Wracać z urlopu

1. Data: 2003-09-03 16:18:59

Temat: Wracać z urlopu
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to się stało ? Elfir nam zabłysła i zgasła jak gwiazda albo kwiat jednej
nocy. Na początku myślałem, że to jakieś nowe wcielenie Boletusa, który udał
się w Poznńskie strony, ale połajany przeprosiłem i na grupie i na priv. Nic
to jednak nie pomogło. Boletus wrócił z poznańskiego a Elfir umilkła. Hmmm,
sam nie wiem co o tym myśleć. Tak czy siak wszystko wskazuje na to że grupa
musi się zmobilizować i przejąć ciężar odpowiedzi napływających od "nowych".
Powodzenia, ale jak istniejesz Elfir to się odezwij.

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

2. Data: 2003-09-03 16:21:31

Temat: Re: Wracać z urlopu
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziadek napisał(a):

> Co to się stało ? Elfir nam zabłysła i zgasła jak gwiazda albo kwiat
> jednej nocy.

A może to była Marsjanka ?

--

Pozdrawiam ciepło, zadziwiony Dziadek

3. Data: 2003-09-03 17:49:38

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Nic
> to jednak nie pomogło. Boletus wrócił z poznańskiego a Elfir umilkła.

Oj Dziadku, boletus nie wciska ludziom takiego kitu:-(
Np. z tymi grzybami,które miały zeżreć pieniek w rok:-))
albo z chemią - lać,lać,lać,lać,lać,lać,lać i jeszcze raz lać.

Tak czy siak wszystko wskazuje na to że grupa
> musi się zmobilizować i przejąć ciężar odpowiedzi napływających od
"nowych".

Ostatnio nie ma pytań od "świeżaków":-))

> Powodzenia, ale jak istniejesz Elfir to się odezwij.

Nie Elfir to może wróci babcia Helena:-)

> Pozdrawiam ciepło, Dziadek

Pozdrawia T.W. boletus

4. Data: 2003-09-03 18:41:17

Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał:
>      Ostatnio nie ma pytań od "świeżaków":-))

Przepraszam, czy tu biją?

Pyta calvi

5. Data: 2003-09-03 18:47:51

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Przepraszam, czy tu biją?
>
> Pyta calvi

Dokształcają, ale to zależy od humoru grupy, która jest raczej chimeryczna
:-)
:-) Bogusław

6. Data: 2003-09-03 20:10:41

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ostatnio nie ma pytań od "świeżaków":-))

Wszystkich wypłoszyliśmy ?... :((
Smutno będzie.
Nie ma to jak zdrowy ferment i kontrowersyjne odpowiedzi ( Elfir, wróć!! ).

No chyba, że zaczniemy trenować ślimaki do wyścigów ;-)
Liście hosty jako doping...

Pozdrawiam wyczynowo
Ewa

7. Data: 2003-09-03 20:47:16

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2003-09-03 20:55:11

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Tadeusz Smal
(...)
> zacznie sie zima
> i pytania w rodzaju
> co zrobic aby zapobiec przydusze
> hehe

U mnie na stawach generalnie jest mało wody ale sadzę że jesień nadrobi,
kolega w tym roku złapał u mnie karpia 84 cm, przyjmuje się że tyle co
długości to wagi,karpika wypuścił niech pływa do następnego sezonu.
Teraz dobry okres na sadzenie cebulowych w ogrodzie, może ma ktoś adresy w
Czechach , tam materiał jest dobry i ceny inne niż u nas.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

9. Data: 2003-09-03 20:55:28

Od: "Cyranka" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja się mogę odezwać? w końcu jestem świeżakiem :) Ale pytań dzisiaj nie
mam....
paaaaaaa
Cyranka

10. Data: 2003-09-03 21:04:32

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"calvi" <c...@b...pl> wrote in message

> Przepraszam, czy tu biją?

Skądże znowu. Najwyżej zbaczają bez przerwy z tematu:-))))

Pozdrawiam, Basia.

szachownica kostkowata
roza pnaca na drzewa
Pinus densiflora