Witam w nowym roku!

41. Data: 2020-01-20 00:34:48

Temat: Re: Witam w nowym roku!
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Wystarczy odciąć człowieka od pieniądza/fetysza/bożka - i ni ma człowieka
albo staje się on niewolnikiem. Wiwat Polska bezgotówkowa! ?
---
Ni tak szybko:
https://www.money.pl/pieniadze/banknoty-nbp-ich-licz
ba-podwoila-sie-i-zyja-dluzej-6469401121663105a.html
Ni ma tego zlego coby Bog w dobro nie mogl mienic i nie mienial...to tylko my sie
rozmieniamy na drobne ;P

42. Data: 2020-01-21 18:02:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> https://m.youtube.com/watch?v=KGUty4Tl3U4

Chyba się wzruszyłam ?
Ale nie obiecuję ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

43. Data: 2020-01-21 18:06:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
ba-podwoila-sie-i-zyja-dluzej-6469401121663105a.html
> Ni ma tego zlego coby Bog w dobro nie mogl mienic i nie mienial...to

No i z czego się cieszyć? Przecież w skarpecie ich nie ma sensu trzymać -
wprowadzenie wyłączności płatności bezgotówkowych wyeliminuje z rynku
przypadki co bardziej zapobiegliwe gotówkowo... Złoto i ziemia - tylko to
da jakąkolwiek niezależność. Ale i na to są sposoby.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

44. Data: 2020-01-22 10:55:06

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> https://m.youtube.com/watch?v=KGUty4Tl3U4

Chyba się wzruszyłam ?
Ale nie obiecuję ?
---
Moze dozyjesz paruzji ;P

[...]
Niezaleznosc ducha tylko w Bogu ;)

45. Data: 2020-01-22 13:55:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> [...]
> przypadki co bardziej zapobiegliwe gotówkowo... Złoto i ziemia - tylko to
> da jakąkolwiek niezależność. Ale i na to są sposoby.

Ducha - tak. Ale nie samym duchem ciało żyje ?
A paruzja - nie wiem, czy chciałabym jej dożyć. TAKA POMARSZCZONA????
?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Zaczęło się? Iran zaatakowal bazy USA w Iraku. Na pl.soc.religia zaczelismy Nowenne POmpejanska o POKOJ NA SWIECIE
Najczestsza globalna przyczyna smierci w 2019r - 42.300.000 osob [Worldometers]
happy
Ekologizm, lgbtyzm, genderyzm, aborcjonizm, marksizm -jeden czort [JedraszewskiNaPrymasa!] ;)
,,Przepraszam cię skarbie. Mama" [OknoZycia]