Woda

1. Data: 2001-05-11 13:29:33

Temat: Re: Woda
Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> (...) nie na żyłach wodnych [łatwo
> to sprawdzić, w takich miejscach woda po 3 dniach jest zielona].

A to cos nowego, nie slyszalam o tej metodzie sprawdzania zyl wodnych...
W takim razie rozdzkarze zostana bezrobotni...?
Jeszcze sie nie udalo naukowo udowodnic, ze mozna w ogole "namierzyc"
zyle wodna, skad masz takie wiadomosci??
--
Anna
-- http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2001-05-11 15:55:04

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna <a...@r...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@r...fm...
> A to cos nowego, nie slyszalam o tej metodzie sprawdzania zyl wodnych...
> W takim razie rozdzkarze zostana bezrobotni...?
Bynajmniej, wcześniej wyręczały ich koty [kładą się na żyłach] i psy
[odwrotnie].
A kto ci położy ekran i to w sposób prawidłowy?

> Jeszcze sie nie udalo naukowo udowodnic, ze mozna w ogole "namierzyc"
> zyle wodna, skad masz takie wiadomosci??
I wątpię czy to się uda udowodnić naukowo, błąd w założeniu. Najpierw
skonstruuj przyżąd o wrażliwości ludzkiego mózgu a potem pogadamy.
To jest pozazmysłowe, tego się nie widzi [szkiełko i oko] tylko czuje.

> "Mam mozg aniola cialo Lucyfera Diabel mnie kusi aniol rozbiera"
Parafrazując [i bez urazy], naukowiec to ktoś o ciele anioła i mózgu
diabła, a do tego potrzeba czegoś odwrotnego.
pozdr. Jerzy

Kurczak po koreańsku (z morelami) szukam przepisu
Super ciastka!!!
Sonda - Polskie Śniadanie
Ciekawa knajpa w Łodzi, byłem i polecam.
szparagi