Witam w nowym roku!

11. Data: 2020-01-15 13:10:43

Temat: Re: Witam w nowym roku!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> [...]
> Bo w Niebie zapewne bedziesz wygladac raczej jak na tamtych a
> chcialbym cie wtedy roz-Poznac w celach POgaduchy wietrznej ;)))
> Chyba ze mnie w koncu do tych swoich Kielc zaprosisz, tylko jesli
> tak to sie zastanowie czy jednak nie POczekac na...Niebo ;) ;P
> Estetyka de gustibus non est disputandum k.j.mosc to bylo na
> tyle KOnskichZ...;P
>
> Ksiazke "Zobaczyc Niebo" sluchasz w RM? :)
> Acha i dzieki za ksiazke dla M.M. przeslana
> lata temu na Aeroklub :P
> PS M.M. Juz "Tam"! Niesamowita chistoria!
> Kviat by w koncu w cuda uwiezyl gdyby POznal ;P

Specially for you (sorry, przekręć sobie w stosowną stronę azymut 90)
https://m.fotosik.pl/zdjecie/363ca54bacf21000
A tu ostatnia szansa - udostępniam albumik ,,z młodości" tej pierwszej:
https://m.fotosik.pl/u/mazam/album/570952

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

12. Data: 2020-01-15 13:21:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> https://m.fotosik.pl/zdjecie/363ca54bacf21000
> A tu ostatnia szansa - udostępniam albumik ,,z młodości" tej pierwszej:

Upsss, miał być ten:
https://m.fotosik.pl/u/mazam/album/569006

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

13. Data: 2020-01-15 16:21:48

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 stycznia 2020 13:21:16 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Upsss, miał być ten:
> https://m.fotosik.pl/u/mazam/album/569006

Na Kreację Niebiańską -jak sugeruje MrBlueSky- obstawiam jednak tę:
https://m.fotosik.pl/zdjecie/52caeaa17b738240
;P

14. Data: 2020-01-15 17:43:16

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/01/2020 o 10:31, XL pisze:

> Parabellum tam trzymam :-)

jakim cudem tak wierzaco goraco ludzie publikuja swoje fotki zeby
wyleczyc sie z depresji, rodziny nie ma? znajomych w realu? stopy pokaz

--
gazebo

15. Data: 2020-01-15 17:59:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> Na Kreację Niebiańską -jak sugeruje MrBlueSky- obstawiam jednak tę:
> https://m.fotosik.pl/zdjecie/52caeaa17b738240
> ;P

Coooo? Z tymi spalonymi włosami i spuchniętymi łydkami (wielogodzinna
podróż) to wrzyciu ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

16. Data: 2020-01-15 18:26:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> jakim cudem tak wierzaco goraco ludzie publikuja swoje fotki zeby
> wyleczyc sie z depresji, rodziny nie ma? znajomych w realu? stopy pokaz

Stopy to bardzo intymna część ciała - no czego to Ci się zachciewa ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

17. Data: 2020-01-15 18:33:24

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/01/2020 o 17:26, XL pisze:

> Stopy to bardzo intymna część ciała - no czego to Ci się zachciewa ?

moja koszula nie dla ciebie

--
gazebo

18. Data: 2020-01-15 21:43:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> moja koszula nie dla ciebie

A prosiłam cię o coś?
Zmień tabletki.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

19. Data: 2020-01-15 22:24:34

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyleczyc sie z depresji, rodziny nie ma? znajomych w realu? stopy pokaz

Stopy to bardzo intymna część ciała - no czego to Ci się zachciewa ?
Stopy mamy/cory w jakichs butkach i drugie bez tez tam gdzies w albumie
byly ale nie zapisalem sobie. Jakos mnie nie fetyszyzujom, no moze swoje ;P
Wylaczylas dostep? Dobrze ze troche posciagalem ;)))

20. Data: 2020-01-15 22:26:32

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Coooo? Z tymi spalonymi włosami i spuchniętymi łydkami (wielogodzinna
podróż) to wrzyciu ?
---
Ale ta gepardzia suknica! Wlosy byly[by] Ok za to w Niebie okularki beda zbedne ;P

Zaczęło się? Iran zaatakowal bazy USA w Iraku. Na pl.soc.religia zaczelismy Nowenne POmpejanska o POKOJ NA SWIECIE
Najczestsza globalna przyczyna smierci w 2019r - 42.300.000 osob [Worldometers]
happy
Ekologizm, lgbtyzm, genderyzm, aborcjonizm, marksizm -jeden czort [JedraszewskiNaPrymasa!] ;)
,,Przepraszam cię skarbie. Mama" [OknoZycia]