Wreszcie wiadomo!

1. Data: 2017-12-06 18:25:39

Temat: Wreszcie wiadomo!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.. po co Merkel zaprosiła terrorystów muzułmańskich: dla PRETEKSTU do
wprowadzenia ustroju toralitarnego!
http://tvn24bis.pl/tech,80/niemcy-chca-tylnych-drzwi
-w-sprzecie-elektronicznym,796244.html

--
XL ,,Demokracja bez wartości zamienia się w jawny lub zakamuflowany
totalitaryzm". Jan Paweł II

2. Data: 2017-12-06 18:30:57

Temat: Re: Wreszcie wiadomo!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> .. po co Merkel zaprosiła terrorystów muzułmańskich: dla PRETEKSTU do
> wprowadzenia ustroju

totalitarnego!

> http://tvn24bis.pl/tech,80/niemcy-chca-tylnych-drzwi
-w-sprzecie-elektronicznym,796244.html

Przy czym sami terroryści to mały problem - za Hitlera poradzono sobie z
milionami Żydów i ,,wyczyszczono" kraj w ciągu roku. Się tylko sięgnie po
sprawdzone metody :->

3. Data: 2017-12-06 21:27:58

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-06 o 18:25, XL pisze:
> .. po co Merkel zaprosiła terrorystów muzułmańskich: dla PRETEKSTU do
> wprowadzenia ustroju toralitarnego!
> http://tvn24bis.pl/tech,80/niemcy-chca-tylnych-drzwi
-w-sprzecie-elektronicznym,796244.html

napisz lepiej jak ci się wiedzie czy jesteś już podwójną babcią i w
ogóle, zdrowa i nadal bajeczna? ;-) :-*

4. Data: 2017-12-06 22:29:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 <s...@g...com> wrote:
-w-sprzecie-elektronicznym,796244.html

> napisz lepiej jak ci się wiedzie czy jesteś już podwójną babcią i w
> ogóle, zdrowa i nadal bajeczna? ;-) :-*

Babcią jestem mono. Jak na razie posucha na wnuczęta. Mam nadzieję, że coś
się jeszcze wykluje najpóźniej za rok-dwa. Zdrowa o tyle, że żadnej choroby
nie stwierdzono, bo nie latam po lekarzach i sobie nie wynajduję chorób.
Choć owszem, był jeden moment, że była obawa o najgorsze, ale ,,histopat"
wyszedł OK. No i tu się oczywiście badam, bo jestem mocno obciążona ,,w
wywiadzie". Dokucza mi brak energii w porownaniu z dawniejszymi latami, no
ale fkącu przecież nie liczę na jej wzrost z upływem czasu, nie? Cieszę się
małymi rzeczami - dla mnie małymi, bo kiedyś to ho-ho ile mogłam zdziałać!
No ale już nie te oczy.
Nie jest jednak aż tak źle, skoro mi się tyle jeszcze chce, jak dawniej -
albo i więcej. I staram się to realizować.

A co to znaczy ,,bajeczna"?
Jeśli tu chodzi o wygląd, to włosy mi nic a nic nie wypadły, skoro
fryzjerka nadal potrzebuje godziny na samo modelowanie na szczotce,
zmarszczki w miarę pod kontrolą, no i wciąż trzymam w szafie ulubione
czarne spodnie Guess w rozm. 29 - z zamiarem włożenia ich wiosną. Może się
uda ?

Co u Ciebie? - jak zdrówko? jak pisanie?

5. Data: 2017-12-07 09:47:51

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-06 o 22:29, XL pisze:
> [...]
> Nie jest jednak aż tak źle, skoro mi się tyle jeszcze chce, jak dawniej -
> albo i więcej. I staram się to realizować.

w ciemnym kraju żyjemy niestety więc i z energią deficyty. podobno dobry
na te sprawy niejaki różaniec górski,witaminy B, poczytaj ;-)

> A co to znaczy ,,bajeczna"?

najlepszejsza z całej fsi ;-)

> [...]
> zmarszczki w miarę pod kontrolą, no i wciąż trzymam w szafie ulubione
> czarne spodnie Guess w rozm. 29 - z zamiarem włożenia ich wiosną. Może się

jednym słowem lachon z ciebie ? :-) i bardzo dobrze!

> Co u Ciebie? - jak zdrówko? jak pisanie?

u mnie kiszka(jak nie urok to sraczka) ale cóż, też już mam 40 i geny
cholera trafiły mi się najgorsze :-(

6. Data: 2017-12-07 10:47:14

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 7 grudnia 2017 09:47:51 UTC+1 użytkownik Aiua40 napisał:
> [...]
>
> jednym słowem lachon z ciebie ? :-) i bardzo dobrze!

> u mnie kiszka(jak nie urok to sraczka) ale cóż, też już mam 40 i geny

nie przejmuj się genami - to tylko polowa sukcesu;)

7. Data: 2017-12-07 11:09:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 <s...@g...com> Wrote in message:
> [...]
>
> jednym słowem lachon z ciebie ? :-) i bardzo dobrze!

> u mnie kiszka(jak nie urok to sraczka) ale cóż, też już mam 40 i geny

Uroki i sraczki też u mnie różniste (jak to w życiu), ale póki
daję radę psychicznie i intelektualnie, to i ciało nadąża.

Wiesz co, chciałabym znowu mieć 40, więc nie jęcz - my, lachony,
potrafimy przecież trzymać fason :-)
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

8. Data: 2017-12-07 11:11:15

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 7 grudnia 2017 10:51:17 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
-w-sprzecie-elektronicznym,796244.html

> Albo mniej.

jak prawie zawsze masz rację.

9. Data: 2017-12-07 11:16:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2017-12-07 13:13:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:
-w-sprzecie-elektronicznym,796244.html

> jak prawie zawsze masz rację.

Nikt nie jest idealny - gdybym miała rację zawsze, nie miałabym celu w
życiu ????

--
XL ,,Demokracja bez wartości zamienia się w jawny lub zakamuflowany
totalitaryzm". Jan Paweł II

Kukiz padł na twarz,
Demokracja total...na.
Usenet zdycha
Re: Odpowiedni cytat z Bibli dla LeoTar-a
"Pan tu nie stał"