Wojna o papier toaletowy

1. Data: 2016-02-08 14:56:57

Temat: Wojna o papier toaletowy
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chcieliście powrótu komuchów z Pisu i do poprzedniego systemu taka nostalgia, za
bójkami o papier toaletowy no to macie....

Opodatkowanie hipermarketów. Polskie sieci protestują

Gdy PiS zapowiadał podatek od sieci handlowych, twierdził, że nie tylko zwiększy on
wpływy do budżetu, ale będzie jednocześnie chronić polski biznes. Tymczasem
właściciele polskich sieci handlowych alarmują, że projekt będzie miał zupełnie inne
skutki.

http://m.money.pl/wiadomosci/artykul/opodatkowanie-h
ipermarketow-polskie-sieci,163,0,1960099.html

2. Data: 2016-02-08 22:27:10

Temat: Re: Wojna o papier toaletowy
Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 8 lutego 2016 14:56:58 UTC+1 użytkownik glob napisał:
> [...]
skutki.

> http://m.money.pl/wiadomosci/artykul/opodatkowanie-h
ipermarketow-polskie-sieci,163,0,1960099.html

"Twierdzą oni, że wbrew przedwyborczym deklaracjom PiS, projektowany podatek w równym
stopniu obejmie zarówno sieci zagraniczne jak Biedronka, Lidl czy Auchan, jak i
znaczącą grupę polskich przedsiębiorców."

Ciemna maso, Biedronka jako jedyna zagraniczna sieć od początku płaci podatki w
Polsce - i masz jak wół na wykresie w twoim durnym linku do debilnego artykułu, że
POMIMO tego i tak ma najwyższe wpływy ze wszystkich. Ceny jakoś też u nich są OK,
najlepsze ze wzystkich. Jakoś nie podwyższyli. Więc niby co miałoby ją dotknąć, co
NIE dotykało dotąd? Inni niech płacą, skoro nie płacili. I niech naśladują Biedronkę,
niech się gimnastykują, bo jak tylko podwyższą ceny, to ludzie gremialnie pójda do
Biedrony - i co? Płącąc od początku podatki w Polsce będzie miała JESZCZE WYŻSZE
wpływy, durniu ty paskudny i obleśny. :->

PS. Wyjątkowo sę odzywam, bo te bezedury o katastrofie w zw. z podatkami od
hipermarketów to zwykłe sranie w banię, woda na młyn PO i takich głupoli jak ty.

3. Data: 2016-02-09 05:26:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
- pokaż cytowany tekst -
"Twierdzą oni, że wbrew przedwyborczym deklaracjom PiS, projektowany podatek w równym
stopniu obejmie zarówno sieci zagraniczne jak Biedronka, Lidl czy Auchan, jak i
znaczącą grupę polskich przedsiębiorców."

Sprawa jest prosta, w tym nie ma planu ekonomicznego, tak jak Lenin kradł banki,
Stalin kradł banki, to Kaczyński i jego wznowiony PZPR chce okraść Polaków jak typowy
bolszewik i go nie interesuje co dalej, jak Skoki które okradli i opłacają
propagandę. Tylko plujecie gnoje bez godności jak kradniecie i to zwiną wazeliniarze
Kaczyńskiego, aż gospodarka upadnie, ten zacznie strzelać do Polaków i albo ucieknie
do Putina albo nie zdąży.

4. Data: 2016-02-09 05:54:01

Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 08.02.2016 22:27, XL wrote:

> [...]
> debilnego artykułu, że POMIMO tego i tak ma najwyższe wpływy ze
> wszystkich. Ceny jakoś też u nich są OK, najlepsze ze wzystkich.

Co ich dotknie? Może nowy podatek?
Ten, który będą płacić obok tego normalnego, który dotąd płącili?

pzdr
bartekltg

5. Data: 2016-02-09 11:51:05

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <n...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]

hipermarketów to zwykłe sranie w banię, woda na młyn PO i takich głupoli jak

============================

Problem tu jest to, ze podatek ten dotknie takze polskich przedsiebiorcow.
Wegry wprowadzily podatek tylko dla cudzoziemskich. Opierajac sie na tej
ustawie- giganty, ktore formalnie sa luznym zwiazkiem setek franczyz (Media
Markt, Intermarche, Bricomarche, etc)- nie zaplaca nic- bo przeciez kazdy
sklep z osobna nie podpada pod te ustawe. Czyli- wielu wielkim zagranicznym
nic nie zaszkodzi. Przeciwnie- podatek ten dotknie z pewnoscia polskie
sieci, które jeszcze staraja sie konkurowac z zagranicznymi- jak Polomarket
czy Piotr i Pawel

--

Chiron

6. Data: 2016-02-09 11:58:20

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2016 o 11:51, Chiron pisze:
> [...]
> podatek ten dotknie z pewnoscia polskie sieci, które jeszcze staraja sie
> konkurowac z zagranicznymi- jak Polomarket czy Piotr i Pawel

Masz rację

7. Data: 2016-02-09 13:12:47

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

>Masz rację

W którym miejscu? Tam gdzie pisze, że media markt to franczyza nie
podpadająca pod ustawę?

Kto jest głupszy - głupiec, czy ten który za głupcem podąża?

8. Data: 2016-02-09 13:47:32

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

> W którym miejscu? Tam gdzie pisze, że media markt to franczyza nie
> podpadająca pod ustawę?
>
> Kto jest głupszy - głupiec, czy ten który za głupcem podąża?

Racja. Spólka Komandytowa- czyli kazdy ma swój NIP- a wiec de facto rozlicza
sie sam i kazdy sklep jest traktowany jako osobny podmiot. A o to przeciez w
tym chodzi. W wypadku "Muszkieterów"- mimo, ze to franczyza- sprawa jest
jeszcze bardziej skomplikowana- bo jeszcze kto inny jest wlascicielem
gruntów i to tez ma swoja osobna nazwe. Chodzilo jednak w tym o to- ze kazdy
sie rozlicza jako osobny podmiot.

--

Chiron

9. Data: 2016-02-09 16:30:00

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Chcieliście powrótu komuchów z Pisu i do poprzedniego systemu taka
> nostalgia, za bójkami o papier toaletowy no to macie....

Wczoraj w Kauflandzie przy stoisku z mięsem obserwowałem kłótnię dwóch
starszych z wyglądu niezamożnych kobiet. Wyrywały sobie kurze skrzydełka.

10. Data: 2016-02-09 17:05:34

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 lutego 2016 11:51:06 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
> sieci, które jeszcze staraja sie konkurowac z zagranicznymi- jak Polomarket

Oj oj, te "polskie" - czy one takie polskie, doprawdy nie trafisz za tym...

https://www.facebook.com/WybieramPolskieProdukty/pos
ts/1625219694408906

Menu S&P: Negatywna perspektywa dla sektora bankowego w Polsce
Niesprawiedliwość
Śmiech - Gintrowski
"Przestałem być katolickim talibem, gdy zobaczyłem, że świat nie jest czarno-biały"
Myślicie...