Wraca średniowiecze

1. Data: 2017-06-12 20:56:27

Temat: Wraca średniowiecze
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.se.pl/wiadomosci/polska/przedziwny-proces
-we-wroclawiu-straz-miejska-oskarzyla-kota-o-kradzie
z_1000902.html

Pamiętacie film "Godzina świni"?
To dzieje się naprawdę!

2. Data: 2017-06-12 21:12:31

Temat: Re: Wraca średniowiecze
Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12.06.2017 20:56, Jakub A. Krzewicki wrote:
> http://www.se.pl/wiadomosci/polska/przedziwny-proces
-we-wroclawiu-straz-miejska-oskarzyla-kota-o-kradzie
z_1000902.html

> Pamiętacie film "Godzina świni"?
> To dzieje się naprawdę!

Co jest średniowiecznego w wniesieniu sprawy przeciwko właścicielowi
zwierzęcia, które dokonujesz szkód. Właściciel nie chce zrekompensować
szkód, to go podaje do sądu. Bardzo wspolczesne zachowanie:]

Przyznaj się, nie przeczytałeś nic poza tytułem.

A nawet jeśli ktoś prywatnie próbowałby oskarżyć kota, to
byłby to jaja z prawa, zgoda, ale dlaczego średniowiecze?

Czyżby artykuł przypomniał Ci sprawę z Afryki, gdzie oskarżono kozę
o czary (co istotnie trąci średniowieczem) i to skojarzenie
przyćmiło właściwą treść artykułu, stąd ten post?

pzdr
bartekltg

3. Data: 2017-06-12 21:26:25

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.06.2017 o 21:12, bartekltg pisze:
> [...]
> o czary (co istotnie trąci średniowieczem) i to skojarzenie
> przyćmiło właściwą treść artykułu, stąd ten post?

Trolle z 4chana nazywają swoją twórczość ,,shitposting" albo ,,bait
posting" czyli w przybliżeniu ,,pryskanie gównem" albo ,,posty-przynęty."
Większość twórczości na tej grupie można nazwać podobnie.

4. Data: 2017-06-12 22:54:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
> http://www.se.pl/wiadomosci/polska/przedziwny-proces
-we-wroclawiu-straz-miejska-oskarzyla-kota-o-kradzie
z_1000902.html

> Pamiętacie film "Godzina świni"?
> To dzieje się naprawdę!

Nie znam tego filmu, ale tu podobno wszyscy (prócz mnie) mają koty
wychodzące, więc gremialnie powinni poprzeć rzeczonego w artykule
(właściciela) czworonoga. C'nie? Hipokryzja nie pozwala?

5. Data: 2017-06-12 23:53:50

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Trolle z 4chana nazywają swoją twórczość ,,shitposting" albo ,,bait
> posting" czyli w przybliżeniu ,,pryskanie gównem" albo ,,posty-przynęty."
> Większość twórczości na tej grupie można nazwać podobnie.

Przeczytalem okreslenie grupy i statystyke postow: "Psychologia w zyciu
codziennym" oraz zapracowane "Gertrudy" (ros. Gieroj truda) - 30
tysiecy, 25 tysiecy, 15 tysiecy postow, a teraz w ciagu 12 dni
wyprodukowac 288 sztuk, to budzi podziw! Bezrobotni czy emeryci?
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

6. Data: 2017-06-13 07:15:05

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-12 o 21:26, CookieM pisze:

> Trolle z 4chana nazywają swoją twórczość ,,shitposting" albo ,,bait
> posting" czyli w przybliżeniu ,,pryskanie gównem" albo ,,posty-przynęty."
> Większość twórczości na tej grupie można nazwać podobnie.

Reakcje ludzi są bardzo ciekawe.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Psychologia

"nauka badająca mechanizmy i prawa rządzące psychiką oraz zachowaniami
człowieka. Psychologia bada również wpływ zjawisk psychicznych na
interakcje międzyludzkie oraz interakcję z otoczeniem"

Pozdrawiam
Piotr

7. Data: 2017-06-13 08:45:11

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 12 czerwca 2017 21:12:32 UTC+2 użytkownik bartekltg napisał:
> [...]
> o czary (co istotnie trąci średniowieczem) i to skojarzenie
> przyćmiło właściwą treść artykułu, stąd ten post?

The Criminal Prosecution and Capital Punishment of Animals by EP Evans (1906)

Strange Histories - The Trial of the Pig the Walking Dead and Other Matters of Fact
From the Medieval and Renaissance Worlds by Darren Oldridge (2005)

Imigranci raz jeszcze
Kłamać to trzeba umieć...
Najważniejsza decyzja w życiu