Wnusia - zdjęcia :-)

241. Data: 2014-01-12 20:43:28

Temat: Re: Wnusia - zdjęcia :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Jan 2014 20:38:50 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-01-12 19:00, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Tak samo jak z każdego innego rodzaju kontaktem. W każdej formie.

A dzięki za poparcie.
--
XL

242. Data: 2014-01-12 21:01:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-12 20:25, Ikselka pisze:

> Brzmi jak jakaś groźba

Nie projektuj swoich zachowań na mnie.

Ewa

243. Data: 2014-01-12 21:04:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-12 20:36, Ikselka pisze:

> [...]
> albo powinien udać się do "stacjonarnego", albo wracać do kraju, bo
> "zagranica" mu nie służy. Pieniądze nie są ważniejsze od zdrowia, prócz
> wizyt u psychologa wsparcie powinien użyskać także od rodziny, już na
> miejscu w Polsce. Pozostawanie takiego człowieka za granicą (tęsknota,
> samotność bez rodziny, obcy kraj) na dłuższą metę prowadzi do katastrofy i
> znam OCZYWIŚCIE takie przypadki - przynajmniej dwa konkretne. W pierwszym
> przypadku osoba wróciła do kraju i tu się leczyła, w drugim przypadku
> rodzina pojechałado niej, tam pobyła zeby się zorientować i w końcu też ją

Mądrala.
Potępiam takie mądrzenie się via internet.

Ewa

244. Data: 2014-01-12 22:17:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Jan 2014 21:01:25 +0100, FEniks napisał(a):

> Nie projektuj swoich zachowań na mnie.

Inaczej: brzmi to jak jakaś obawa 3333-)

--
XL

245. Data: 2014-01-12 22:19:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Jan 2014 21:04:04 +0100, FEniks napisał(a):

> Mądrala.
> Potępiam takie mądrzenie się via internet.

Uhmmm, no wiem, wiem, są przypadki, że rodzina ma w głębokim.... byle,
forsa z zagranicy leciała :->

--
XL

246. Data: 2014-01-13 12:01:48

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-12 22:17, Ikselka pisze:

> Inaczej: brzmi to jak jakaś obawa 3333-)

Do trzech razy sztuka? 333-)

Ewa

247. Data: 2014-01-13 14:06:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Jan 2014 12:01:48 +0100, FEniks napisał(a):

> Do trzech razy sztuka? 333-)

W necie???? - żartujesz, tutaj przecież podobno można w nieskończoność, net
wszystko przyjmie i co gorsza zachowa 333-]

--
XL

Namaszczony w spiaczce ateista w szoku...
Nadszedł czas wyzwolenia mężczyzn.
"Dobry" Bóg
Nasrać artystycznie
Gender normalnie i Gender w oczach katolików.