Wódka "Dębowa"

11. Data: 2005-06-11 14:26:50

Temat: Re: UWAGA DZUDZU!/Re: Wódka "Dębowa"
Od: "kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości
news:8782242116$20050611162440@ewcia.kloups...

> Le samedi 11 juin 2005 ŕ 16:00:45, dans <d8er3p$19c$1@nemesis.news.tpi.pl>
> vous écriviez :

> Dzudzu, a mowiles ze nie wrocisz...

Ale wrócił.
kasia

12. Data: 2005-06-11 14:28:57

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia" <k...@o...pl>
> Ale wrócił.
> kasia

Kasiu, nie wrócił bo był tu od dawna, sam już nie pamietam odkąd?
pozdr. Jerzy

13. Data: 2005-06-11 20:09:13

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:d8er3p$19c$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: kasia <k...@o...pl>
Było:
> No pewnie, że pisałeś dzudzu, patrz tutaj:
> http://glinki.com/?l=ey5ihw

W jaki sposób zostałem dzudzu?

Od początku mojej bytności na grupach podpisuję się "Sławek SWP", wcześniej
"Slawek SWP" albo Slawek_SWP.

Dawniej łączyłem się przez modem a od niedawna przez neostradę - jeszcze nie
ma roku. Piszę zawsze z tego samego miejsca, mam tylko jedną tożsamość a
dokładniej, to zawsze mam wspólną nazwę przed nazwą domeny.

Czy istnieje jakaś forma "odszczekiwania" na grupie za pomówienia? ;-)Czy po
prostu pomija się milczeniem nietrafione śledztwo?

Mam prośbę, jeśli masz chęć prowadzić śledztwa to napisz gdy wystąpię pod
jakimś innym nick-iem niż te powyżej. Ciekaw jestem co mówię gdy wyłazi ze
mnie Mr. Hyde.

Zajrzyj tu: http://www.lysiak.chrzanik.com/index.php
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

14. Data: 2005-06-11 20:43:09

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 11 juin 2005 ŕ 22:09:13, dans <d8fgn5$e1s$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> [...]

> jakimś innym nick-iem niż te powyżej. Ciekaw jestem co mówię gdy wyłazi ze

Nie zrozumiales sytuacji, popatrz komu odpowiedam. To Dzdzu (pod
pseudonimem "kasia") cie oskarzyl ze jestes Dzdzu. Dzudzu ma talent do
zamieszania.

Ewcia

--
Niesz

15. Data: 2005-06-11 20:57:16

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:2314260570$20050611224313@ewcia.kloups
Od: Ewa (siostra Ani) N. <n...@y...com>
Było:
> Nie zrozumiales sytuacji, popatrz komu odpowiedam. To Dzdzu (pod
> pseudonimem "kasia") cie oskarzyl ze jestes Dzdzu. Dzudzu ma
> talent do
> zamieszania.

Dziękuję za... wyjaśnienie ;-) Jakoś nie lubię być *tak* oskarżany tym
bardziej, że dosyć łatwo jest mnie wyśledzić, bo się nie ukrywam.
To takie niesprawiedliwe <lol>

Ale według mojego czytnika odpisałem "kasi-dzudzu".

16. Data: 2005-06-11 23:08:34

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 11 juin 2005 ŕ 22:57:16, dans <d8fjgo$rfg$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> [...]
> To takie niesprawiedliwe <lol>

> Ale według mojego czytnika odpisałem "kasi-dzudzu".

Wg mojego, tez :) :

Ewcia

--
Niesz

17. Data: 2005-06-12 09:37:48

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:5585665771$20050612010838@ewcia.kloups
Od: Ewa (siostra Ani) N. <n...@y...com>
Było:
> Le samedi 11 juin 2005 ŕ 22:57:16, dans
> <d8fjgo$rfg$1@nemesis.news.tpi.pl> vous écriviez :

> Wg mojego, tez :) :

Już dotarło, dziękuję

Zajrzyj tu: http://www.lysiak.chrzanik.com/index.php
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

Panga
Do mięsożerców
ktora fete lubicie (z dostepnych w polsce)?
oliwa cytrynowa:)
Co sie stalo temu octu?