Wracają wasze kochane PGRy

1. Data: 2016-02-14 17:32:52

Temat: Wracają wasze kochane PGRy
Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A nawet kołchozy

http://m.wyborcza.biz/biznes/1,106501,19615202,konie
c-cenowego-eldorado-w-obrocie-ziemia-rolna.html?disa
bleRedirects=true

2. Data: 2016-02-14 17:34:46

Temat: Re: Wracają wasze kochane PGRy
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.02.2016 o 17:32, Rewolucja pisze:
> A nawet kołchozy
>
> http://m.wyborcza.biz/biznes/1,106501,19615202,konie
c-cenowego-eldorado-w-obrocie-ziemia-rolna.html?disa
bleRedirects=true

uwaga m.Gwno

3. Data: 2016-02-14 17:36:38

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio
> [...]
> A nawet kołchozy
>
> http://m.wyborcza.biz/biznes/1,106501,19615202,konie
c-cenowego-eldorado-w-obrocie-ziemia-rolna.html?disa

Tak czyli dziennikarstwo, a u Pis masz propagandzistów, czyli pod tezę pisane
kłamstwa, gdzie na okładkach już Kaczor fruwa w stoju supermena.

4. Data: 2016-02-14 17:42:39

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.02.2016 o 17:36, Rewolucja pisze:
> Tak czyli dziennikarstwo, a u Pis masz propagandzistów, czyli pod tezę pisane
kłamstwa, gdzie na okładkach już Kaczor fruwa w stoju supermena.

Powinni się zająć jeszcze fałszywymi krusowcami

5. Data: 2016-02-14 17:46:46

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio
> [...]
kłamstwa, gdzie na okładkach już Kaczor fruwa w stoju supermena.

Powinni się zająć jeszcze fałszywymi krusowcami

Wogóle burakami bo dlaczego inni opłacają ich ubezpieczenia. Ale tak czy siak burakom
się ukróci. Pis nienawidzi prywatyzacji i mamy początek kolektywizacji jak na
bolszewików przystało.

6. Data: 2016-02-14 17:49:17

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.02.2016 o 17:46, Rewolucja pisze:
> Wogóle burakami bo dlaczego inni opłacają ich ubezpieczenia. Ale tak czy siak
burakom się ukróci. Pis nienawidzi prywatyzacji i mamy początek kolektywizacji jak na
bolszewików przystało.

Psy szczekają a karawana idzie dalej

7. Data: 2016-02-14 17:51:15

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio
> [...]
burakom się ukróci. Pis nienawidzi prywatyzacji i mamy początek kolektywizacji jak na

A czy ja narzekam mnie cieszy że wreszcie Pis reformuje na kołchozy buraki, mają
czego chcieli.

8. Data: 2016-02-14 19:00:31

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pinokio p...@n...adres.pl ...

c-cenowego-eldorad

> uwaga m.Gwno

W sensie ze wersja mobilna?
Dałbys rade odnosic sie jednak merytorycznie do tematu?

9. Data: 2016-02-14 19:00:33

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pinokio p...@n...adres.pl ...

> Powinni się zająć jeszcze fałszywymi krusowcami

Mysle, ze bedzie na to szansa. Wrecz licze na to.
Dlaczego? Otóz mam wrażenie, ze za dwa lata sytuacja budzetu bedzie tak zła
ze wrecz trzeba bedzie zabrać się za prawdziwe reformowanie i za te
wszystkie dziwne układy typu krusy itp.

10. Data: 2016-02-14 19:20:37

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:XnsA5AEBCC6F8180budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..
> Użytkownik pinokio p...@n...adres.pl ...

c-cenowego-eldorad

> W sensie ze wersja mobilna?
> Dałbys rade odnosic sie jednak merytorycznie do tematu?

W sensie- o ile dobrze odczytuję intencje zdumionego- że to żydowska gazeta
dla Polaków. Czyli: gówno.
Aby było merytorycznie do końca- bo z pytania wnioskuję, że nie wiesz, w
czym problem- gazeta ta przedstawia po polsku żydowski punkt widzenia- i
przedstawia go jako polski.

--

Chiron

p.s.
Być może umknęło Ci na polityce- powtórzę tu pytanie- dotyczące naszej
rozmowy o pękających parówkach: czy podobne emocje (ironia, obśmiewanie,
żenada, etc) towarzyszyły Ci też, jak uczeni amerykańscy ogłosili swoją
teorię opadania pięter WTC nazywając ją naleśnikową- bo piętra (według nich)
spadały jak naleśniki na patelnię? Czy często słyszałeś w amerykańiej TV
podobne "kwiatki"- kiedy amerykański uczony w kilku słowach chciał wyjaśnić
gawiedzi, jak się coś zadziało?

Dowcip ornitologiczny
Amerykańscy senatorowie ...
Prawda jednak boli