>> Wjazd na pasesje<<<

1. Data: 2002-09-26 23:18:23

Temat: >> Wjazd na pasesje<<<
Od: "MALY" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow mam pytanie. Czy zna ktos wymiary drogi doprowadzajacej
do posesji i czy wymiary takowe istnieja i sa gdzies okreslone ???
Pozdrowienia

1. Data: 2002-09-27 10:06:26

Temat: Re: >> Wjazd na pasesje<<<
Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MALY" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
> Witam grupowiczow mam pytanie. Czy zna ktos wymiary drogi
doprowadzajacej
> do posesji i czy wymiary takowe istnieja i sa gdzies okreslone
???

Jeśli się nie mylę, to takie sprawy reguluje miejscowy plan
zagospodarowania przetsrzennego. Do sprawdzenia w urzędzie
gminy/miasta.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2002-09-30 11:33:18

Od: "andyko" <andyko@_nospam_.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam grupowiczow mam pytanie. Czy zna ktos wymiary drogi doprowadzajacej
> do posesji i czy wymiary takowe istnieja i sa gdzies okreslone ???

Warunki techniczne...
§ 14. 1. Do działki budowlanej oraz do budynku i urządzeń z nimi związanych
należy zapewnić dojście i dojazd od drogi publicznej, odpowiednie do
przeznaczenia i sposobu jego użytkowania oraz wymagań ochrony
przeciwpożarowej, określonych w przepisach szczególnych. Szerokość jezdni
nie może być mniejsza niż 3 m.

--
arch. Andrzej Koczewski
http://www.koczewski.com.pl (w trakcie przebudowy)

1. Data: 2002-10-02 21:02:15

Od: "MALY" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje ta wiadomosc bardzo mi pomogla !!!
Pozdrowienia MALY
Użytkownik "andyko" <andyko@_nospam_.polbox.com> napisał w wiadomości

> [...]
> przeznaczenia i sposobu jego użytkowania oraz wymagań ochrony
> przeciwpożarowej, określonych w przepisach szczególnych. Szerokość jezdni

Nietypowa koncepcja na urzadzanie mieszkania
Wielkie lustro w łazience
Jaka wysokość blatu dla dziecka ?
Glazurnik poszukiwany
Parkiet w W-wie