Witam! Dot. Aukcji na allegro

1. Data: 2006-01-23 16:05:48

Temat: Witam! Dot. Aukcji na allegro
Od: "Allivea" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Pana!
Kupiłam u Pana na aukcji http://www.allegro.pl/show_item.php?item=82521488
rękopis .
Nie wiem czy otrzymał Pan może moje ostatnie maile. Chciałabym sfinalizować
transakcję, ale nie mogę nawiązać kontaktu.
Czy możliwa jest przesyłka za pobraniem?
Bardzo proszę o kontakt,
Pozdrawiam
Agnieszka Jaworowska
Allivea

2. Data: 2006-01-23 16:11:49

Temat: Re: Witam! Dot. Aukcji na allegro
Od: "Allivea" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O jeju :) teraz wszyscy wiedza co kupilam - zamiast wyslac bo faceta
wyslalam na grupe <hahahaha
W takim razie pozdrawiam wszystkich :) i zycze milego wieczorku
Allivea

3. Data: 2006-01-23 16:16:07

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W niektorych programach pocztowych jest mozliwosc anulowania wiadomosci,np w
Outlooku:
wiadomosc-anuluj wiadomosc
Pozdrawiam
Pusia

4. Data: 2006-01-23 16:21:46

Od: "Allivea" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no wiem - tylko ja mam ustawione wyślij natychmiast - chyba to musze zmienic

5. Data: 2006-01-23 22:00:05

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Allivea wrote:
> no wiem - tylko ja mam ustawione wyślij natychmiast - chyba to musze zmienic

Anulowanie wiadomości jest możliwe po jej wysłaniu. Przy okazji popraw
sobie cytowanie- wg. netykiety należy odpowiadać _pod_ postem.
J.

xxx 555 Christmas Designs
[xxx] problemy z komp?
[xxx]- zaznaczanie na czarnej kanwie
xxx obrazek dla chłopca 7 letniego (na prezent)
[OT] Pytanie o forum cross-stitch