Wizje

1. Data: 2013-04-16 21:31:51

Temat: Wizje
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mnie kiedyś tak wizja zatakowała.....widelcem.
Znaczy jak Sąd mnie wysłał na obserwacje psychiatryczną do sprawy, na
6 tygodni, pewnego dnia przeżyłem coś co mi bezpośrednio zagroziło, a
mianowicie....
Przywieziono takiego jakiegoś dziadka w pozie chrystusowej, to
postawa ciała u schizofreników i taką zabiedzą twarzą, raczej biedną i
wywołującą sympatie, co mnie ucieszyło, bo pomyślałem- fajny dziadek.
I już nie będzie tego debila, co zawsze podczas obiadu konia walił, a
póżniej do wszystki biegał z łapami i chciał ściskać że przeprasza,
mnie to bawiło bo było paru kryminalistów grypsujących co chcieli mieć
żółe papiery, do momentu gdy wszystkim łyżeczki pokradł w nocy i w
kiblu schował, więc ja też miałem dość tego patanta z wizjami Bozi.
I jak dziadka spokoniutkiego zobaczyłem to pomyślałem- fajny
dziadek.
Fajny dziadek został położony do łóżeczka i tam sobie grzecznie leżał
i było naprawdę miło.
Gdy nagle słyszę tukut taki głuchy, od strony dziadka ten tukot
pochodził, więc podchodzę do łóżka dziadka i dziadek już nie był
fajnym dziadkiem, tylko z wizją Bozi na pysku dziwnie skoślawionym
dziadkiem , którychciał się widelcem ukrzyżować, czyli walił się nim w
krtań i gdy krew trysneła, globik się rzucił aby złapać widelec- nie
zdążyłem, dziadek wyskoczył z łóżka jak na sprężynie i wskoczył na
parapet i zaczął biegać po ścianie, pomyślałem tylko- co to kurwa
matriks- gdy ten się wywrócił w moim kierunku z widelcem w gaści i
mnie zwalił z nóg, zobaczyłem ryj skrzywiony nad sobą z syczącą się
pianą Bozi z pyska. Nagle coś poderwało już niefanego dziadka....

To był kolega Mucha, żołnierz co zachorował po powrocie z wojny i
przygniótł go swoim cielskiem ogromnym do podłogi i krzyczy- nie
utrzymam, kurwa....na jego kurwa wpadły pielęgniarki z chłopcami od
kaftana i dziadka pamiętam do samego końca mojego pobytu w kaftanie i
w pasach przywiązanego do łóżka, tak kończą Boziowizjonerzy.

2. Data: 2013-04-16 22:38:45

Temat: Re: Wizje
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 kwietnia 2013 21:31:51 UTC+2 użytkownik glob napisał:
> [...]
>
> kaftana i dziadka pamiętam do samego końca mojego pobytu w kaftanie i
>
> w pasach przywiązanego do łóżka, tak kończą Boziowizjonerzy.

Fajny kawalek prozy szpitalnej. Globik napisz nowelke i opublikuj, bloga przynajmniej
sklec ;)
A gosc? Moze byl opetany i na ciebie paskudztwo przeszlo? ;P

3. Data: 2013-04-16 22:43:47

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 kwietnia 2013 22:38:45 UTC+2 użytkownik m...@g...com
napisał:

> Fajny kawalek prozy szpitalnej. Globik napisz nowelke i opublikuj, bloga
przynajmniej sklec ;)

po co? tu nie trzeba go szukać :)

kiwiko

4. Data: 2013-04-16 22:51:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 22:38, m...@g...com wrote:

> Fajny kawalek prozy szpitalnej. Globik napisz nowelke i opublikuj, bloga
przynajmniej sklec ;)
> A gosc? Moze byl opetany i na ciebie paskudztwo przeszlo? ;P

Facet był chory na schizofrenie paranoidalną, tacy non stop mają bozio
obsesje i co ona robi z ludźmi...tak, robią wrażenie opętanych.
Dlatego tak społeczeństwo jest przerażone np: zajściami na placu
krakowskim w warszawie.
Gdy krzyżem a nie tylko widelcem, rozmodleni walili po głowach ludzi
w imię bozi coś polskę i dlatego tak kiedyś mordowali jak teraz syczą
non stop z nienawiści.
Dlatego religijnego pierdoleca miejsce jest w psychiatryku, a nie
robić wariatków z całej polski, tu żyją normalni ludzie, a nie
psychiatryczni boziowizjonerzy w kaftanach.

5. Data: 2013-04-16 22:53:44

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 kwietnia 2013 22:43:47 UTC+2 użytkownik k...@o...pl napisał:

> po co? tu nie trzeba go szukać :)

Ale jakby sie ze..ral (b) w jednym miejscu - byloby tu ciut swiezej ;P

6. Data: 2013-04-16 22:57:46

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 kwietnia 2013 22:51:33 UTC+2 użytkownik glob napisał:

> [...]
>
> robić wariatków z całej polski, tu żyją normalni ludzie, a nie
>
> psychiatryczni boziowizjonerzy w kaftanach.

Z tym chodzeniem po suficie to istna paranormalka, wprost pod egzorca, tobie zreszta
z oczu tez cos takiego newistnego globik wyziera...no nie wiem nie wiem czy to taka
oczywista normalka, ty sie choc sprobuj wody swieconej albo rozanca dotknij czy
cus... ;P

7. Data: 2013-04-16 23:36:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 22:57, m...@g...com wrote:

> [...]
to taka oczywista normalka, ty sie choc sprobuj wody swieconej albo rozanca dotknij

Po ścianie, wariat jest dość silny, nie ma przekonania że po ścianach
się nie chodzi, podczas ataku kurczą się mięśnie, które dziwnie
wykrzywiają twarz i dziwnie się porusza, czasem błyskawicznie i widać
po oczach że nie wie co robi.
I takie same minki bardzo często są widoczne u katolików, coś im
twarz w szale religijnym wykrzywia i to widzieli przechodnie
przechodzący placem w warszawie.
Syk urojeń , z krzyżem w łapach i skręconymi mordami.
I idę o zakład że jak Ikselka czy Chiron nienawidzi gejów, ich twarze
nad komputerem nie wyglądają normalnie, nienawiść ścina mięśnie twarzy
w coś bardzo dziwnego, jakbyś lalkę wpatrzoną w coś cisną na gębie i
te ruchy bez kontroli.

Strajk po polsku
Dewotka Krasickiego
Ktoś czytał wyborczą dzisiaj?
Re: prawo a piekno
Tak jej bozia zdrowie dała że jej się mózgownica zesrała.