Włoskie przebudzenie.

1. Data: 2018-06-22 01:08:24

Temat: Włoskie przebudzenie.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szkoda, że tak późno zrozumieli, że Unia ma ich gdzieś.
,,- Statków-widm nie chcę we włoskich portach. (...)Jeśli przypłyną do
Włoch, skonfiskujemy im statek, a załogę osądzimy za pomocnictwo w
nielegalnej imigracji - dodał minister, który zapowiada zaostrzenie
polityki migracyjnej."
http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2018-06-21/szef-w
loskiego-msw-jesli-statek-z-migrantami-wplynie-do-na
s-osadzimy-zaloge/?ref=aside_najnowsze

--
XL

2. Data: 2018-06-22 09:52:13

Temat: Re: Włoskie przebudzenie.
Od: Sylwester Balkowski <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 22.06.2018 um 01:08 schrieb XL:
> [...]
> polityki migracyjnej."
> http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2018-06-21/szef-w
loskiego-msw-jesli-statek-z-migrantami-wplynie-do-na

Bedzie radosc jak zaczna zatapiac statki, a rozbitkow wsadzac do obozow
i poddawac "kuracji" gazami.

--
makita nimo sa ulahi
sb

3. Data: 2018-06-22 11:50:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwester Balkowski <s...@i...invalid> wrote:
loskiego-msw-jesli-statek-z-migrantami-wplynie-do-na
s-osadzimy-zaloge/?ref=aside_najnowsze

> Bedzie radosc jak zaczna zatapiac statki, a rozbitkow wsadzac do obozow
> i poddawac "kuracji" gazami.

Nie ciesz się za wcześnie.

--
XL