Witam się po przerwie...

1. Data: 2007-04-19 09:58:36

Temat: Witam się po przerwie...
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

... i pozdrawiam tych, co mnie jeszcze pamiętają.

Widzę, ze nic się ne zmieniło. Nadal gros postów stanowią pytania o
oberona i biorezonans, nadal grasuje Jurek od smalcu (ale tu pociesza
mnie fakt, że długo na tej diecie nie pociągnie), nadal pisuje tu osoba,
kóra z dysleksji próbuje uczynić cnotę (a już było tak dobrze - z prhn
wyczytałem, że "została zatrzymana"...), nadal są tu Koledzy, co orzą na
ugorze, którym winien jestem szacunek i uznanie.

Wpadłem na chwilę, głównie się pochwalić, nie wiem, czy zostanę na
dłużej.

Najlepszego,

m. (lek. Marek Bieniek, specjalista neurolog).
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

2. Data: 2007-04-19 10:15:33

Temat: Re: Witam się po przerwie...
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... i pozdrawiam tych, co mnie jeszcze pamiętają.

Pamiętamy, pozdrawiamy :)

> Widzę, ze nic się ne zmieniło. ..... nadal grasuje Jurek od smalcu (ale tu
pociesza
> mnie fakt, że długo na tej diecie nie pociągnie),

Jurek teraz smalcem zaraża Ukrainę

> nadal pisuje tu osoba,
> kóra z dysleksji próbuje uczynić cnotę

A o kim mowa jesli mozna wiedzieć...?

> Wpadłem na chwilę, głównie się pochwalić, nie wiem, czy zostanę na
> dłużej.

ZOSTAŃ Z NAMI, ZOSTAŃ Z NAMI

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org/

3. Data: 2007-04-19 10:22:52

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Apr 2007 12:15:33 +0200, Dr.Endriu wrote:

> Jurek teraz smalcem zaraża Ukrainę

:) Oni tam mają już swoje sało o ile pamiętam.

> A o kim mowa jesli mozna wiedzieć...?

Jeśli nie wiesz, toś szczęśliwy, a ja wilka z lasu wywoływać nie chcę:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek at epic pl)
Różnica między PRL-em a RP jest taka jak między zakładem karnym,
a zakładem dla umysłowo chorych. (Marcin Wolski)

4. Data: 2007-04-19 10:47:14

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> lek. Marek Bieniek, specjalista neurolog
Gratulacje!

--
Krzysiek, EBP
Szczęśliwy kto za radą złych ludzi nie kroczy

5. Data: 2007-04-19 11:01:09

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

19.04.2007: Marek Bieniek wrote:
> [...]
> ugorze, którym winien jestem szacunek i uznanie.
>
> Wpadłem na chwilę, głównie się pochwalić, nie wiem, czy zostanę na

Dlaczego na chwilę? Też uciekłeś zagranice? :->

--
{ <http://www.rowerowe.net> - wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt }
{ <http://www.bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }

6. Data: 2007-04-19 11:08:57

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> m. (lek. Marek Bieniek, specjalista neurolog).

Gratulacje!

Pozdrawiam
Piotr

7. Data: 2007-04-19 11:35:31

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Apr 2007 12:47:14 +0200, Krzysztof (Suzuki Kokushu) wrote:

> Gratulacje!

Dzięki.

Ten etap życia zawodowego mogę uznać za zamknięty:) Czas pomyśleć co
dalej ze sobą robić :|

8. Data: 2007-04-19 11:36:18

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Apr 2007 11:01:09 +0000 (UTC), Mateusz Szczyrzyca wrote:

> Dlaczego na chwilę? Też uciekłeś zagranice? :->

Wpadłem na chwilę na psm, a żeby było śmieszniej najwięcej mnie tu było
właśnie wtedy,gdy byłem za granicą:)

9. Data: 2007-04-19 11:36:38

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Apr 2007 13:08:57 +0200, Piotr wrote:

> Gratulacje!

Dzięki:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

10. Data: 2007-04-19 11:53:16

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:
> :) Oni tam mają już swoje sało o ile pamiętam.
> Jeśli nie wiesz, toś szczęśliwy, a ja wilka z lasu wywoływać nie chcę:)

Albo te(sz|rz|ż) tego problem(u|ó) nie za(u|ó)wa(rz|ż)a.

Pozdro

Maseł

P.S. nie dokladnie wczytalem sie w te zalozenia nowej ortografi, za co z
góry przepraszam

Problemy ze skórą... prośba o pradę [trochę długawe]
cholesterol - kiedy zbadać
kto i jak
angielskie kleszcze
Arava - skuteczność