Woda- kiedy pic?

1. Data: 2003-07-28 19:33:01

Temat: Woda- kiedy pic?
Od: "Demon" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupe ponownie

Musze przyznac, ze troche sie ostatnio zdezorientowalam. Czytajac rozne
strony o odchudzaniu spotkalam sie ze skrajnie roznymi opiniami na temat
picia wody bezposrednio przed/w trakcie/po posilku. Niektorzy to stanowoczo
odradzaja, inni zalecaja, jeszcze gdzie indziej nie ma nic na ten temat.
Jakie sa Wasze doswiadczenia?

Pozdrawiam

Demonka

2. Data: 2003-07-28 22:01:23

Temat: Re: Woda- kiedy pic?
Od: "Ada" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja pije 2,5 - 3 litry dziennie, sacze sobie caly dzien, do posilkow pije
soki wyciskane z owocow
pzdr
aducha

3. Data: 2003-07-29 09:38:28

Od: "Musta" <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> picia wody bezposrednio przed/w trakcie/po posilku. Niektorzy to
stanowoczo
> odradzaja, inni zalecaja, jeszcze gdzie indziej nie ma nic na ten temat.
> Jakie sa Wasze doswiadczenia?

zacytuje sam siebie ale teraz skladnie ;-)

Zalecenie obligatoryjnego picia co najmniej 2l wodzy dziennie jest pomylka.

Dobrze o tym wiedziec. Minowicie kiedys w opiniotworczym raporcie napisano
ze czlowiek powinien przyjmowac ok 1g wody na 1kcal. Rachunek prosty 2000
kca = 2 litry wody. I tak wszyscy teraz pija. Ale nikt nie doczytal w tym
samym raporcie kilka stron dalej ze wiekszosc tej wody jest juz w
pozywieniu! Wiec czesto wystarczy pic tylko jadna szklanke wody dziennie
albo i wcale! Wszystko zalezy od diety. Jak jesz same owoce i zupy to
teoretycznie mozesz nic nie pic.

A jak sie zywisz sucharami to pij 2 litry.

musta

4. Data: 2003-07-29 15:04:13

Od: kyrielejson <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Demon napisał:
> [...]
> odradzaja, inni zalecaja, jeszcze gdzie indziej nie ma nic na ten temat.
Ja tam staram się nie pić w czasie posiłku, ani w okolicach. imho to
utrudnia trawienie. No chyba, że apritif. ;)

5. Data: 2003-07-30 08:27:22

Od: "polny konik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozywieniu! Wiec czesto wystarczy pic tylko jadna szklanke wody dziennie
> albo i wcale! Wszystko zalezy od diety. Jak jesz same owoce i zupy to

Ooo! To szok! Czyli moje niepicie było prawidłowe??? Niemożliwe! Bo ja lubię
jeść płyne lub półpłynne, a teraz więcej piję - i puchnę. Zanim jednak
przestanę pić, chciałabym się dowiedzieć czegoś więcej: co to za opiniotwórczy
raport - czyj, kiedy? Może jakiś link?
wodniste pozdrowienia :)
polny konik

6. Data: 2003-07-30 09:39:45

Temat: Odp: Woda- kiedy pic?
Od: "brow(J)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik polny konik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...onet.pl...

> [...]
> jeść płyne lub półpłynne, a teraz więcej piję - i puchnę. Zanim jednak
> przestanę pić, chciałabym się dowiedzieć czegoś więcej: co to za

A jaki tam szok. To chyba nawet logiczne, że jeżeli ktoś wydulda 2 litry
mineralki to już 3 wielkie arbuzy mu chyba niepotrzebne (no chyba, że dla
przyjemności).

I na odwrót: jeśli ktoś zajada się zupami w duzych ilościach, do tego
jeszcze wsuwa "wodniste" owoce to mu tyle "wody" nie potrzeba.

Ja rozumię, że te 1,5-3 litry płynów dziennie to ma byc ogólny bilans, a nie
jedynie w postaci wody mineralnej.

brow(J)arek pozdrawia

7. Data: 2003-07-30 10:15:30

Od: "Musta" <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> opiniotwórczy

przeczytalem to w ktoryms z serwisow naukowych naj dalej pol roku temu

nie moge znalezc ;-(

musta

pogubiłem się w złożoności dyskusji
urlop,Atkins i takie tam