!!
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam na imię Małgorzata i jestem mieszkanką Lublina.Lubię haftować i
szydełkować.Chciałabym dołączyć do waszej grupy.Tworzę i poszukuję ciekawe
wzory.W temacie INTERNET stawiam pierwsze kroki.

1. Data: 2002-06-24 21:12:46

Temat: Re: Serdecznie witam wszystkich !!!!!!
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj w grupie. Życzymy miłego wyszywania i szydełkowania.

Pozdrawiam
Ela0626

1. Data: 2002-06-25 06:18:05

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam na imię Małgorzata i jestem mieszkanką Lublina.Lubię haftować i
> szydełkować.Chciałabym dołączyć do waszej grupy.Tworzę i poszukuję ciekawe
> wzory.W temacie INTERNET stawiam pierwsze kroki.

Witamy, witamy! U nas podszkolisz się we wszystkim w internecie też hi hi.
Gocha

1. Data: 2002-06-25 06:27:08

Od: "Iwona Lorent" <I...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Mam na imię Małgorzata i jestem mieszkanką Lublina.Lubię haftować i
| szydełkować.Chciałabym dołączyć do waszej grupy.Tworzę i poszukuję ciekawe
| wzory.W temacie INTERNET stawiam pierwsze kroki.

Witaj Małgosiu,
miło Cię powitać w grupie - zapraszamy do dyskusji i współpracy.

Iwona (Wrocław)

1. Data: 2002-06-25 10:55:12

Od: "HANIA" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie witam na grupie.
Do tej pory przy wymianie korespondencji używałyśmy formy "Pani". Proponuję
przejść na "Ty". Więc jestem Hania. Bardzo mi miło.
Hania (Rzeszów)
gg 3266206
Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...

1. Data: 2002-06-25 17:41:52

Od: "Anka Sekulska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam na imię Małgorzata i jestem mieszkanką Lublina.Lubię haftować i
> szydełkować.Chciałabym dołączyć do waszej grupy.Tworzę i poszukuję ciekawe
> wzory.W temacie INTERNET stawiam pierwsze kroki.

Witamy, chyba jeszcze nikt nie napisal, ze nasza grupa jest uzalezniajaca.
Zaczynasz zbierac wzory i uczyc sie nowych technik, tak tylko, zeby
sprawdzic jak to sie robi.

sekutnica (zarazona XXX)
Warszawa

wrzuciłam haft florencki i gobelin
Re: Cześć dziewczyny (i Ty, Grześku ;-)
problem z archiwum
Dama z gronostajem, znana też jako Dama z łasicą - Szukam wzoru
Wzor na szydelko