Witam i prosze o pomoc!!!!!PILNE BARDZO:)

1. Data: 2004-06-30 22:46:36

Temat: Witam i prosze o pomoc!!!!!PILNE BARDZO:)
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, czy ktoś może mi powiedzieć, już mnie wkurzają te włosy, na nogach, w
okolicach bikini, golę je co tydzień powiedzmy, ale nawet co 2 dzień bym
mogła to robić, kurczę, teraz żałuję troszkę, że nie stosowałam jakichś
kremów tylko maszynki dla kobiet do golenia. Czy w poźniejszym wieku, słabną
cebulki włosów i jest ich mniej??, poradzcie co mam zrobić, mam 20lat. Acha,
jeszcze jak ogole nogi to pojawiają się takie czerwone krostki, jak jest
zimno. Jak temu zapobiec?? Poza tym te włoski są coraz to mocniejsze i coraz
szybciej rosną.
Z góry dziękuję za odpowiedz!!!

1. Data: 2004-06-30 23:03:17

Temat: Re: Witam i prosze o pomoc!!!!!PILNE BARDZO:)
Od: "4maleena" <f...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości:

> Czy w poźniejszym wieku, słabną
> cebulki włosów i jest ich mniej??

Od pojawienia się pierwszego włosa na mojej nodze uzywałam golarki i z
tygodnia na tydzień przeistaczałam się w zarośniętą szympansicę :(
Osiem lat temu kupiłam sobie depilator, ale uzywałam go sporadycznie. Od
czterech lat woskuję całe nogi, bikini i pachy, włosy rosną, owszem, ale są
słabsze. W przypływie masochistycznych zapędów uzywam depilatora lub
plastrów Joanny i po golarkę już nie sięgnę, choćby nie wiem co :)

pzdr
For

1. Data: 2004-06-30 23:07:41

Od: Justyna Iwańska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:cbvgqq$4l2$1@atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): 4maleena z adresu <f...@g...peel> napisał(a):
> W przypływie masochistycznych zapędów uzywam
> depilatora lub plastrów Joanny i po golarkę już nie sięgnę, choćby
> nie wiem co :)

Też tak mówiłam, depilatora używałam z siedem lat, a teraz moje nogi
wyglądają strasznie przez te blizny od wrastających włosków... Wróciłam do
maszynki niestety... ;(
Moja skóra nie nadaje się do wosków i depilatorów :(

Justyna

howuser&userid=1489708

1. Data: 2004-06-30 23:41:07

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna Iwańska" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> maszynki niestety... ;(
> Moja skóra nie nadaje się do wosków i depilatorów :(

To tak jak moja - użycie depilatora zaleczam potem przez miesiąc, dwa. :(
A wcale nie mam jakiejś super delikatnej skóry, raczej to wina włosów - za
głęboko rosną, czy co?
W tym roku tez chciałam być piękna i się załatwiłam na cacy maszynką do
depilacji. Nie pomogły żadne sposoby tutaj opisywane, żadne balsamy,
odkażania, peelingi, codzienne mycie nóg szorstką rękawicą. Parę blizn
pewnie zostanie do następnego lata.

Takim typom zostaje żyletka, albo depilator w kremie i balsam opóźniający
odrastanie (choć coś mało działa jakoś, ale pewnie znów się czepiam) - IMHO
najlepsze rozwiązanie w takich przypadkach.

Ja nie widzę, żebym od żyletki bardziej zarastała - ile miałam, tyle mam, za
to tam gdzie wyskubuję (brwi) też jakoś się nie wydelikacają włoski mimo
obietnic fanów usuwania włosa z cebulką - jakie były i ile - tyle są. Przez
naście lat skubania brwi, powinnam coś zaobserwować innego, niż to co
obserwuję - więcej i mocniejsze. :->

Sowa - fenomen jakiś, czy cuś.

1. Data: 2004-07-01 15:04:51

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:

> kremów tylko maszynki dla kobiet do golenia. Czy w poźniejszym wieku, słabną
> cebulki włosów i jest ich mniej??,

Chyba nie, w kazdym razie nigdy o tym nie slyszalam.

> poradzcie co mam zrobić, mam 20lat.

Depilowac woskiem i jesc soje :) Sprawdzone.

Dunia
--
All our science, measured against reality, is primitive and childlike -
and yet it is the most precious thing we have. | Albert Einstein

1. Data: 2004-07-03 16:32:18

Od: "sylwia" <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja uzywam do nog i do bikinii kremu do depilacji veet z ekstraktem z
jedwabiu i jestem zadowolona

1. Data: 2004-07-03 16:47:15

Od: "Ewa" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze jak ogole nogi to pojawiają się takie czerwone krostki, jak jest
> zimno. Jak temu zapobiec?? Poza tym te włoski są coraz to mocniejsze i

A co powiecie o depilacji leaserem ??
Ewa

Jak to z aparatem na zęby jest?
Jak to z aparatem na zęby jest?