Włamanie do mieszkania

1. Data: 2004-05-07 21:32:10

Temat: Włamanie do mieszkania
Od: "<buraxta>" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, od jakiegoś czasu widzę, że moje mieszkanie jest obserwowane,
zresztą nie tylko ja to zauważyłem. Czy mogę coś zrobić, aby zapobiec
włamaniu, czy mogę tylko czekać? Planuję zrobić zdjęcie tym gnojkom, ale
niewiem czy mi się to uda, i czy to wogóle ma jakiś sens, oraz zadzwonić
na komisariat policji i opisać całą sprawę, po to żeby pochodzili tutaj
w okolicy trochę i może uda im się ich wylegitymować. Myślałem też, żeby
samemu podejść do jednego z nich, kiedy będzie sam, i powiedzieć mu parę
słów. Co radzicie w takiej sytuacji? Nie zamierzam czekać z założonymi
rękami.... Dzięki za pomoc.

--
// \\
// // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

1. Data: 2004-05-07 22:12:42

Temat: Re: Włamanie do mieszkania
Od: "Stefan Siudalski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgłoś dzielnicowemu, najlepiej na pismie
nie rozmawiaj z gnojkami jeśli możesz zrób z ukrycia zdjecia
wszystko co masz wartościowego wdomu dokładnie opisz i skataloguj, także
zaznaczenia ukryte nawet w książkach
SJS

1. Data: 2004-05-07 23:13:35

Od: "<buraxta>" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stefan Siudalski wrote:

> Zgłoś dzielnicowemu, najlepiej na pismie
> nie rozmawiaj z gnojkami jeśli możesz zrób z ukrycia zdjecia
> wszystko co masz wartościowego wdomu dokładnie opisz i skataloguj, także
> zaznaczenia ukryte nawet w książkach

OK dzięki za radę.

--
// \\
// // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

1. Data: 2004-05-08 01:21:28

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@o...pl news:c7gvam$fdk$1@news.onet.pl

> [...]
> samemu podejść do jednego z nich, kiedy będzie sam, i powiedzieć mu parę
> słów. Co radzicie w takiej sytuacji? Nie zamierzam czekać z założonymi

Proponuje rowniez zrobic im zdjecia z ukrycia, jako ew. dowod / slad, oraz
umowic sie z sasiadami aby w razie potrzeby solidarnie dorwac zlodzieji i
pozadnie im dokopac.

~~~
GG-1175498 ____| ]____,
Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

1. Data: 2004-05-08 08:52:00

Od: "Kukula" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję żebyś dogadał się z sąsiadami i wzmóżcie czujność np. zapalone
światla w oknach w nocy, powyglądać przez okno, przejść się na spacer.
Wzajmena pomoc sąsiedzka - tylko to pomaga! Mnie okradali kilka razy
(włącznie z włamaniem do domu - kiedy spaliśmy na górze z całą rodziną).
Policja NIC CI NIE POMOŻE. Co najwyżej będą sugerować, że sam się okradłeś.
Takie są moje doświadczenia. Śledztwa we wszystkich przypadkach zostawaly
umorzone. Trzymaj się!
pozdrawiam
Kukuła

1. Data: 2004-05-08 17:00:27

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <buraxta> napisał:
> Witam, od jakiegoś czasu widzę, że moje mieszkanie jest obserwowane,
> zresztą nie tylko ja to zauważyłem.

Z czystej ciekawosci: co robią obserwatorzy? Jak sie zachowuja?

Edytka [edymon]

1. Data: 2004-05-08 17:22:53

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"<buraxta>" <b...@o...pl> wrote in message
> [...]
> samemu podejść do jednego z nich, kiedy będzie sam, i powiedzieć mu parę
> słów. Co radzicie w takiej sytuacji? Nie zamierzam czekać z założonymi

Najlepiej to je ubezpiecz. Nawet jeśli zrobisz im zdjęcie, to co ci to da?
Przecież to nie jest żaden dowód. Jesli nakryjesz ich na włamaniu i
obtłuczesz ich to ty będziesz posądzony o napad. Jeśli zastosujesz jakies
wymyślne pułapki typu klamka pod fazę to jak złodziej sie uszkodzi to także
ty odpowiadasz za jego zdrowie. Taki jest niestety popieprzony kraj.
Normalnie to by się śmiecia odstrzeliło i po kłopocie. Tak więc pozostaje ci
tylko ubezpieczenie dla zmniejszenia ewentualnych strat.

1. Data: 2004-05-08 17:32:41

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 8 May 2004 19:22:53 +0200, na pl.rec.dom, Boombastic napisał(a):

> Najlepiej to je ubezpiecz.

Żeby dostać godziwe odszkodowanie za utracone podczas włamania rzeczy,
trzeba zapłacić bardzo wysokie składki. Żadne standardowe ubezpieczenie nie
pokryje rzeczywistych strat.

--
Eva Sheers

1. Data: 2004-05-08 18:54:32

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żeby dostać godziwe odszkodowanie za utracone podczas włamania rzeczy,
> trzeba zapłacić bardzo wysokie składki. Żadne standardowe ubezpieczenie
nie
> pokryje rzeczywistych strat.

Sprecyzuj co oznacza bardzo wysokie i co oznacza standardowe.

1. Data: 2004-05-08 20:06:36

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 8 May 2004 20:54:32 +0200, na pl.rec.dom, Boombastic napisał(a):

> Sprecyzuj co oznacza bardzo wysokie i co oznacza standardowe.

Lepiej będzie, jeśli zainteresowany zasięgnie informacji u jakiegoś
ubezpieczyciela, ja niewiele mam z tym wspólnego. Wiem tylko, że mnie się
proponowana suma składki wydała niezwykle wysoka, kiedy rozważałam
możliwość ubezpieczenia wyposażenia domu. Doszłam do wniosku, że nie mam
nic aż tak cennego, żeby takie koszta ponosić ;)
Ale rzecz jasna, każdy ma inną sytuację i inne możliwości. Dlatego warto
pogadać ze specjalistą.

--
Eva Sheers

Puck - Zielona szkola
Funka - letni wypoczynek
Pralki Bosch WFO
Dejkoracje okien (zasłony, karnisze itp)
Elektryczny piekarnik?