Wreszcie ktoś to po prostu powiedział...

11. Data: 2009-03-03 20:27:22

Temat: Re: Wreszcie ktoś to po prostu powiedział...
Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

podrożenia jej. Podwyżki cen prądu (m.in.) są i nadal będą tego
bezpośrednim skutkiem, tkwimy z ręką w nocniku na własne życzenie.
Najbliższa mnie elektrownia w Połańcu n. Wisłą, aby wszelkimi siłami
(mniej lub bardziej sensownie) wywiązać się z unijnego nakazu
produkcji energii z surowców odnawialnych, spala w kotłach węglowych
całe składy kolejowe drewna. To skutkuje m.in. tym, ze okoliczni
mieszkańcy nie mogąc kupić drewna opałowego u leśniczego, palą w
piecach wygodniejszym w użyciu węglem, dymiąc na potęgę. A elektrownia
wykazuje, że odpowiedni, zadany porozumieniem procent energii,
uzyskała w sposób ekologiczny.

Głosowałaś na PO, to siedź cicho.

12. Data: 2009-03-03 20:29:43

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Globalne ocipienie..... To jest mechanizm zniewalania mas.

Głupich mas, które w wyniku otumanienia kupują drogie "ekologiczne"
piece na "ekologiczne" paliwo

70% ceny pokrywa gmina.

13. Data: 2009-03-03 20:31:11

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tuskoland jest stanem najwyższej ludzkiej głupoty - okazuje się, że
palone jest konsumpcyjne ziarno zbóż - tago nawet Hitler i Stali nie
wymyślili...

Przegiąłeś, Tusk nie myśli.

14. Data: 2009-03-03 21:37:32

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 21:27, "?" <n...@o...pl> wrote:

> Głosowałaś na PO, to siedź cicho.

Głosowałam na PiS.

15. Data: 2009-03-03 21:39:04

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 21:29, "?" <n...@o...pl> wrote:

> Głupich mas, które w wyniku otumanienia kupują drogie "ekologiczne"
> piece na "ekologiczne" paliwo
>
> 70% ceny pokrywa gmina.

Skąd te "rewelacje"?

16. Data: 2009-03-03 21:40:29

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 21:31, "?" <n...@o...pl> wrote:
> Tuskoland jest stanem najwyższej ludzkiej głupoty - okazuje się, że
> palone jest konsumpcyjne ziarno zbóż - tago nawet Hitler i Stali nie
> wymyślili...
>
> Przegiąłeś, Tusk nie myśli.

Oczywiście, myśli. Tylko niekoniecznie o dobru Polaków.

17. Data: 2009-03-03 22:10:22

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Głosowałam na PiS.

To co będzie z moimi pomidorami które mi przysłałaś?Czy będąś dostatecznie
czerwone? Ja na mniejsze zło.
Pozdrawiam.Mirzan

18. Data: 2009-03-03 23:02:27

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 23:10, "mirzan" <l...@o...pl> wrote:

> To co będzie z moimi pomidorami które mi przysłałaś?Czy będąś dostatecznie
> czerwone? Ja na mniejsze zło.
> Pozdrawiam.Mirzan

To są pomidory nieunijne - powinny być ok, są niewrażliwe na
politykę ;-)

19. Data: 2009-03-04 04:31:22

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
i.googlegroups.com...
On 3 Mar, 19:07, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> <i...@g...pl> wrote in message

n.googlegroups.com...

> Witam Ciebie nareszcie. Zęby zabolały?

Nie. Plomba mi wypadła. Zabolało co innego, ale minęło.

Zbyt serio bierzesz wszystko i na dodatek do siebie.

20. Data: 2009-03-04 11:03:01

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

To samo mowi moj brat-geolog.
Wszystko jest kwestią skali.

Manipulowanie danymi polega na zawężeniu czasu, do okresu który pozwala siać
panikę....i napędzać rynek.

M.

wapnowanie trawnika
ODWROTNA LOGIKA BABSKA