Witam

1. Data: 2002-11-19 00:52:11

Temat: Witam
Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Jestem świeżutką dyskutantką i nie mniej świeżutkim wózkowiczem. Czytam Was
od dawna, jednak miałam problemy z wysyłaniem wiadomości.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie!!!!

Neon-ku poradziłam sobie hihihihi i bardzo się z tego powodu cieszę.

2. Data: 2002-11-19 07:40:56

Temat: Re: Witam
Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl wrote:

> Neon-ku poradziłam sobie hihihihi i bardzo się z tego powodu cieszę.

Witam , no wreszcie Cie widze :)

pozdr. Wojtek- z 2 konca tej samej wioski

3. Data: 2002-11-19 14:47:39

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl napisał(a):

> Jestem świeżutką dyskutantką i nie mniej świeżutkim wózkowiczem. Czytam Was
> od dawna, jednak miałam problemy z wysyłaniem wiadomości.
> Pozdrawiam wszystkich serdecznie!!!!

Zanim dotarłem do tego postu już przeczytałem kilka twoich wypowiedzi
( wolę to nicz słowo "ogloszenie" ).

Ale tak ogólnie - witam cię bardzo !!!!

> Neon-ku poradziłam sobie hihihihi i bardzo się z tego powodu cieszę.

No no - Neon-ku - dwano takich drodnień tutaj nie bylo - a jeszcze osoby z
jednej wioski :)))
Ta wasza wioska sporawa jest :))

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

4. Data: 2002-11-20 13:23:26

Od: "majka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznię Cię rrybko i tutaj :))) Choć my się znamy skąd indziej że
tak powiem hihi -wybacz mi błędasy- to i tak miło Cię tu zobaczyć :)

Majka_Cz (Marysia Czajkowska)

http://strony.wp.pl/wp/bilbo31
http://strony.wp.pl/wp/williamwharton
m...@i...pl

Psi mailing
http://www.psi.proinfo.pl/
p...@p...pl

Internetowy portal osób niepełnosprawnych dawniej Klub osób
niepełnosprawnych
http://ipon.pl/

Strona niepełnosprawnej młodzieży
http://republika.pl/tomekgrab/

Internetowa społeczność niepełnosprawnych -pajęczaki
http://www.idn.org.pl/Jarocin/pajeczaki/

5. Data: 2002-11-22 18:43:18

Od: "Pituś" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam wszystkich serdecznie!!!!
>
> Neon-ku poradziłam sobie hihihihi i bardzo się z tego powodu cieszę.

Witaj Rybko na Grupie :) Cieszę sie, ze i tu trafilas!

Pozdrawiam, Pituś (ty mnie znasz jako Totto z czatu IPONu)
:)

6. Data: 2002-11-23 22:59:17

Od: r...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam, Pituś (ty mnie znasz jako Totto z czatu IPONu)
> :)

Dzięki Piotrku za zauważenie mnie i powitanko.
hihihihi znamy się się nie tylko z czatu, a o pizzerni zapomniałeś?????????

7. Data: 2002-11-24 10:53:59

Od: "Pituś" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki Piotrku za zauważenie mnie i powitanko.
> hihihihi znamy się się nie tylko z czatu, a o pizzerni
zapomniałeś?????????

Jak mógłbym zapomnieć :) ? Myślę, że to jeszcze powtrzymy?

Pozdrawiam, Pituś

z powodu awarii komputera utraciłem informacje
Renta powypadkowa a wielkosc renty
Re: dokończone U2002
drabinka do cwiczen
drabinka do cwiczen