Wrastajacy paznokiec u nogi ?

1. Data: 2001-07-25 08:13:20

Temat: Wrastajacy paznokiec u nogi ?
Od: d...@i...pl (Devel) szukaj wiadomości tego autora

witam

od pol roku wrasta mi paznokiec na duzym palcu u nogi. od kilku
miesiecy zaczal mi tez ropiec. na ile pilne jest jego usuniecie. czy
moga byc jakies konsekwencej mojej zwloki w zabiegu ?

2. Data: 2001-07-25 20:41:48

Temat: Re: Wrastajacy paznokiec u nogi ?
Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Co do poprzednich Twoich pytan n/t kolana to poszukaj w archiwum grupy.
Problem wrastajacego paznokcia jest o tyle powazny, ze w zasadzie jest to
przeciwwskazanie do operacji kolana a juz na pewno do operacji
rekonstrukcyjnych. Dobre powiklanie ropne po artroskopii moze trwale
"skasowac" Ci kolano. Nie zebym Cie straszyl, ale artroskopie warto odlozyc
o dwa tygodnie i zrobic w tym czasie palec. Jesli jednak zdecydujesz sie na
operacje mimo palca, to powiedz o tym chirurgowi i upieraj sie przy
profilaktyce antybiotykowej.
Pozdrawiam
BR

Swinka morska - niewskazana dla dziewczynek?
Uraz kolana cd.
USG-ciazy
Gronkowiec od psa?
A jeszcze o soczewkach kontaktowych.