Wizyta prezydenta Trumpa w Polsce

1. Data: 2017-07-05 11:06:23

Temat: Wizyta prezydenta Trumpa w Polsce
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego wizyta Trumpa w Polsce jest tak istotna.
http://telewizjarepublika.pl/dlaczego-wizyta-trumpa-
w-polsce-jest-tak-istotna-zobacz-ten-spot,50821.html

2. Data: 2017-07-05 13:12:43

Temat: Re: Wizyta prezydenta Trumpa w Polsce
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 05.07.2017 um 11:06 schrieb pinokio:
> Dlaczego wizyta Trumpa w Polsce jest tak istotna.
> http://telewizjarepublika.pl/dlaczego-wizyta-trumpa-
w-polsce-jest-tak-istotna-zobacz-ten-spot,50821.html

Wyspi sie i odpocznie (jetlag) przed spotkaniem z Putinem oraz Merkel i
Macronem. ;-) Poza tym moze jakas Trump Tower zbuduje, a Ivanka jakas
fabryke otworzy? ;-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

3. Data: 2017-07-07 07:00:20

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 5 lipca 2017 13:12:44 UTC+2 użytkownik silvio balconetti napisał:
> [...]
> >

> Wyspi sie i odpocznie (jetlag) przed spotkaniem z Putinem oraz Merkel i
> Macronem. ;-) Poza tym moze jakas Trump Tower zbuduje, a Ivanka jakas

po co kpisz?
sorki, nie kpisz, bo z przymruzeniem oka pisales4.

Trump powiedzial tylko to,
co Duch Swiety, lub duch istot dobrej woli
przekazal, aby bylo powiedziane.
i chwala im wszystkim za to.

jacek

4. Data: 2017-07-07 07:06:57

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 7 lipca 2017 07:00:22 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:
> [...]
> sorki, nie kpisz, bo z przymruzeniem oka pisales4.
>
> Trump powiedzial tylko to,
> co Duch Swiety, lub duch istot dobrej woli

ojejku, przepraszam Ciebie Duchu Swiety
i Ciebie Duchu Istot Dobrej Woli.
faktycznie, pomiedzy wami to zadne rozroznienie nie istnieje.
jestem czlowiekiem, to bywa, ze niekiedy cos nie tak szybko sobie uswiadmie.

jacek

5. Data: 2017-07-07 07:44:56

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:
> [...]
> sorki, nie kpisz, bo z przymruzeniem oka pisales4.
>
> Trump powiedzial tylko to,
> co Duch Swiety, lub duch istot dobrej woli

Trump? Duch Święty? Ty chyba mocno potłuczony jesteś.

6. Data: 2017-07-07 07:44:57

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:
> [...]
> faktycznie, pomiedzy wami to zadne rozroznienie nie istnieje.
> jestem czlowiekiem, to bywa, ze niekiedy cos nie tak szybko sobie uswiadmie.

Lekarstwa Ci się skończyły, Jacku?

7. Data: 2017-07-09 19:49:19

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego wizyta prezydenta Trumpa w Polsce jest tak istotna

Dlatego, żeby tzw. "demokratyczny świat" miał wreszcie NALEŻYTY pogląd względem
POprawiania naszej demokracji:
http://m.niezalezna.pl/101831-hamburg-jak-damaszek-p
rzerazajace-nagrania-z-cywilizowanych-niemiec-wideo

8. Data: 2017-07-09 23:30:08

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "silvio balconetti" <s...@i...invalid> napisał w wiadomości
> Macronem. ;-) Poza tym moze jakas Trump Tower zbuduje, a Ivanka jakas
> fabryke otworzy? ;-)

Jak powiedział prof. Kołodko: wizyta komiwojażera

9. Data: 2017-07-10 09:11:03

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Polacy są właśnie tacy jak mówi o nas Trump - i unikniemy tego, co dzieje się w
Szwecji:
http://www.dzienniknarodowy.pl/7148/szwecja-u-progu-
wojny-domowej-dramatyczny-apel-szefa-policji-wideo/

Precz z multikulti! Chcemy Boga!

10. Data: 2017-07-10 09:15:31

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-09 o 19:49, i...@g...pl pisze:

> Dlatego, żeby tzw. "demokratyczny świat" miał wreszcie NALEŻYTY pogląd względem
POprawiania naszej demokracji:

w której łamane są prawa człowieka, a rządzący przymykają oczy na
rodzący się faszyzm i próbują narzucić NALEŻYTE poglądy każdemu, bo
zrozumienie podstawowych rzeczy przerasta możliwości intelektualne
głosujących na pislam i tych w ogóle niegłosujących.

Niestety miernoty umysłowe rządzą nie tylko w Polsce.
https://superhistoria.pl/33413/Za-trudna-i-kontrower
syjna-Turcja-rezygnuje-z-nauki-teorii-ewolucji.html

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Szatański solipsyzm
100 miliardów od Facebooka?