Wojsko - szukam lekarza

1. Data: 2003-07-22 07:29:31

Temat: Wojsko - szukam lekarza
Od: wku <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

zaczely do mnie przychodzic pisma z WKU. Wojsko chce mnie widziec w
swoich szeregach. W zwiazku z tym zaczalem odczuwac mocne stany lekowe.

Czy zna ktos z Was moze w Warszawie jakiegos lekarza, ktory mnie zbada i
zastosuje odpowiednia terapie eliminujaca czynniki stresogenne? ;-)

n...@p...fm

2. Data: 2003-07-22 09:05:20

Temat: Re: Wojsko - szukam lekarza
Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Jul 2003 09:29:31 +0200, wku napisał/napisała:
> Czy zna ktos z Was moze w Warszawie jakiegos lekarza, ktory mnie zbada i
> zastosuje odpowiednia terapie eliminujaca czynniki stresogenne? ;-)

spoko, sa specjalisci w wojsku, ktorzy Cie z tego wylecza :>

--
*it's much better to fuck without love than being in love without fucking*
GG: 70701

3. Data: 2003-07-22 09:14:50

Od: wku <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

In article <s...@c...acn.waw.pl>,
p...@g...w.astercity.net says...

> spoko, sa specjalisci w wojsku, ktorzy Cie z tego wylecza :>

Super :-) Preferuje leczenie na wolnosci :-)

4. Data: 2003-07-22 09:34:20

Od: "kesser" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bedzie ciężko
ostatnio kogoś zaaresztowali (lekarza) za zwolnienia z wku czerpał z tego
kożyści materialne.
Więc teraz się boją bo można dać w łapę i zakablować.
Doczego ten świat zmierza najpierw nie chce iść do woja a jak ktoś chce mu
pomóc to mu nuż w plecy wsadza.
k...@w...pl

5. Data: 2003-07-22 09:42:28

Od: "SkunkWeed" <q...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy zna ktos z Was moze w Warszawie jakiegos lekarza, ktory mnie
> zbada i zastosuje odpowiednia terapie eliminujaca czynniki
> stresogenne? ;-)

Poradnia uzależnień lekowych na Dzielnej w wawce. Kumple tam się wymigali od
kamaszy.
Musisz poświrować trochę i będziesz free.
Wybór nalezy do ciebie.
Michał

6. Data: 2003-07-22 09:54:07

Od: "Maras" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy zna ktos z Was moze w Warszawie jakiegos lekarza, ktory mnie zbada i
> zastosuje odpowiednia terapie eliminujaca czynniki stresogenne? ;-)

Sądzę, że w necie, gdzie pełno dziennikarzy świrusów raczej nikt Tobie nie
odpowie. W najbliższym otoczeniu pewnie kogoś znajdziesz, popytaj znajomych.

Maras

7. Data: 2003-07-22 10:26:50

Od: wku <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

In article <bfj1k0$hlr$1@news.onet.pl>, m...@w...pl says...

> Sądzę, że w necie, gdzie pełno dziennikarzy świrusów raczej nikt Tobie nie
> odpowie. W najbliższym otoczeniu pewnie kogoś znajdziesz, popytaj znajomych.

Dzieki za info. Domyslam sie. Chociaz w Warszawie raczej trudno znalezc.
Ale bede probowal - no, jeszcze mnie nie pogielo, aby rzucac wszystko i
biegac na poligonie.

8. Data: 2003-07-22 10:32:26

Od: "Bohalema" <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wku" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Czy zna ktos z Was moze w Warszawie jakiegos lekarza, ktory mnie zbada i
> zastosuje odpowiednia terapie eliminujaca czynniki stresogenne? ;-)

Oj widzę że Ty się na prawdę musisz leczyć!
Czy myślisz że ktoś C na tacy poda imię, nazwisko i telefon do gościa, który
od razu za to powinien iść siedzieć?
Może chciałbyś od razu namiary na ginekologa nielegalnie usuwającego ciążę
razem z namiarami na jego pacjentki żebyś mógł sprawdzić referencje :-)
Do tego dorzuciłbym jeszcze złodziej i handlarzy narkotyków - tylko od razu
z cennikiem ich usług :-)
Tak na prawdę nie jest to problemem znalezienie lekarza, problemem jest
raczej kasa, którą trzeba za to zapłacić.

pzdr
--
Bohalema

9. Data: 2003-07-22 10:33:44

Od: wku <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

In article <bfj0tc$7j9$1@atlantis.news.tpi.pl>, q...@q...com says...

> Poradnia uzależnień lekowych na Dzielnej w wawce. Kumple tam się wymigali od
> kamaszy.
> Musisz poświrować trochę i będziesz free.
> Wybór nalezy do ciebie.

Dzieki za informacje :-) Rzeczywiscie, czekajace wojsko mnie wpedza w
takie stany lekowe, ze musze zaczac brac jakies leki. I to duzo, duzo...
Tyle, ze bede musial sie radzic w poradni uzaleznien.

10. Data: 2003-07-22 10:36:45

Od: wku <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

In article <bfj3oo$mh9$1@atlantis.news.tpi.pl>, b...@p...wp.pl
says...

> Oj widzę że Ty się na prawdę musisz leczyć!
> Czy myślisz że ktoś C na tacy poda imię, nazwisko i telefon do gościa, który
> od razu za to powinien iść siedzieć?

Alez dlaczego ma ktos isc siedziec? Przeciez wyraznie napisalem, ze mam
paralizujacy lek przed wojskiem i szukam lekarza, ktory mnie zbada i
zastosuje odpowiednia terapie ;-) Przeciez to nic nielegalnego.

> Tak na prawdę nie jest to problemem znalezienie lekarza, problemem jest
> raczej kasa, którą trzeba za to zapłacić.

Ja mam wlasnie problem ze znalezieniem lekarza. A co do kosztow? To
jakie moga byc w Warszawie koszty takiej terapii? Oczywiscie
teoretycznie.

zapalenie opon mózgowych
Skierowanie do dermatologa
Kurs na medycyn