Włosy!

1. Data: 2001-12-02 09:35:24

Temat: Włosy!
Od: "Klaudia" <d...@m...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Moja babcia (65l) ma bardzo słabe włosy i paznokcie. Włosy wychodzą jej
przysłowiowymi darściami. Co może być przyczyną? Podłoże genetyczne, proces
starzenia się? Czy są jakieś preparaty, które mogłyby wzmocnić włosy? Chodzi
mi o coś dość silnie działającego, bo niedługo moja babcia zostanie bez
włosów :-(

A jak już o włosach...
Ja z kolei chcę zapuścić. Czy są jakieś sposoby na sprowokowanie włosa do
szybkiego wzrostu?

Pozdrawiam serdecznie i dzięki za ew. pomoc.
Klaudia

2. Data: 2001-12-04 10:52:24

Temat: Re: Włosy!
Od: "Kubusia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak już o włosach...
> Ja z kolei chcę zapuścić. Czy są jakieś sposoby na sprowokowanie włosa do
> szybkiego wzrostu?

Witam:)

Polecam "Wyciąg ze skrzypu polnego" dostępny w każdej aptece. Sama miałam
problemy z włosami po ciąży i pomogło:)

Pozdrawiam
Kubusia

3. Data: 2001-12-04 23:30:46

Od: "Klaudia" <d...@m...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam:)
>
> Polecam "Wyciąg ze skrzypu polnego" dostępny w każdej aptece. Sama miałam
> [...]

Dzięki! :o)
Pa!
Klaudia

Jaka jest prawdziwa przyczyna smierci ?
Problem ze stulejką
Zmarl pierwszy pacjent z implantem sztucznego serca
Użytkowniku ^Tom^ !!!
Co dalej robić???!!!