Witam - sklepy internetowe :)

11. Data: 2001-10-16 17:49:02

Temat: RE: Witam - sklepy internetowe :)
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

[mailto:o...@n...pl]On Behalf Of kober

(...)
moja mama prosila mnie zebym
znalazl jakies sklepy internetowe ktore sprzedaja rosliny bo u nas maly
wybor :/ warkocznice znalazla w "magi ogrodow" jaest ona wymieniona w
rozdziale typy roslin podrozdzial byliny numerek 8 :) wiec jezeli ktos
czyta to cos to tam znajdzie :) a jeszcze raz prosze o adresy sklepow ale
polskich :) bardzo prosze pomozcie :)

pozdrawiam
kober

Mozesz kupic u Pottertona w Angli 10 szt 11Ł jesli chodzi Ci o Eucomis
bicolor
www.users.globalnet.co.uk

Sprowadzam od niego rosliny,nie wiem czy tylko realizuje tak male
zamowienia,ale napisac mozesz.
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl
ICQ: 101 088 940

12. Data: 2001-10-16 17:50:32

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozdziale typy roslin podrozdzial byliny numerek 8 :) wiec jezeli ktos
> czyta to cos to tam znajdzie :) a jeszcze raz prosze o adresy sklepow
To poczytaj jeszcze tutaj:
Cebulowe rarytasy
http://www.ogrodnik.pl/ogrody/ogrody_09_04.asp
"Eukomis"
http://ogrod.to.jest.to/mojerosliny.htm
"lilia grzywiasta"
i takich roslin szukaj, chociaż obawiam się, że w internecie nie
znajdziesz.
pozdr. Jerzy

13. Data: 2001-10-16 19:44:00

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Prawie wylacznie wrzosy znajdziesz w moim sklepie. Roz w ofercie sklepu w
tym roku nie ma, bo sa juz prawie sprzedane, ale zawsze mozna sie pytac
e-mailem.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

14. Data: 2001-10-17 10:48:08

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

kober napisał(a) w wiadomości: <014901c1564b$105c39a0$0201a8c0@x>...

>ta warkocznica ktorej ja poszukuje a dokladnie moja mama to "Eucomis
>bicolor" jest to egzotycznie wygladajaca roslina cebulowa :)

Po prostu genialne. Czuję się zdruzgotana tak prostym wytłumaczeniem nazwy.
Jeszcze raz okazuje się, że nazw należy używać poprawnych, dobrze, jeśli z
łaciną włącznie, bo inaczej się nie dogadamy. Ale jeśli to faktycznie o
Eukomis chodzi, to widziałam w ofercie Starkla
(www.http://www.starkl.com.pl/) lub Florexpolu
(http://www.poczta.lublin.pl/Florexpol). Na len nowozelandzki w ofertach nie
napotkałam.

A swoją drogą dziwię się, że "Magia ogrodów" użyła nazwy warkocznica.
Popularnie sprzedawcy mówią "lilia grzywiasta" lub widziałam też chyba
"lilia czubata", ale np. prof. Krause, która specjalizuje się w roślinach
cebulowych, używa tylko nazwy łacińskiej. W dodatku w rodzaju żeńskim.

Pozdrawiam, Basia.

15. Data: 2001-10-17 16:37:53

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Eukomis/lilię grzywiastą można kupić w byle sklepie ogrodniczym. Widziałem
na wiosnę. Nie pamiętam już czy w dużych kartonach luzem, czy może pakowana
była w
małe torebki z folii perforowanej.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

16. Data: 2001-10-17 18:46:49

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Basia Kulesz

(...)
[...]

Absolutnie i bez watpienia.

Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

Sylwetki drzew?
Nieco OFF TOPIC - cos na koty
Cos na grzyby
Nożyce do cięcia
Takie pytanie: - jedne bardziej od innych???